Обява

Свий
Няма добавени обяви.

"Open Air box" Толкова ли е важно?!

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • "Open Air box" Толкова ли е важно?!

    Скоро гледах в Dirt riders препоръките за увеличаване Power-a на CRF 250R и X и ми направи впечатление, че препоръчват отваряне на притока на въздух към филтъра. Мисля, че заводски този отвор не е чак толкова малък, като изхождам от предишната си Ямаха
    Митков ме светна малко по въпроса, но мисля, че трябва да разчовъркаме плюсовете и минусите на туй нЯщо.
    Обикновено отворът е насочен назад за да не обира всичкия прах, по трудно да всмуква вода и т.н.
    ... а ако се вкарва въздуха под налягане от самата струя, т.е. да се направи приспособление, което да насочва въздуха, като при колите направо в филтърния бокс
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

  • #2
    Т'ва нещо малко несигурно ми се вижда, да ти кажа ли! Или по-скоро опасно...

    Коментар


    • #3
      Че не е полезно, то е ясно, но няма начин по-яките тимове да не го правят. И аз бих го направил, ако съм сигурен, че при по-честите ремонти ще ме обслужва перфектен сервиз
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        Жоре, ама май в България, специално за пефектен сервиз за мотори от този тип, май няма. Незнам, според мен най-ултимативното решение да си правиш всичко сам по мотора - дори и миенето!

        Коментар


        • #5
          жоре като я "отвориш" тая кутия верно малко ще подобриш нещата но почти неусетно а ако засмуче кал вода и мръсотии ще го усетиш много осезателно
          освен това при 4т е супер важно да "дишат" чист въздух щото иначе прахоляците почват да "гризат" стъблото на клапаните /или по скоро покритието им/ те за тва всяка година ги дават да се сменят

          Коментар


          • #6
            Re: "Open Air box" Толкова ли е важно?!

            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
            ... а ако се вкарва въздуха под налягане от самата струя, т.е. да се направи приспособление, което да насочва въздуха, като при колите направо в филтърния бокс
            тая работа я правят при шосейните мотоциклети пимер е Suzuki SRAD
            има смисъл само ако караш с високи скорости, май при тебе освен да го пъниш по лесно с болкуци друго няма да постигнеш...
            LZ1RED

            Коментар


            • #7
              Тая система на въздуха си е съвсем друга работа, при шосейките става, защото развиват високи скорости. На практика тя действа от 130-150 км/ч на горе и се получава нещо като турбо нагнетяване. На това нещо родитела му е Кавазаки, няколко години по-късно от Сузуки пускат SRAD /Susuki Ram Air Direct/ модела. Лично според мен при ендура от нашия калибър няма да има ефект или поне няма да се усеща осезаемо. Евентуално при рали рейдовете може да се усети нещо, но и там няма да е кой знае какво, защото точно където тази система започва да действа това ще е пределната скорост по трасето. Та Жорка според мен на твоята Хонда си е направено точно както би трябвало да е. Друг е въпроса ако речеш да му вкараш едно мааалко компресорче

              Коментар


              • #8
                Щом американците го отварят, значи има ефект
                Та те от тук бъзикнат малко, от там и накрая вдигат мощността с 4-5 коня, което не е никак малко !!!
                По този начин мога да направя 250 Х на мощност почти като WR 426 и при по-лекия CRF, ще се получи много добър резултат, но това пък ще издуха двигателя много по-бързо, така че ще се огранича само с ауспух, тъй като оригиналния ми продънва ушите от шум!
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                  тъй като оригиналния ми продънва ушите от шум!
                  Не те ли цепи главата след по-продължително каране че аз съм си патил много от такъв шум/пукот

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                    Щом американците го отварят, значи има ефект
                    Та те от тук бъзикнат малко, от там и накрая вдигат мощността с 4-5 коня, което не е никак малко !!!
                    По този начин мога да направя 250 Х на мощност почти като WR 426 и при по-лекия CRF, ще се получи много добър резултат, но това пък ще издуха двигателя много по-бързо
                    И за мощноста има лек. Порадвай се малко на 250-ката, пък хората затова са направили и 450-тка ))

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Жоро XR 600
                      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                      тъй като оригиналния ми продънва ушите от шум!
                      Не те ли цепи главата след по-продължително каране че аз съм си патил много от такъв шум/пукот
                      Мене пък лично, именно саунд-а ме кефи най-много на четиритактовите машини
                      Какво толкова не им харесвате, че се оплаквате от "паткането" на ауспуха
                      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                      [/FONT]________________________________________
                      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                      [/CENTER]
                      [/CENTER]

                      Коментар


                      • #12
                        Първоначално публикуван от Жоро XR 600
                        И за мощноста има лек. Порадвай се малко на 250-ката, пък хората затова са направили и 450-тка ))
                        Аз мисля, че прекалено се стремим към многото кубици без да си даваме сметка дали можем да ги ползваме и на 75%
                        Дори съм убеден, че 250 е точната кубатура (говоря за съвременните ендура след 2000г.) за нашия майсторлък и подготовка. Един двигател трябва да стои непрекъснато в обороти за да можеш да го контролираш и да му се кефиш. Това не е мое откритие.
                        А, и нещо друго! Я питай близнаците какво са им казали в Щатите като са споменали за по-големите кубици?!
                        Ендурото и сексът не са шега работа !
                        -------------
                        Животът се измерва с броят на издишванията !

                        http://sixdayscrazyjob.com
                        http://crazy-job.com

                        Коментар


                        • #13
                          Мерил съм на ВР426 на динамометър с и без капак на филтъра. Резултатът е че без капак вдига 1кон. без седалка още един(да видиме кой ще кара без седалка на следвващото състезание

                          Карал съм без капак на филтъра 1 година и резултатът е че филтъра се цапа 3 пъти по бързо и филтърбокса се пълни с всякакви лайна.

                          Плюс това като се кара по разни реки/води/локви не се маха защото водата влиза директно в карборатора и не е добре.

                          Също при отваряне на филтърната кутия се намалява вакума и трябва да се смени това-онова по карбуратора, защото иначе ефекта няма да е много положителен и може да се получи една дупка на ниските при по рязко подаване на газ.

                          За про-тата или за 250-тките може и да си заслужава, но за мен ... не. Аз моят мотор даже съм си го спънал малко, да е по спокоен, но не до толкова че да не мога да презкачам локвите с 2-3мм движение на китката.

                          Ако все пак искате да извадите повече от 250тката имам приятел който може да ви извади 3-5 коня и то в ниски - средни обороти, но няма да е евтино!

                          Коментар


                          • #14
                            Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                            Първоначално публикуван от Жоро XR 600
                            И за мощноста има лек. Порадвай се малко на 250-ката, пък хората затова са направили и 450-тка ))
                            Аз мисля, че прекалено се стремим към многото кубици без да си даваме сметка дали можем да ги ползваме и на 75%
                            За процентите си напълно прав, ама навлизаме вече в друга тема.

                            Коментар


                            • #15
                              Един мъдрец е казал - No replacement for displacement

                              Когато си на състезание и качваш примерно газапровода, тези дето са над 70кг и с 250-тки ще ги изгухам като спряли

                              Иначе голямата кубатура се проличава най вече след 3-та скорост.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X