Знаете ли нещо по вапроса? скоро чух, че има такива и предимствата им са голями! Нямаш притеснения с пукане на гими и превъртане на винтили! Освен това се равнявали по атмосфери на 0.2 - 0.4 което е много добре според мен, и (според това което четох във форума) за гората!?
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Бандажни вътрешни гуми?
Свий
X
-
До: Бандажни бътрешни гими?
Първоначално публикуван от iohko Преглед на мнениеЗнаете ли нещо по вапроса? скоро чух, че има такива и предимствата им са голями! Нямаш притеснения с пукане на гими и превъртане на винтили! Освен това се равнявали по атмосфери на 0.2 - 0.4 което е много добре според мен, и (според това което четох във форума) за гората!?[FONT=Arial Black][SIZE=6][COLOR=lime]Kawasaki[/COLOR][/SIZE][/FONT]
-
До: Бандажни бътрешни гими?
В нико мотор гледах такъв бандаж стандартен за 21 цолова гума на пипане е наистина доста мекичък но цената е доста солена 250 лева вярво мишелин но аз лично мисля да почакам да падне цената и тогава да пробвам . На пипане е като пореста гума или като твърд дунапрен
Коментар
-
До: Бандажни вътрешни гуми?
Не разбрах точно какво се разбира под бандаж, но ако говорим за системата Mousse на Michelin - слабо вероятно е да измести вътрешните гуми по следните причини:
- Цена
- Усещане при каране (свиква се)
- Трайност (трябва да се сменят често)
- Практичност (след каране е хубаво да се вадят от гумата, иначе се деформират)
- Сигурност (при каране дълго време с висока скорост по асфалт могат да доведат до непредвидими реакции в управлението).
С две думи - това са продукти по-скоро за състезания, където вършат прекрасна работа.Издъних се на Тюринг теста
Коментар
-
До: Бандажни бътрешни гими?
Първоначално публикуван от павле Преглед на мнениеВ нико мотор гледах такъв бандаж стандартен за 21 цолова гума на пипане е наистина доста мекичък но цената е доста солена 250 лева вярво мишелин но аз лично мисля да почакам да падне цената и тогава да пробвам . На пипане е като пореста гума или като твърд дунапренИво Георгиев
Gworkshop
Коментар
-
До: Бандажни бътрешни гими?
Първоначално публикуван от Daniel Gyorev Преглед на мнениеХм, наистина е много, за тези пари мога изброя доста неща които мога да си взема за мотора. Цените ще паднат единствено тогава, когато тези бандажи изместат напълно обикновенните вътрешни гуми, напрактика след години... може и да не го доживееме
А Гоблин знаеш ли че Michelin извадиха мус със регулиране на налягането?!?Иво Георгиев
Gworkshop
Коментар
-
До: Бандажни вътрешни гуми?
Един сезон карах с мусове, когато се състезавах и мога да викажа, че ако не караш в състезния, наистина няма смисъл да ги ползваш
Специално тези на Michelin издържат цял сезон, но са и най-скъпи. (около 600 и кусур лева двата), а трябва и да се подържат (вадят, мажат и т.н.)
Чувството наистина не е както при вътрешната гума. По принцип са по-меки, но при по-големи удари рязко се втвърдяват, а понякога се късат и деформират.
Липсата на вентил освобождава каплата от задължителния папион, но само при сухо време ! В дъжд и особено в сняг гумата лесно превърта в каплата, както стана с Кокера и Жасмин на състезанието за "Съкровището" в София и практически ставаш неподвижен.
Иначе няма мъкнене на гуми, лепенки, помпи и подобни простотии, което си е голям плюс.
Всички, които карат за Crazy job са оборудвани с мусове, защото всеки знае какво значи да спукаш гума на състезание.
Сега пробваме новата система с "топките на Гоблин" , но още е в процес на изпитание и чак през лятото мога да говоря сериозно за предимствата и недостатъците и.
Мята препоръка е, ако не карате постоянно по състезания или нямате излишни пари, де не ползвате мусовеЕндурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
До: Бандажни вътрешни гуми?
Карал съм с мус около половин година при почти ежеседмично каране поне един ден а понякога и двата почивни. Беше на предницата, точно на мишелин. В началото мога да каже че се държеше много добре, нямаше почти никаква разлика от вътрешна гума в някой моменти дори мога да кажа че дори е по-добре защото муса е около 0.7-0.8 атмосфери и когато се кара на камъни е по-добре за ръцете, при каране с висока скорост се усеща лека нестабилност на предницата. С течение на времето си губи параметрите и твърдостта му не е еднаква по цялата дължина защото от ударите на места може да се сплеска дори, или наруши целостта му. Пак заради времето еластичността му се губи и при завой мотора започва да поднася леко и започва играене на предницата.
Смело мога да кажа че ако е нов муса с най-голямо удоволствие бих го предпочел пред вътрешна гума, особено ако се кара на големи разтояния, тогава ти отпада и ангажимента от носене на резервни гуми както и инструменти за нервите който може да събереш да не говорим. Лошото е че няма нищо вечно и след 2-3 месеца макс има нужда от подмяна, не че неможе да се кара и повече но определено параметрите му не се като на нов .... пълно щастие нямаHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
До: Бандажни вътрешни гуми?
Благодаря за инфото. Незнаех, че имат такъв кратък живот! Предлагаха ми втора употреба на доста прилична цена, но незнам колко са карани и на колко време са! Явно ще продължаваме да носим инстроменти и резервни гуми![FONT=Arial Black][SIZE=6][COLOR=lime]Kawasaki[/COLOR][/SIZE][/FONT]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар