Темата произлиза оттук http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=30306,http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=30306
Тааа, след като поразглобихме това-онова (дифузьор, виско муфа, решетка) се откри следната картинка - радиатор от задната страна -
в долната част на радиатора, това което се вижда са буци кал, не е част от купето, например. Отне ни около четири часа да разкиснем изпечената кал и след това внимателно да я измием от двата радиатора. След тези усилия те изглеждаха почти като нови:
Сменени бяха термостата:
и маслото. Може би не бяха за смяна, но мисля че препечен термостат и претоплено масло няма да работят, както се полага.
В неделя (06.04.08 ) направихме проба - първо градаско каране след това- по-натоварен маршрут - до х. Тинява (след Копитото, на Витоша).Мотора се държи много добре, не загрява, работи нормално, не пуши. Горе ( над 1300 м) беше истинска зима - валеше обилен сняг, температура около 0 та, но мисля че и в по-топло време няма да имаме проблем с охлаждането. Както се казва минал е "малкият дявол".
Поздрави
Тааа, след като поразглобихме това-онова (дифузьор, виско муфа, решетка) се откри следната картинка - радиатор от задната страна -
в долната част на радиатора, това което се вижда са буци кал, не е част от купето, например. Отне ни около четири часа да разкиснем изпечената кал и след това внимателно да я измием от двата радиатора. След тези усилия те изглеждаха почти като нови:
Сменени бяха термостата:
и маслото. Може би не бяха за смяна, но мисля че препечен термостат и претоплено масло няма да работят, както се полага.
В неделя (06.04.08 ) направихме проба - първо градаско каране след това- по-натоварен маршрут - до х. Тинява (след Копитото, на Витоша).Мотора се държи много добре, не загрява, работи нормално, не пуши. Горе ( над 1300 м) беше истинска зима - валеше обилен сняг, температура около 0 та, но мисля че и в по-топло време няма да имаме проблем с охлаждането. Както се казва минал е "малкият дявол".
Поздрави
Коментар