Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Toyota FJ70

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Toyota FJ70

    Шило в торба не стои, та и ние с Брат ми нещо напоследък никаква машина не бяхме купували и някак си с тези само 5 които са ни в двора взе да ни става скучно...

    Всъщност истината е, че ни попадна машина, която е уникална и по нашите географски ширини много голяма рядкост. След първоначалния оглед, на който бяхме с Митко Здравков единодушно решихме, че машината не е за изпускане.

    И така автомобилът е Toyota модел FJ70. Super heavy duty (за свръхтежки натоварвания) с мостове които са и преден и заден с 9.5” диференциали. На ресьори и отпред и отзад. Двигател 4л (3395cm3) – шест цилиндров бензин.
    От екстрите има климатик и уникална система за следене на задръстването на въздушния филтър. (Изпълнение за Африка) Двигателят е класически тип с долен разпределителен вал и повдигачи на кобилиците, карбуратор със запалване с чукче и наковалня.

    Всичко това абсолютно оригинално без нищо сменяно освен една предна щанга и в много добро състояние. Двигателят е 156 конски сили.

    Естествено както можете да се досетите сега автомобила ще бъде доведен до състояние по-добро, отколкото при излизането си от завода + всички възможни екстри за модела от TJM.
    VPetrov.photography

  • #2
    ЧЕСТИТО!!!

    Нали ще има и снимки?
    Nissan NP 300 '10, Honda Transalp '94, а сега и TLC 90 '97

    Коментар


    • #3
      и аз я гледах тая тойота, още преди нова година... обаче варианта беше да се оттърва от Галопера...

      уточнение двигателя е 3F - карбуратор, 135кс... 156кс е варианта с инжекцион... може карбуратора да се "тунингова" и доста да се вдигне мощността...

      километража показваше само 130 000км /по памет/, ако е вярно показанието, значи ходовата част е 1А както казват германците!

      А можеше да е моя !
      помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

      Коментар


      • #4
        Покажи снимка.
        LZ1VMH

        Коментар


        • #5
          Километрите са и абсолютно реални проверено, и от тях само няколко хиляди са в България. За двигателя Тедо мисля че не си прав. Преди да напиша още веднъж проверих 3F с карбуратор е 155кс. а с инжекцион (модел 3F-E) е 177кс. и по-голям въртящия момент. Така е според източниците, които аз намерих, ако имаш нещо друго прати да го видя. Данните за мощност които си дал са за по-стария двигател...

          ОК ще сляза след малко да направя малко снимки...
          VPetrov.photography

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от goldy
            Покажи снимка.
            външно почти няма разлика от "обикновена" 70-ка... муцуната е малко по-дълга, мигачите "стърчат"... и разбира се, е на ресьори...

            помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

            Коментар


            • #7
              http://www.land-cruiser.ru/index.php?menuid=2&smenuid=6

              ма нещо гнило: 155кс, а пък 101кВ...
              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

              Коментар


              • #8
                ма нещо гнило: 155кс, а пък 101кВ...
                Факт е че има разминаване но субективно мога да кажа че това което прави най-голямо впечатление е въртящия момент. Автомобила потегля без никакво напрежение на втора а баир на който с Реното(Мегана) горе-долу може да се кара на втора тук е трета и то като се подаде газ направо излита...


                километража показваше само 130 000км /по памет/, ако е вярно показанието, значи ходовата част е 1А както казват германците!
                И да и не. Годините са си взели своето, ресьорите са провиснали. Естествено и съвсем наред да бяха пак щяхме да ги сменим с такива от TJM. Вече беше пробвано на една Hilux (почти нова на няколко месеца) и разликата в стоежа и "държането" на пътя са впечатляващи. Имам в предвид разликата на асфалтов път. А на офроуд няма и дума за сравнение...
                VPetrov.photography

                Коментар


                • #9
                  ох, не ме дразни, че умирам от яд
                  помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                  Коментар


                  • #10
                    Е хайде сега, я не се дразни. Първо Тойотата не е попаднала в ръцете на "врага", второ имаме много сериозни планове за нея и превръщането и в по-добра отколкото е била някога и трето винаги ще ти е под ръка за кръгче и коментари. Да не говорим че ако ти хареса крайния резултат просто ще дебнем за следващата такава...
                    VPetrov.photography

                    Коментар


                    • #11
                      Нали ще има и снимки?
                      Снимките! Много съжалявам но има много сняг и е леко хладно на двора та цялостната фотосесия ще е друг път а сега само няколко снимки за обща представа:










                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        Ше пада доста работа.Но поне е попаднала в ръцете на компетентни хора.Честито.
                        B+

                        Коментар


                        • #13
                          каква работа? едно окачване, гуми и е готова... няма ръжда, двигателя е "вечен"...


                          казват, че тези джанти издържали 2-метрови скокове...

                          обърнете внимание - раздатката и резервоара са защитени с "хеви метъл"
                          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                          Коментар


                          • #14
                            Ние смятаме да приложим стандартната при нас процедура а именно:

                            1. Разглобяване на всичко, проверка, подмяна на всеки елемент с износване и сглобяване.
                            2. Подцинковане на всичко, боядисване и допълнителна антикорозионна обработка.
                            3. Пребоядисване на автомобила.
                            4. Подмяна на всичко гумено по автомобила.
                            5. Смяна с нови на всичко по ел. системата, осветителни елементи, акумулатор и т.н.
                            6. Смяна на всичко износващо се по двигателя, капачки, кабели, делко, датчици и т.н.
                            7. Смяна на всичко по окачването и замяна на всички елементи с такива от полиуретан.
                            8. Нова броня с лебедка
                            9. Инсталиране със съответното закрепване на Hi-Lift и още няколко хиляди подобни полезни приспособления...

                            И т.н. докато стане перфектна като останалите ни автомобили...
                            VPetrov.photography

                            Коментар


                            • #15
                              Първоначално публикуван от Венцислав Петров
                              Ние смятаме да приложим стандартната при нас процедура а именно:

                              1. Разглобяване на всичко, проверка, подмяна на всеки елемент с износване и сглобяване.
                              2. Подцинковане на всичко, боядисване и допълнителна антикорозионна обработка.
                              3. Пребоядисване на автомобила.
                              4. Подмяна на всичко гумено по автомобила.
                              5. Смяна с нови на всичко по ел. системата, осветителни елементи, акумулатор и т.н.
                              6. Смяна на всичко износващо се по двигателя, капачки, кабели, делко, датчици и т.н.
                              7. Смяна на всичко по окачването и замяна на всички елементи с такива от полиуретан.
                              8. Нова броня с лебедка
                              9. Инсталиране със съответното закрепване на Hi-Lift и още няколко хиляди подобни полезни приспособления...

                              И т.н. докато стане перфектна като останалите ни автомобили...
                              Звучи като купуване на номера на рамата и двигателя с документи и от там всичко на ново

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X