Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

    При смяна на маслото и филтара резбата при натягане на капака на масления филтър превъртя и сега не може да оплатни има теч.Какво да направя за да спре.Има ли възможност да се поправи или трябва нов капак.Много ще съм благодарен ако някой може да помогне.

  • #2
    До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

    Болт 7мм.и нова резба на капака.

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

      Хубаво е ако не си правил сам резба да не я правиш точно сега и там. Намери майстор. Иначе това е начина, да.

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

        Направихме резба на долния ляв и стана,но възникна друг проблем.Появи се дупка в най ниската точка на канала дали е имало и преди и ние само сме я разширили или стената на капака е била тънка и е потдала .Също новият болт е по плътен и запушва канала който се намира в основата на масления филтър.така ли трябва да бъде или болта по средата трябва да бъде по тесен за да минава масло там на доло или на друго място.Незнам дали съм го обяснил правилно.Ако не съм ще се пробам пак.

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

          На ХТ-то болтовете на капака на масления филтър са разположени във формата на триъгълник (три болта) като 2 болта са отгоре и 1 отдолу. Долния болт служи и за пробка за източване на маслото от филтърната кутия (при положение че развиеш и малкото винтче отгоре на капачето за да взима въздух от там, същото винтче служи и за обезвъздушаване на филтърната кутия и за проверка дали помпата създава налягане)! Така че си има дупка свързваща филтърната кутия и гнездото с резбата на долния болт!
          "Do not correct a fool, for he will hate you;
          Correct a wise man, for he will appreciate you."

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

            има едни комплектчета за въстановяване на резби директно в превъртялата резба се пуска специялен медчик и после с друг специялен инструмент зе навива нещо ката стоманена пружинка която е с тъкъв профил че ако опиташ да я развиеш се самозаконтря отвън а от вътре предсталява нова резба отново 6мм.
            спасил съм така не една и две глави на които е изпуснала резбата на разпределителният вал или на главата или цилиндъра проблема е че са доста скъпи около 150лв на вид резба ако си от София ако искаш ми се обади имам за 6мм и ще ти навия една пружинка стига да има достъп за медчика пък ще почерпиш една бира
            Николай Гогов 0898676912

            НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

              Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
              На ХТ-то болтовете на капака на масления филтър са разположени във формата на триъгълник (три болта) като 2 болта са отгоре и 1 отдолу. Долния болт служи и за пробка за източване на маслото от филтърната кутия (при положение че развиеш и малкото винтче отгоре на капачето за да взима въздух от там, същото винтче служи и за обезвъздушаване на филтърната кутия и за проверка дали помпата създава налягане)! Така че си има дупка свързваща филтърната кутия и гнездото с резбата на долния болт!
              При мен се получи дупка в гнездото с резбата на долния болт, може би стената на капака е много тънка и се проби ,вследствие разпробиването с 8мм.Сега при навиване на новия болт 8мм. дали трябва да го запуши това каналче което е за изтоване на маслото от филтърната кутия и ако не го запуши и отиде масло в новообразувалата се дупка ще стане някоя беля.

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

                Първоначално публикуван от АНТИМ Преглед на мнение
                има едни комплектчета за въстановяване на резби директно в превъртялата резба се пуска специялен медчик и после с друг специялен инструмент зе навива нещо ката стоманена пружинка която е с тъкъв профил че ако опиташ да я развиеш се самозаконтря отвън а от вътре предсталява нова резба отново 6мм.
                спасил съм така не една и две глави на които е изпуснала резбата на разпределителният вал или на главата или цилиндъра проблема е че са доста скъпи около 150лв на вид резба ако си от София ако искаш ми се обади имам за 6мм и ще ти навия една пружинка стига да има достъп за медчика пък ще почерпиш една бира
                Благодаря за полезната информация, но преди да я получа вече бях разпробил с 8мм. но почерпката си е почерпка така че се надявам скоро да се срещнем на по бира (и още нещо).

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

                  Първоначално публикуван от ivan tonin Преглед на мнение
                  При мен се получи дупка в гнездото с резбата на долния болт, може би стената на капака е много тънка и се проби ,вследствие разпробиването с 8мм.Сега при навиване на новия болт 8мм. дали трябва да го запуши това каналче което е за изтоване на маслото от филтърната кутия и ако не го запуши и отиде масло в новообразувалата се дупка ще стане някоя беля.
                  Болта уплътнява с главата а не със стеблото си! Това че ще влиза масло в леглото на болта не е проблем, стига да не сълзи покрай главата навънка че тогава ще е неприятно! Това е при положение че дупката свързва само леглото на болта с филтърното гнездо! Ако си пробил дупка от гнездото на болта към скоростната кутия е лошо, защото може да ти избяга налягането и да не се качва достатъчно масло към главата на двигателя!
                  Последно редактирано от sl.daskalov; 28-02-08, 10:18.
                  "Do not correct a fool, for he will hate you;
                  Correct a wise man, for he will appreciate you."

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

                    Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнение
                    Болта уплътнява с главата а не със стеблото си! Това че ще влиза масло в леглото на болта не е проблем, стига да не сълзи покрай главата навънка че тогава ще е неприятно! Това е при положение че дупката свързва само леглото на болта с филтърното гнездо! Ако си пробил дупка от гнездото на болта към скоростната кутия е лошо, защото може да ти избяга налягането и да не се качва достатъчно масло към главата на двигателя!
                    Имах някакви съмнения относно налягането,но сега вече съм сигурен и си мисля,че ако запуша дупката на филтърното гнездо мога временно да реша проблема докато намеря нов капак.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

                      Пичове много ви благодаря за помоща,но сега е време да отида в друг форум и да си намеря капак.Дано и там да ми провърви.Чао.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

                        Първоначално публикуван от ivan tonin Преглед на мнение
                        При мен се получи дупка в гнездото с резбата на долния болт, може би стената на капака е много тънка и се проби ,вследствие разпробиването с 8мм.Сега при навиване на новия болт 8мм. дали трябва да го запуши това каналче което е за изтоване на маслото от филтърната кутия и ако не го запуши и отиде масло в новообразувалата се дупка ще стане някоя беля.
                        Колега,точно тези пружинки дето ти ги казва колегатаАНТИМ стават на тази резба 8мм,навий му една и си готов.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

                          Първоначално публикуван от ivan tonin Преглед на мнение
                          Пичове много ви благодаря за помоща,но сега е време да отида в друг форум и да си намеря капак.Дано и там да ми провърви.Чао.
                          Забрави я тази идея с новия капак, имах същия проблем преди година и половина, и направих като теб и дупката на болта се показа при съединителя.
                          Решението беше шпилка 8 мм с лепило за резби а отгоре на капака за масления филтър месингова шайба и гайка с шапка. То тогава забравих за проблема.
                          Не забравяй че капака на масления филтър е с гумен О-пръстен и не е нужно ЯКО стягане за да "не тече масло"
                          Надявам се да съм ти бил полезен

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

                            Колега,точно тези пружинки дето ти ги казва колегатаАНТИМ стават на тази резба 8мм,навий му една и си готов
                            .

                            абе и аз така чух и сигорно става но медчика по принцип е с 4 режещи повърхности а не 3 като на нормалния и самият режещ ръб е някак си с друг профил
                            Николай Гогов 0898676912

                            НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с капачето на масления филтър /резбата/ на Ямаха ХТ

                              Здравейте колеги,
                              аз имам същия проблем , но имам и инструмента за навиване на пружини.Притеснява ме че ако навия пружина в резбата на винтчето с о-пръстена , тя(пружината) ще запуши отвора между кутията на масления филтър и отвора на резбата на винтчето с о-пръстена.
                              Въпроса ми е дали този отвор има друга функция освен източване на кутията на масл. фил. и може ли да се получи някаква повреда. Вчера един час се рових из мануалите и разглеждах капака , но не видях никакво разклонение на масления канал и много се чудих защо изобщо е направен този канал при положение че не стига до никъде.Единствената що-годе разумна идея която ми хрумна е че на мястото на винтчето се навива манометър за проверка на работното налягане на маслото в системата,но не съм сигурен.
                              Въпроса ми е към Слави защото разбирам че е имал ядове с маслената система и очевидно е в час(между другото за помпата се оказа прав) , но ако някой друг е имал подобен проблем и може да ми даде съвет ще съм му много благодарен.
                              Поздрави!
                              Това на снимката естествено не съм аз.Обикновено тия изпълнения ги правя без да искам!


                              "... ние ще направим това не защото е лесно , а защото е трудно! "
                              Джон Кенеди

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X