Обява

Свий
Няма добавени обяви.

+/- Мотори

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • +/- Мотори

    Мисля че може да се окаже полезна тема ако всеки напише положителните и отрицателните неща за мотора който кара, карал или добре познава.
    примерно:

    КТМ (Модел)
    + предница ( маслото след 1000 км е като ново)
    + фар (свети перфектно)
    + ел. стартер

    - двигател (те4е като лейка)
    - малък резервоар
    - Много хар4и
    - степенка ( направена от вафли )

  • #2
    Re: +/- Мотори

    Браво! Интересна е темата:

    Сузуки ДР(1992-199:

    + здравина (цялостно говоря)
    + лесна подръжка (сравнение с новите машини)
    + вървят (ако даваш яко газ, иначе не)

    - малко коне
    - въздухарки са (водното си е водно)
    - по-тежки от новите модели мотори

    Коментар


    • #3
      Тъй като ми е писнало да пиша само хубави работи за Ямахите ще изброя само минусите, а плюсовете да ги изброи някой друг (че са много )

      ВР450Ф 2005
      - веригата малко да се разхлаби и жули по рамката на мотора.
      - все още е малко по тежичък високо, спрямо ЦРФ и ктм(за другите незнам)
      - малко по кофти предница спрямо КТМ и ЦРФ

      ВР450Ф 2004
      - много нервен (мен лично много ме кефеше, ама Гълабин се оплаква )
      - тефлона на задният шарнир яде шарнира, не че е проблем ама ме дразни.
      - мотора е високичък.
      - центъра му на тежестта е високо.


      + някой друг да изброява че нямам свободни 2 часа

      Коментар


      • #4
        Yamaha WR 426 F - 2002
        __________________
        + много добър двигател
        + може да се кара и меко и яко без да те уморява
        + понеже е без стартер е лек
        + с малко дотунинговане вдига мощността с 3-4 коня
        + сравнително лесен за управление
        + детайлите са направени сравнително здраво

        - както всички Ямахи, тежестта е сравнително високо
        - предницата трудно се прави поради старата и версия
        - двигателят е прекалено шумен, но по-безшумен от КТМ
        - когато се задави трудно пали понякога и с шока
        - въпреки относително малкото тегло, тежестта е много назад и предницата често те подвежда
        - тежка е за труден траял
        - една минута след КТМ 450 и той завира


        Honda CFR 250 X - 2005

        (понеже е само на 1000 км, нямам много впечатление от двигателя, но ще кажа кое мe дразни и кое ме кефи от пръв поглед)
        _______________________________________
        + много лек в сравнение с други 4т, включително и WR 250F
        + маневрен и повратлив за трудни трасета
        + тежестта е ниско и създава впечатление за още по лек
        + окачаване - перфектно
        + работа на двигателя - като с гумено бутало
        + разход - малък
        + конфорт - голям, не изморява
        + и 10 минути след КТМ-а не завира

        - прекалено къса 1-ва скорост
        - нежни детайли
        - липса на електронен трип (вече всички го направиха!)
        - както при WR-a, веригата трябва да е точно обтегната иначе непрекъснато чука и дразни.
        - сравнително слаб фар
        - бавно обслужване от към смяна на масло
        Ендурото и сексът не са шега работа !
        -------------
        Животът се измерва с броят на издишванията !

        http://sixdayscrazyjob.com
        http://crazy-job.com

        Коментар


        • #5
          Добавям още:

          Сузуки ТС 200
          ___________________________________________________

          + доста мощен, дори и без тунинг(много по-мощен от неговия брат КДХ 200 РС)
          + лек
          + невероятна седалка
          + по-тих от КДХ!
          + не толкова меко окачване, отколкото на КДХ
          + харчи малко
          + лесно се пали
          + много трудно изкарва водата
          + къс на дължина
          + маслото за бензина се сипва в отделно казанче, а не да бъркаш бъркочи и да мериш милилитри!

          - мори ако го караш състезателната
          - кофти фар(според мен)

          Това е перфектен мотор! Дава такова удоволствие от карането му, макар че е 2Т, когато го карах бях висок 1.60 и бях към 60 и кусур кила. Представете си как ме возил! Ако знаете за каква смешна цена го продадох! Не е за говорене!

          Ето една снимка на бившия ми ТС: https://htftp.offroad-bulgaria.com/m.../200-2takt.jpg

          Коментар


          • #6
            Re: +/- Мотори

            Понеже изрових тази тема, която доста добре е започната и е малко позабравена,, реших да я ъп-на

            Кавазаки КХ 80

            + Много лек (64кг)
            + Нисък е -подходящ за деца и жени с компактни размери
            + Мноого лек ... направо ми липсва вече
            + Достатъчно мощен
            + Твърдо окачване

            - Рязък е за ендуро
            - Няма никаква мощност в ниските обороти. Смятам, че 85-ците ще имат доста по-добри характеристики в това отношение
            - Малък цолаж на гумите - изморява повече и е нестабилен при неравности
            - Наистина е доста рязък, поради което е труден за обучение на начинаещ
            - Късата база го прави нестабилен при катерене
            DCRT®

            Коментар


            • #7
              Re: +/- Мотори

              Хонда нх650 доминатор

              +много здрав
              +ел. стартер
              +много малки разходи откъм обслужване,сравнено с по-новите ендура
              +не страда от липса на мощност
              +сравнително икономичен

              -много лошо окачване предназначено за лек оффроуд
              -доста тежък но с малко преправяне горе долу става
              -отзад гума 17" трудно се намира
              MG RACING

              Коментар


              • #8
                Re: +/- Мотори

                АПРИЛИЯ ПЕГАСО 650


                +голям резервар /не е подходящт за тежки терени /
                +нисак центар на тежеста което го прави супер маневрен за 160 кила мотор
                +много голям въвреж на ниски обороти
                +ел стартер
                + Твърдо окачване
                + невероятна седалка


                - Много хар4и
                - бавно обслужване от към смяна на масло свещ филтри и т.н
                -нисак преден калник
                - Малък цолаж на гумите
                -няма манивела
                SEKUNDA NEVNIMANIE CIAL JIVOT MARTAV

                Коментар


                • #9
                  Re: +/- Мотори

                  КTM EXC 360 1997
                  -------------------------------------------------------------
                  + Огромна мощност
                  + На предавките от 1-ва до 4-та тегли като 4Т
                  + Лек за класа си (112 кг.)
                  + Много поврътлив
                  + Невероятно окачване (вози много меко)
                  + Дебели колове на окачването
                  + Удобна седалка
                  + Със 1/5 от газта си потдържа сравнително добра скорост за преходи (70-80км/ч)
                  + 140км/ч със венци 14/50 (верига 520)
                  + Добре разпределена мощност
                  + Спирачни апарати Brembo (заводско)
                  + При средно каране без много ръчки и без потдържане на висока скорост дава разход 8-8.5/100км !

                  -------------------------------------------------------------
                  - Малък резервуар (9,5л)
                  - Трудно пали (иска яко ритане на манивелата иначе мноооооого зор !)
                  - 5 скоростна кутия (ако имаше 6 щеше да е перфектния мотор)


                  [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                  [/FONT]________________________________________
                  [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                  [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                  [/CENTER]
                  [/CENTER]

                  Коментар


                  • #10
                    Re: +/- Мотори

                    1992 RMX250 за Япония и Австралия
                    за непросветените ще спомена че това е ендуро модел на сузуки подобен на кросовия RM250 от 1993 за Европа и Щатите

                    +
                    10литров резервоар който му дава почти 200км преход без презареждане
                    доста икономичен като за 2Т ендуро 250сс
                    много равномерно и плавно теглещ двигател в целия диапазон на оборотите - катери нагорнища всякакви
                    по-ниска седалка от тази на кросак
                    сравнително тихо работещ двигател заради двойните стени на резонатора
                    окачване сузуки = пълен комфорт


                    -
                    113кг
                    тежи
                    абе тежък ми идва
                    двигателя на моменти идва слаб
                    спирачките работят, но не както ми се иска

                    в заключение - много приятен за каране мотор, но за да се кара в Е2 му трябват малко промени, които да го доближат до кросовия му събрат.
                    Последно редактирано от Димитър; 01-06-07, 07:07.
                    2010 CRF 250 R

                    Коментар


                    • #11
                      Re: +/- Мотори

                      ямаха дт 125 р - 94г

                      + лек за каране
                      + маневрен
                      + лек за вдигане

                      - малка мощност
                      - много гори
                      - издиша на по дългите и стръмни за изкачване байри


                      хонда хл 600 в - трансалп 98г

                      + ел стартер
                      + 2 диска отпред
                      + много удобен за патуване по асфалт
                      + удобен за 2-ри човек
                      + малак разход
                      + в2 двигател
                      + малки вибраций от двигателя
                      + доста приятен за черни пътища
                      + водно охлаждане

                      - тежък за вдигъне от място 190 кг сух
                      - тежък за каране при ниска скорост
                      - само 5 скорости
                      - неприятен за каране след 120-130км \ч
                      - пипа маслото и вдига разхода значително след 130 км\ч
                      - нестава за посериозен офроуд
                      - нисък и закача по каманите
                      - да свалиш горните 2 свещи без специялен ключ е цяло приключение и трябва да се разглоби половината мотор

                      Коментар


                      • #12
                        Re: +/- Мотори

                        Kawasaki KLX250R ( 1994-1996 )

                        + много-лек (106 кг.)
                        + харчи малко
                        + евтина поддръжка
                        + модерна визия
                        + перфектен за първи мотор за хора до 75-80 кг. максимум!
                        + може да те закара навсякъде и да мине кадето пожелаеш
                        + лесно пали

                        - малка мощност
                        - меко окачване
                        - няма стартер

                        +++Много добър избор за първи мотор!!!
                        EXTREME

                        Коментар


                        • #13
                          До: +/- Мотори

                          Да не спамя, но пък някой може и да се заинтересува от това...

                          Honda MTX 125 R модел от 1988:

                          + евтин...
                          + лек /91,5 без излишните части и горивото/, след Aprilia-та и BMW-то се усеща като колело
                          + здрав /след едногодиншна серия от падания единственото, което се счупи е лагера на задната ос (цена на лагера - производство "SKF" - 5 лева )/
                          + тих - ако поискаш, даже няма да разберат, че минаваш през града...
                          +/- резервоар 9 литра (метален)

                          - слабичък е...
                          - абе слаб ми идва на моменти!
                          +/- задна спирачка барабан /лесно се обслужва и наглася, а и за спускания е добре/
                          - стар - почти като по-малък брат ми е...
                          - след 100/110 не се търпи за каране /вибрациите и вятъра са ужасни.../, но пък това е ендуро.
                          +/- меко предно окачване - при скоковете коловете си потъват доста!
                          +/- експлозивно разпределена мощност - мотора се държи съвсем учтиво до 8500-9000 оборота, след това се отпушва.
                          +/- много къса първа скорост...
                          - няма електрически стартер, за сметка на това манивелата пали от раз почти винаги!
                          - двутактов двигател - разходи за масло /един литър Motul Scooter Pro е 20 лева/

                          Написаното по-горе е лично мнение и може да не съвпада с мнението на останалите - не претендирам за 100% точност.

                          Темата е за "Sticky" май...
                          Последно редактирано от господин никой; 13-03-08, 10:18. Причина: добавка...

                          Коментар


                          • #14
                            От: +/- Мотори

                            Случайно попаднах на тази тема и искам да споделя мнението си за тази машина и дано мнението ми да е от полза.

                            СУЗУКИ ДР 125 СЕ (1998 година)

                            + евтина подръжка
                            + малък разход ( 2,5л. на 100 км.)
                            + много тих
                            + не много скъп
                            + голям резервоар
                            + много здрав
                            + много добро окачване (много меко вози)
                            + стартер

                            - малко е слабичък (на места се усеща)
                            - задна барабанна спирачка

                            Коментар


                            • #15
                              От: +/- Мотори

                              Ха, сега ще избия рибата.

                              MZ ETZ 150 - 1987 година

                              + сравнително евтин като цена.
                              + невероятно евтино обслужване.
                              + не харчи много гориво, около 3.5 - 4/100.
                              + всичко е лесно и достъпно за обслужване.
                              + за 150 кубиков старичък мотоциклет си върви прилично.
                              + предната дискова спирачка се справя доста добре.
                              +/- двутактов е, не че е минус, просто я има хамалогията с мешането на бензина с масло.
                              - отзад е с барабан и има навика да поскърцва понякога.
                              - малко повече вибрации.
                              - като изключим, че караш 25 годишен мотор май други фрапиращи минуси няма.
                              Ако искате и за Чезет 350 мога да напиша
                              Ако е машина, нека бъде немска!
                              XJR 1200
                              ETZ 150
                              Kawasaki Ninja ZX10R

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X