Шило в торба не стои, та и ние с Брат ми нещо напоследък никаква машина не бяхме купували и някак си с тези само 5 които са ни в двора взе да ни става скучно...
Всъщност истината е, че ни попадна машина, която е уникална и по нашите географски ширини много голяма рядкост. След първоначалния оглед, на който бяхме с Митко Здравков единодушно решихме, че машината не е за изпускане.
И така автомобилът е Toyota модел FJ70. Super heavy duty (за свръхтежки натоварвания) с мостове които са и преден и заден с 9.5” диференциали. На ресьори и отпред и отзад. Двигател 4л (3395cm3) – шест цилиндров бензин.
От екстрите има климатик и уникална система за следене на задръстването на въздушния филтър. (Изпълнение за Африка) Двигателят е класически тип с долен разпределителен вал и повдигачи на кобилиците, карбуратор със запалване с чукче и наковалня.
Всичко това абсолютно оригинално без нищо сменяно освен една предна щанга и в много добро състояние. Двигателят е 156 конски сили.
Естествено както можете да се досетите сега автомобила ще бъде доведен до състояние по-добро, отколкото при излизането си от завода + всички възможни екстри за модела от TJM.
Всъщност истината е, че ни попадна машина, която е уникална и по нашите географски ширини много голяма рядкост. След първоначалния оглед, на който бяхме с Митко Здравков единодушно решихме, че машината не е за изпускане.
И така автомобилът е Toyota модел FJ70. Super heavy duty (за свръхтежки натоварвания) с мостове които са и преден и заден с 9.5” диференциали. На ресьори и отпред и отзад. Двигател 4л (3395cm3) – шест цилиндров бензин.
От екстрите има климатик и уникална система за следене на задръстването на въздушния филтър. (Изпълнение за Африка) Двигателят е класически тип с долен разпределителен вал и повдигачи на кобилиците, карбуратор със запалване с чукче и наковалня.
Всичко това абсолютно оригинално без нищо сменяно освен една предна щанга и в много добро състояние. Двигателят е 156 конски сили.
Естествено както можете да се досетите сега автомобила ще бъде доведен до състояние по-добро, отколкото при излизането си от завода + всички възможни екстри за модела от TJM.
Коментар