Колеги би ли споделил някои колко е разликата при смяна на ауспуха със акарпович например.разглобих оригиналния извадих всички карантии има малка разлика в звука но нищо съществено по отношение с вървенето ако може моля Събин да даде повече информация за успешен тунинг че тои маи е експерта !
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Тунинг на новата Yamaha WR450F
Свий
X
-
До: Тунинг на новата Yamaha WR450F
Ако всичко останало е оригинално от магазина, няма да даде много разлика - този мотор е фабрично скопен, и оригиналният ауспух е само част от системата. Не трябва да му вадиш всичките карантии в никакъв случай, само накрая има една тръбичка със заварен пръстен накрая, тя е за махане. Говоря за модели 2006-2007-2008, за по-старите не знам.Издъних се на Тюринг теста
-
До: Тунинг на новата Yamaha WR450F
Първоначално публикуван от george_mit Преглед на мнениеКолеги би ли споделил някои колко е разликата при смяна на ауспуха със акарпович например.разглобих оригиналния извадих всички карантии има малка разлика в звука но нищо съществено по отношение с вървенето ако може моля Събин да даде повече информация за успешен тунинг че тои маи е експерта !
Това е само на първо четене иначе има още много зависи колко ти се занимава. Успех ....
Коментар
-
До: Тунинг на новата Yamaha WR450F
Не само това, ако е купен нов мотора и ако е щатска версия, по него има и други ограничители, не само в ауспуха. Виж за хондите е така, там ауспуха си променя нещата просто с други жикльори.
Хубавото е че Акраповича не е загубен, като се махнат другите ограничители пак ще върви по-добре отколкото с оригиналния заглушител.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Тунинг на новата Yamaha WR450F
супер изчерпателна и нагледна информация коато е новост дори за мен като работещ в ямаха но искам да отбележа че американският модел се различава доста от европейският тази AIS система въобще я намаше на европеиския модел и указанията за разпломбиране след 10-часова разработка стигаха до тапата в ауспуха и болта на карбуратора нищо не бе упоменато за шнорхела или кабела от електроникатаНиколай Гогов 0898676912
НЯМА ИДИОТО - УСТОЙЧИВИ НЕЩА. ПРОСТО ИДИОТИТЕ СА ТВЪРДЕ ИЗОБРЕТАТЕЛНИ!
Коментар
-
До: Тунинг на новата Yamaha WR450F
А шнорхела има ли го въобще в европейската версия ?
Според мен най-добре е да се сравнят серийните номера на европейското и на щатското запалване, може би да се проследи въобще има ли сив кабел на европейската версия, и ако има - вързан ли е някъде. Според мен е слабо вероятно да се занимават да правят различни запалвания, но може на европейската просто да няма такъв кабел. Подобен монтаж имаше и при Kawasaki ZX636, щатската версия имаше кабелче което трябваше да се клъцне за да мине в "европейски" режим (от 129 на 136 коня май беше).
Последно редактирано от Краси; 16-02-08, 16:25.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Тунинг на новата Yamaha WR450F
Колеги купих си FMF Pawer UP jet kit .Според инструкцията трябва да използвам Main Jet CJ 150 А оригиналния е 162 .не разбирам как с по
малко ще се получи желания от мен ефект повече PAWER
POWERПоследно редактирано от Краси; 26-05-08, 22:58.Гората ражда хора полето тикви !
Коментар
-
До: Тунинг на новата Yamaha WR450F
От Англия е ауспуха ето ти и линка http://www.missionmx.co.uk/acatalog/FMF_Exhausts.htmlГората ражда хора полето тикви !
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар