Ей тука има схема на KEIHIN карбуратор със имената на частите
http://servicehonda.com/hard%20parts...r_assembly.htm
Аз понеже го разглобих моя да му регулирам нивата, да го почистя и т.н.. много въпроси ми излязоха.
То ясно че винаги нещата опират до това да идеш с една шепа жигльори на пистата и да караш и сменяш, докато ти хареса. Обаче принципно - каква е теорията?
Примерно какво се получава когато сложиш по- тесен main-jet? (27) В ниските, във високите, сместа, разхода ... ей такива?
На мене ми е по- тесен от заводския, сигурно тая промяна води до сваляне на разхода.
Ами другите жигльори?
Имаше една много хубава картинка за това кой жигльор за кой етап от подаването на газта работи ... не мога да я намеря.
Примерно, че slow jet-а важи от без газ до 1/4 отворена газ.
А бай дъ уей - http://bikerz.netissat.bg/viewtopic.php?p=14684#14684
Коментар