Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ендуро - Шумен 04-05.12.2005

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ендуро - Шумен 04-05.12.2005

    Искам да изкажа специални благодарности от името на старозагорският Ендуро клуб "Луда работа" на Калин и неговият,а вече и наш приятел Ежков,които много ни помогнаха при подготовката на мотоциклетите за Off road-а в Шумен.Наистина всички пичове от мотоциклетистите се държаха много коректно помежду си и това прави състезанието истинско удоволствие! Жалко само,че нашият човек си счупи глезена и скъса връзки,но дано се възстанови по-бързо.
    До всички ендуро - драйвъри: Гответе се,напролет ще направим за първи път ендуро кръг и в Стара Загора!
    Сабине,не е лошо да се помисли за една верига от такива състезания и генерално класиране накрая!
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    Наистина би било добре, НО трябва много да се внимава, да не стане като при джипките!!! Проблема идва, когато организиращата група знае трасето и е тренирало на него, тогава идващите гости са обречени на загуба и след 1-2 състезания интереса се губи и очасниците започват да намаляват. Офф роад-а за джипове окончателно е мъртъв вече именно поради тази причина... Ако погледнеш броят на участници през 2002, 2003, и 2004 ще видиш от 2003 към 2004, че има драстичен спад, за което са виновни организаторите на нагласените състезания, както и огромната им некомпетентност и липса на уважение към всеки един участник!

    т.е. ако организираме състезание трябва да пазим трасето в пълна тайна, а тези които са участвали в създаването му да не участват в състезанието т.е. организатора няма да може да се изкефи да покара

    Естествено има и вариант да се говори с някой да организира подобно мероприятие, примерно офроад.бг или Киро. Въпросът тогава е ще има ли спонсори???

    Принципно аз мисля че колкото са по прости нещата, толкова по добре. Може да му платим на Киро да ни направи една пътна книга и да си караме по нея с 2-3 контроли в най отдалечените райони. С такса за участие и достатъчно участници, може и да се мине без спонсори... абе трябва да се помислят разни варианти... Ако трасето е в права линия, даже и контроли няма да трябват, но пък ще е по сложно с асистенцията....

    Коментар


    • #3
      Прав си. Другият вариант е от организаторите да няма участници,а те само да подготвят маршрута,въпреки че чест прави на шуменлийските участници,че се лутаха като нас по трасето,т.е. не го знаеха!
      Мисля,че трябва да се обмисли.Лошото ако друг го прави,че ендурото не се покрива изцяло с джиповете.Хубаво е да има и по-трудни моменти,тогава става и по-интересно.
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        Организаторите просто не трябва да участват в класирането, което не значи да не карат и да не се кефят.Колкото до спонсори и прочее, мисля че първо трябва да опитаме поне едно истинско чисто ендуро състезание да направим със собствени сили , пък нататък ще видим.Иначе идеята за верига ми харесва съм твърдо "за".
        offroad фен
        1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
        TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

        Коментар


        • #5
          Прав е Galabin,нека домакините са извън класирането!!!Така ем ще карат,ем няма да има ощетени.Нека се съберем и да го обмислим добре.Ще поканим и пичове от други Ендуро центрове в страната,за да се получи верига.Около Стара планина и на север и на юг ендурото е много популярно и за такова нещо мисля,че ще се навият.Ето,например това качване до Богдан може да влезе спокойно в тази верига.Нека да го направим,защото само в Б-я не се организират Ендуро състезания.Време е някой да сложи началото!
          Ендурото и сексът не са шега работа !
          -------------
          Животът се измерва с броят на издишванията !

          http://sixdayscrazyjob.com
          http://crazy-job.com

          Коментар


          • #6
            Ендуро шампионат

            Идеята за ендуро шампионат е много яка.

            Ако имате нужда от нашата, макар и скромна помощ - насреща сме!
            Но наистина трябва още в идеята да залегнат принципи, които да не пре...т нещата.

            Поздрави - Ицо

            Коментар


            • #7
              Разбира се,че ще си помагаме и всяка помощ ще е ценна.Само не трябва да позволим прекалено вмешателство на "акули" за да не осерем наистина добрата идея.
              Бил съм на кръг от световното по Ендуро.Въпреки че си е яко състезание, самите състезатели и тимовете са много готини и освен,че карат си прафят и кефа.Там няма никакви конфликти и дразги,докато в кроса не е така.Явно повечето мангизи си казват думата!Да не забравяме,че основното предназначение на ендуро-спорта е да се наслаждаваш от карането!
              Ендурото и сексът не са шега работа !
              -------------
              Животът се измерва с броят на издишванията !

              http://sixdayscrazyjob.com
              http://crazy-job.com

              Коментар


              • #8
                Не ви ли се струва,че трасето от затворения кръг в Шумен беше твърде бързо, скоростта беше много висока и от там възникнаха предпоставки за произшествия,каквито и станаха.Кокера си счупи крака,а Вендо беше на косъм и се отърва само с разтежение,но днес говорих с него,има съмнение за пукната кост.На мен повече ми приличаше на кросово състезание!
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  Не бях в Шумен защото съм контузен,така че конкретно отношение не мога да взема.Но по принцип мисля , че в ендуро състезанията трябва навигацията да бъде застъпена толкова,колкото и техниката на каране.Колкото до затворените трасета, мисля че трябва да са по спънати и технични, защото те са с демонстрационен характер за привличане на публика и спонсори евентуално,а не за да се изтрепем.
                  ЕНДУРОТО НЕ Е МОТОКРОС
                  offroad фен
                  1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                  TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                  Коментар


                  • #10
                    Аз мисля че не трябва въопще да прилича на мото кроса.Не карам мотор но мисля че на сички повече би им харесало начин на преминаване през трудности с мотор а не за скорост.Има такива състезания по телевизията но те не са за ендуро мотори не може ли да се взаимства от тях нещо?
                    https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                    Коментар


                    • #11
                      Точно това имам в предвид.Ако има едно "паднало" дърво на трасето,едно изключително трудно и технично изкачване,ще е много по-интересно отколкото високите скорости.Нека се мъчем и падаме,но това да не е с фатални последици за състезателите!Факт е,че публиката се събира да гледа трудните за преодоляване места.Това е интересното и майсторското в ендурото.Мисля,че и двамата сте абсолютно прави!
                      Ендурото и сексът не са шега работа !
                      -------------
                      Животът се измерва с броят на издишванията !

                      http://sixdayscrazyjob.com
                      http://crazy-job.com

                      Коментар


                      • #12
                        затворени трасета

                        Гледам съм щатско ендуро състезание и има затворено трасе - тип мотокрос. Естествено всеки ще го организира както прецени.

                        Грешка е да се винят организаторите че трасето било много бързо - много трудно и т.н.т.

                        Всеки трябва сам да си преценява силите. Това е като при джипките, всеки път мрънкат че трасето било чупи-кола, но кой ги кара да карат толкова бързо. Винаги съм казвал че най добрият в оффроад-а е този който намери най префектният баланс. Аз и Свтльо карахме далече от максима първият ден, и нямаме нито едно падане за 100км състезание!Също така Пламен Йоцов затова винаги е биел!

                        БЪРЗАЙ БАВНО - както се казва!

                        Има и нещо друго:
                        Класитането беше отделно което е супер! Тези който са добри в ориентирането се изявяват 1-вият ден. Добрите в даването на газ - вторият!

                        Мене Вендо като ме мина се залепих зад него със идея да го държа от близо и ако збарка да го мина, но видях че скоростта му беше над моята максимална СРАВНИТЕЛНО БЕЗОПАСТНА скорост и върнах газта. Най важното е да завършиш!

                        Коментар


                        • #13
                          Re: затворени трасета

                          Събине няма ли да е по лесно да се направи едно трасе за джиповете и друго за моторите.Като това за моторите да е по малко и по технично от това за джиповете.Но се доказва че на всякаде по света практиката е да минават по почти еднакво трасе.Пример Берлин-Бреслау!!!
                          https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                          Коментар


                          • #14
                            По лесно да направиш две трасета вместо едно??? да не си пил нещо?

                            Имаше 2 трасета първият ден, което беше много по важно! Трасето вторият ден на мен лично ми хареса...

                            Имай предвид че много е важно да не могат да стават тапи! Представи си трудна технична секция примерно баир с пътека и застигаш някой от последните(геврек) и .... тапа, бторият те застига и дори на не може да те мине те е настигнал, т.е. цялата ти преднина е отишла - правиш грешка и те минава, после ходи го гони...

                            Дугия момент е че каквото и трасе да се направи на някой ще им харесва а на други не. Аз примерно не харесвам кални трасета, но пък има хора които са добри в калта и много им се кефат....

                            Въпрос на вкус - казало кучето и си облизало газа

                            Коментар


                            • #15
                              Съби под 2 трасета имах предвид да се измисли трасе за моторджийте защото тапите за който говориш много често са правени от джипове!!!А пък за лесно то и едно трасе да направиш не е лесно.Не съм се изказал както трябва.По хубаво е да са 2 трасета.
                              https://www.youtube.com/watch?v=xvZ7xkufXn4 HEAVY BONE RACING TEAM

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X