Обява

Свий
Няма добавени обяви.

предна спирачка проблем

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • предна спирачка проблем

    значи от как спуках оригиналния маркуч не ми върви
    сега ми крипнаха нов маркуч ама не мога да обезвъздоша
    мисля си че проблема е в помпата ама все пак да питам според вас има ли значение колко е дебел маркуча или не
    и молбата ми е ако някой има помпичката за предната спирачка да каже колко пари ще иска а ако има и маркуч към нея и неиска много пари да каже
    или кажете как ма..а му да оправя този проблем щото много ми се кара а без спирачка не ми се рискова и то предна
    а мотора ми е клх 250
    ама като гледам май всичките са еднакви с
    Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

  • #2
    До: предна спирачка проблем

    Пробвай да обезвъздушиш от долу на горе през пробката със спринцовка докато прелее казанчето и тогава гаранция не остава въздух. С помпене от ръчката трудно излиза всичкия.Почти винаги остава.
    Стефан Дянков

    Коментар


    • #3
      До: предна спирачка проблем

      вьрни цилиндарчетата на спирачният апарат до краи и след това помпаи с спирачката.и аз имах сьщият проблем и мислех да сменявам гумички но се оправи по този начин.успех
      [CENTER][IMG]http://ftp.domainbg.com/stanislav_7140/cooltext88212992.jpg[/IMG][/CENTER]

      Коментар


      • #4
        До: предна спирачка проблем

        значи проблема ми излиза че не е от машинката а от дебелината на маркуча
        стария или оригиналния вътрешното му фи е около 1 или 1.5 мм а на този който ми сложиха излезе че е 6 мм
        така че колеги не се прекарвайте като мен ами си търсете тънак масло остойчив маркуч
        Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

        Коментар


        • #5
          До: предна спирачка проблем

          Според мене проблема не е във вътрешния диаметър на маркуча. По-големия вътрешен диаметър просто ще поеме повече спирачна течност при първоначалното пълнене на системата. Когато натиснеш лостчето на спирачката, помпата вкарва определен обем спирачна течност от казанчето в макуча. Ако маркуча е достатъчно твърд и не се раздува от създаденото налягане би трябвало точно със същия обем да се разшири камерата на спирачното цилиндърче долу като се избута цилиндърчето от течността. Защото течностите не се свиват за разлика от газовете при повишаване на налягането. Според мене проблема е че твоя маркуч се раздува при повишаване на налягането, т.е. не е предвиден за такова налягане! Търси си спирачен маркуч, не просто маслоустойчив, а спирачен маркуч!!!
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #6
            До: предна спирачка проблем

            Променят обема си,но в по-малки стойности и затова има значение количеството...което в даденият случай е с доста голяма разлика(диаметъра на маркуча и оттам количеството спирачна течноста което то събира)....така че е възможно да е от дебелината ма маркуча....
            MG RACING

            Коментар


            • #7
              До: предна спирачка проблем

              Пренебрежимо малки стойности! Но точно това че вътрешния диаметър на този маркуч е толкова голям, ме навежда на мисълта че е вероятно това изобщо да не е спирачен маркуч а да е просто някакъв маслоустойчив маркуч непредвиден за високо налягане! Без да се задълбочавам в сметки, при положение че маркуч с вътрешен диаметър 1,5мм е с външен диаметър около 10 - 12мм. би трябвало този с вътрешен 6мм. да е с външен над 20 - 25 мм. та да не се разтяга! Е, има и пластмасови с метална оплетка отвънка които са доста по-тънки от гумените де и съм чувал че доста подобряват работата на спирачките, т.е. по силно ловят спирачките с по-малко усилие на лоста!
              Последно редактирано от sl.daskalov; 29-03-08, 20:15.
              "Do not correct a fool, for he will hate you;
              Correct a wise man, for he will appreciate you."

              Коментар


              • #8
                До: предна спирачка проблем

                Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                Пренебрежимо малки стойности! Но точно това че вътрешния диаметър на този маркуч е толкова голям, ме навежда на мисълта че е вероятно това изобщо да не е спирачен маркуч а да е просто някакъв маслоустойчив маркуч непредвиден за високо налягане!
                Ей пичове вие не сте ли виждали спирачни маркучи на мотори с стоманена оплетка.Тя е точния отговор на въпроса,не посволява на маркуча да се раздува.Колкото е по голям диаметъра на маркуча толкова повече обем освобождава при разтягането си.Никога няма да има необходимито налягане при тези параметри.Той японеца да не мислиш че не го е сметмал .При тази малка помпичка с толкова малко обем на течност всичко трябва да е точно,иначе няма да работи добре.

                Коментар


                • #9
                  До: предна спирачка проблем

                  Виждал съм, и те обикновенно са пластмасови а не гумени и са доста по-тънки от гумените! Даже се чудя откъде да си намеря такъв за задната спирачка на ХТЗ-то че нещо доста силно трябва да я натискам с оригиналния!
                  "Do not correct a fool, for he will hate you;
                  Correct a wise man, for he will appreciate you."

                  Коментар


                  • #10
                    До: предна спирачка проблем

                    хора маркуча е за 400 бара не е от това че се разширява просто помпата е за доста по малко дебит и не може да създаде налягане с този
                    незнам какво количество масло хвашта системата с оргинален маркуч ама с този хвана комай 150 мл течност говорих с тукашен майстор каза че за да стане с този маркуч трябва да се свие едната дупчица в помпата ама не си заслужава да си разбутвам и помпата че накрая и нея да я копувам
                    за тези които мислят да си играчт като мен да знаят търсете тънки маркучи за да не ви болят главите
                    а по гадното е че заради тази спирачка не ми се рискува да карам а как ми се кара само
                    Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

                    Коментар


                    • #11
                      До: предна спирачка проблем

                      и още нещо
                      специално за тези които незнаят английски като мен
                      пишете в ebay hose brake и ще си намерите такъв какъвто ви трябва на смешни пари
                      успех на всички и дано никой да няма проблеми с машината си
                      Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

                      Коментар


                      • #12
                        До: предна спирачка проблем

                        а накой може ли да ми каже има ли разлика в дължината на маркучите за ендуро и за кросов мотор
                        Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

                        Коментар


                        • #13
                          До: предна спирачка проблем

                          Дори и с оригиналния маркуч, обезвъздушаването на предна спирачка е гадно. Аз свалям спирачния апарат, вдигам го малко над нивото на помпата и става от раз. Просто трябва да се сложи нещо, малко по-дебело от диска между накладките, за да не се налага да се прибират при монтажа на апарата.
                          Течността е с много ниска свиваемост. Автомобилните маркучи са по-дебели откъм външен диаметър. Светлият им отвор е близък до моторджийските. По-дебелият маркуч може да влоши спирачния ефект, но чак пък да няма спирачки....
                          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

                          Коментар


                          • #14
                            До: предна спирачка проблем

                            Въздуха ти е проблема. Просто неможеш да го избуташ от свивката(корема) която прави маркуча веднага след помпата, защото там остава най-високата част и въздуха остава там без да може да го избута помпата в посока надолу към апарата, нито пък да се върне към помпата, пак надолу .
                            Аз това нещо го оправям супер елементарно - обезвъздушавам до като може, след това накланям мотора на ляво почти до земята и въздуха от "корема" сам се връща в помпата и готово - системата е обезвъздушена.
                            Другият вариант е да разкачиш или помпата, или апарата, за да се вдигнат на по-високо от корема и да излезе въздуха но първо опитай с накланяне на мотора на ляво

                            А маркуча щом издържа на 400 бара едва ли ще е дори и малко еластичен .... Иначе Даскалов е прав, ако има еластичност в маркуча ефекта ще е подобен като на въздух в системата...

                            Коментар


                            • #15
                              До: предна спирачка проблем

                              обезвъздоших го на 100% мъркучат ама не става така
                              моля някой да ми каже само дали има разликата в дължинатат на мъркучите м-у кросовите и ендуро моторите
                              Да се откажеш е лесно,да успееш е трудно.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X