Обява

Свий
Няма добавени обяви.

2t карбуратори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • 2t карбуратори


    Ей тука има схема на KEIHIN карбуратор със имената на частите
    http://servicehonda.com/hard%20parts...r_assembly.htm

    Аз понеже го разглобих моя да му регулирам нивата, да го почистя и т.н.. много въпроси ми излязоха.
    То ясно че винаги нещата опират до това да идеш с една шепа жигльори на пистата и да караш и сменяш, докато ти хареса. Обаче принципно - каква е теорията?

    Примерно какво се получава когато сложиш по- тесен main-jet? (27) В ниските, във високите, сместа, разхода ... ей такива?
    На мене ми е по- тесен от заводския, сигурно тая промяна води до сваляне на разхода.
    Ами другите жигльори?

    Имаше една много хубава картинка за това кой жигльор за кой етап от подаването на газта работи ... не мога да я намеря.

    Примерно, че slow jet-а важи от без газ до 1/4 отворена газ.


    А бай дъ уей - http://bikerz.netissat.bg/viewtopic.php?p=14684#14684

  • #2
    Това е извадка от книгата на Ерик Гор

    https://htftp.offroad-bulgaria.com/sabin/pics/carb/

    Коментар


    • #3
      Желязна статия!
      Благодаря!

      Коментар


      • #4
        Имам въпрос ,може ли някой да ми каже как да съм сигурен че нивото ми е добре на карбуратор Микуни.Като сваля капака на поплавъка докъде трябва да бъде бензина.Имам съмнения че иглата не ми затваря добре защото като спускам и дам газ изпушва .Дайте съвети.

        Коментар


        • #5
          като спускам и дам газ изпушва .Дайте съвети.
          твоят мотор доколкото знам е с разделно
          като спускаш оборотите са по високи а газта върната и помпата подава малко повече от необходимото масло а и няма добро изгаряне
          като дадеш газ тва масло и гориво които са омацарли и наплюли всичко в двигателя включително са позацапали и свеща -започва да гори като в първият момент сместа е преобогатена и изпушва
          и на мотори без помпа пак така се получава след спускане изпушват че даже ако свеща не е хубава избива
          за това /а и не само/ ако е дълго спускането от време на време трябва на съединител да се подава газ и да се държи мотора да работи
          освен това на 2 т мотор не бива да се ползва двигателят като моторна спирачка
          защото не само че зацапва ами и на върната газ а с високи обороти няма и добро смазване и може да се скапе или поне се износва много интензивно в този момент
          аз като спускам дълги спускания почти винаги са на съединител и подавам газ на двигателя периодично и само в критични моменти го ползвам за спирачка
          при нормално каране по равно също при спиране стискам съединителя и държа мотора леко в оборот а не да го ползвама за спирачка
          щото тва направо може да го съсипе

          а нивото най добре не го пипай

          Коментар


          • #6
            Би могло да е от това но разделното е изолирано и остава че не ми спира добре бензина защото друго не се сещам,но пък конусчето няма никакво износване доколкото виждам.Май с проби ще отстранявам проблема.

            Коментар


            • #7
              До: 2t карбуратори

              тук ще задам един странен въпрос
              на карбуратора едно от (месинговите) болчета е с изядена резба за отверка и няма как да се мръдне (завие или отвие) ,намира се в отвор, мисля ,че това е жигльор за въздух. Някои имал ли е подобен проблем с карбуратор и такова (болче или жигльор)?

              Коментар


              • #8
                До: 2t карбуратори

                Първоначално публикуван от ditor Преглед на мнение
                тук ще задам един странен въпрос
                на карбуратора едно от (месинговите) болчета е с изядена резба за отверка и няма как да се мръдне (завие или отвие) ,.............
                Аз имах такъв проблем. Беше заплескана главата на винтчето и нямаше как да се регулира - беше като заварено. Бях дал мотора за постягане при един пловдивски майстор и той понеже е вещ в металообработката ми го разпроби внимателно и ми направи ново със същия профил, но поради промяна в стъпката на резбата не го развивам повече от 1 оборот максимум. Иначе е 6 и нямам забележки.
                Поздрави
                Стратегия за Национално оцеляване - Да си толкова прост, че никой да не иска да се занимава с теб.

                Коментар


                • #9
                  До: 2t карбуратори

                  благодаря за бързия отговор успехи на всички ако се справя с проблема ще пиша как и с какво съм се справил

                  Коментар


                  • #10
                    До: 2t карбуратори

                    колеги в неделя си поиграх с карбуратора деллорто 34мм на априлия рх 125 обърнах ламелите, махнах на шумозаглушителната кутия гумения накрайник под седалката, звука се промени по лесно се изрязва, но вупеки всичко от ниски обороти като дам рязко газ има едно глъхнене това от пилот джета ли зависи, че планирам да сложа по голям размер от 40 на 45 или поемането от ниските зависи от
                    малкия жигльор / choke jet/ размер 60. Смъкнах от нета една картинка на карбуратора и въпросът ми към вас е за какво служи регулиращ винт 1 /с червено отбелязан/въртях го но не забелязах някаква разлика.../ номер 2 и номер 3

                    Чуквам първа, чуквам втора, а на трета палиме мотора: http://bit.ly/1Y4WCAk

                    Коментар

                    Активност за темата

                    Свий

                    В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                    Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                    Зареждам...
                    X