Обява

Свий
Няма добавени обяви.

шнорхел за нива

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • шнорхел за нива

    мисля да си правя шнорхел на нивата ,трябва ли да спазя някакви размери на тъбите или неса от значение
    "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

  • #2
    Май ги правят към 70 мм. Ми, трябва да са малко по-дебели от въздухозаборника на филтъра та да не го души.

    Коментар


    • #3
      чудя се как да вкарам тръбите в моторниъ отсег ,и дали да са PVC , хромникел или алумин
      "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

      Коментар


      • #4
        От ПВЦ клоните веднага ще ти го счупят. Па и мре от Слънцето.
        Ако имаш дебелостенна алуминиева тръба сигурно ще е по-леко. Работата е да не е някоя тънка тенекия, че веднага ще се смачка и трябва да го откачиш за да не души мотора.

        Коментар


        • #5
          освен дебелината, важно е и "завоите" да са плавни, без остри ръбове...
          помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

          Коментар


          • #6
            Първо за какво ти трябва шнорхела?

            Ако е за преодоляване на водни препятствия и защита от хидроудар, ще трябва да направиш доста неща преди това. Ако е за защита от прах е по-лесно. И не се притеснявай за PVC-то, старее от слънцето и се чупи, но е лесно и евтино за употреба, има каквито си поисках колена и размери. Е, ако имаш възможност, направи го от нещо по-трайно.
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              какво друго имаш в предвид че трабва да направя
              "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

              Коментар


              • #8
                За бензиновите водния удар е по-скоро хипотетичен проблем. Обаче трябва да уредиш въпросите с тока, изключването на вентилатора на ръка и шнорхелчета на мостовете, скоростната и раздатъчната кутии.

                Коментар


                • #9
                  да това го знам ,ама с токовите нещо неможем да се разберем
                  а от дифофете как е по одачно с маркуч или тръбичка,то маи с маркуч трябва да е ,чя тръбата ще се скъса
                  "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                  Коментар


                  • #10
                    Стефан вече ти отговори.

                    Защита на токовете, има си отработени методики и там. Принудително изключване на вентилатора и разбира се извеждане на отдушниците на трансмисията на сухо място. Защото когато влезеш във водата мостовете и кутиите веднага истиват и започват да се пълнят...
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      За токовете сигурно е най-важно и лесно да измъкнеш диодите и регулатора на динамото на сухо, и да сложиш ключе, което да отрязва стоповете.
                      За шнорхелчетата май няма единно мнение. Медните тръбички по моему са по-хубавото нещо, обаче без друго е несравнимо по-скъпо и сложно.

                      Коментар


                      • #12
                        Относно тръбичките.

                        За мен си остава най-сигурно с хубав маслоустойчив маркуч със стоманена броня (оплетка). Но всичко е индивидуално. Изобщо слушай Стефан, той глупост няма да те посъветва, разбира ги нещата.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          Еееех ... Брониран маркуч ... Има ли някъде на метър? Ама то ще е много скъпо, с кой знае кви връзки за краищата ... Мечти(((

                          Коментар


                          • #14
                            за стоповете пък защо
                            "Ако не можеш да ги убедиш, объркай ги."

                            Коментар


                            • #15
                              Щото се включват като натиснеш спирачката. И веднага крушките се пръсват и правят късо.
                              Уф, и фарчето за задния ход с тях, забравих го.
                              Изобщо, за мене на таблото трябва да има цял шалтер с големи букви "брод!". Преди да цопнеш във водата спускаш ръчката и гасиш всичко без което колата няма да спре веднага. Още от преди таблото с бушоните, веднага след акумулатора. За едните потребители. За другите - вентилатора, лебедката - други шалтери. За двигателя - изобщо без шалтер, той направо на акумулатора, и да не може да се изключи без ключ-масата.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X