Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Бъги за състезание

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Бъги за състезание

    Здравейте маниаци на самоделните конструкции.Нов съм в този форум , доста прочетох за вашите идеи реших и аз да изкажа моето мнение.
    Направи ми впечатление че много от вас търсят чертежи и схеми на различни конструкции.Смятам че първо трябва да имаме ясна представа за какво бъги мечтаем.Аз ги класифицирам поразлични признаци:
    -брои места
    -според проходимоста
    -с какаво предаване /предно,задно,4х4/
    -с какво предназначение/разходка,състезание,лов и др./
    -с какаво разположение на двигателя т.н.
    Аз се спрях на констукция едноместна,4х4,за състезание в клас над 1,6л. и двигател над 200к.с.
    Преди две години започнах с търсенето на двигател.Оказа се че е доста трудно да се намери двигател над 200к.с.След продължително обикаляне по моргите намерих двигател от Ауди 2.3л,20V с мощност 220к.с.Така започнах да правя рамката с централно разположен надлъжен двигател,която ви показвам тук:
    За да не ви ставам досаден ще продължа по темата със снимки и коментар утре.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Yordan Kolev; 07-01-08, 21:31.

  • #2
    До: Бъги за състезание

    Ей това се казва добра работа!!!!
    Колега откога чакам тук да се говори за състезателни бъгита ако знаеш... Имаш ли и други снимки? Дай малко повече инфо за звяра.

    Ако пък имаш на сърце да пуснеш и някой чертеж..

    Коментар


    • #3
      До: Бъги за състезание

      Продължавам както Ви обещах:

      След като боядисах рамката монтирах детаилите,които предварително бяха направени и напаснати,опроводих цялата инсталацияи и на следващата снимка направих тестове без облицовки.Тези процедури ми отнеха почти една година.
      След това започна най-трудоемкият момент на направа на модели,калъпи и отливки от стъклопласт на всички облицовки.Това също трая към една година.

      Следва продължение за най-приятната част...
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #4
        До: Бъги за състезание


        Продължаваме

        Боядисах в цветове,които харесвам и налепих рекламните стикери на спонсорите.
        Следващите снимки са от първото ми състезание .Автокроса в гр. Плевен или по точно в с.Гривица на 17.11.2007г. Последната снимка е след приключване на свободните тренировки в събота.Машината се представи отлично,но за жалост в неделя състезанието се отложи поради гадното време.Очаквам с нетърпение шампионата по автокрос през сезон 2008.
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #5
          До: Бъги за състезание

          Брааво колега пожелавам ти успех в начинанието. С този мотор oтиваш в големия клас от 1,6 до 4.0...... С нетърпение ще следя темата
          Последно редактирано от Yordan Kolev; 08-01-08, 23:02.

          Коментар


          • #6
            До: Бъги за състезание

            Наистина впечатляващо! Браво и успехи!

            Коментар


            • #7
              До: Бъги за състезание

              Колега, кажи нещо за трансмисията, нали е 4х4, а иначе браво страхотна машина си създал
              sigpic УАЗ-452

              Коментар


              • #8
                До: Бъги за състезание

                Би ли споделил каква е масата на машината, интересуват ме и тръбите-диаметър и дебелина на стената. Иначе е маисторска изработка. Браво !
                Последно редактирано от Yordan Kolev; 09-01-08, 09:02.

                Коментар


                • #9
                  До: Бъги за състезание

                  Хубаво е станало. Още по хубаво е, че почват да се появяват все по стойностни неща в форума които заслужават да им се обърне по особено внимание. Беше станало скучно, няма нови машини, абе суша
                  Последно редактирано от Yordan Kolev; 09-01-08, 09:03.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Бъги за състезание

                    Браво ,много добре изглежда.Ако има още подробни снимки на задното и предното окачване,публикувай ги има кой да ги оцени.Загледах се в кормилната уредба и съм впечетлен.С какво предавателно отношение е към колелата?Явно си взел тертипа от някъде за цялата конструкция,ако не са тайна пусни повече инфо или чертежи

                    Дръж ни в течение как се представя в състезанията през годината смятам че на всички ще е интересно.
                    Последно редактирано от banjo; 09-01-08, 10:58.
                    Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                    Дий Снайдер

                    Коментар


                    • #11
                      До: Бъги за състезание

                      Бъгито е жестоко, пожелавам ти мн успехи с него !

                      Коментар


                      • #12
                        До: Бъги за състезание

                        Благодаря за пожеланията,дано се сбъднат.

                        Ще се опитам да отговоря на въпросите ви.
                        Тръбите в рамката са различни по диаметър и дебелина.Използувал съм диаметри 48x1,5 ; 40x1,5 ;40x1 ;30x1 ;25x1,5.

                        Теглото на цялото бъги е около 700кг.

                        Задното окачване е от носачи,главини,спирачни устройства и полуоски от БМВ Е34.Предните шенкели и главини са от голф.

                        Предното предаване е зацепено със задното без междинен диференциал и движението се предава от карданен вал от пет части.

                        Редуктора на волана е с предавателно отношение 1:2 и така от крайно ляво до крайно дясно се завива с 1,5 оборота на волана.Редуктора не е взаимстван от никъде и го констуирах като трябваше да изпълнява няколко изисквания-да обърне движението на волана заради предно поставената кормилна рейка,да няма луфт при смяна на посоката,да е лек и лесен за изпълнение.Спрях се на конструкция с двойно назъбен ангренажен ремък и така иизползувах подходящи колела от ангренаж.

                        Свикнал съм като се изправя до струга или фрезата да измислям как да направя някакъв възел и затова нямам така желаните чертежи.Смятам,че всеки трябва да вложи творчество спрямо изискванията които си е поставил,задачата,която трябва да изпълни и материалите с които разполага.

                        Дано с това инфо съм бил полезен.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Бъги за състезание

                          Добре, че има такива хора да правят нещтата с вкус. Това бъги наистина заслужава да му се обърне внимание. Пожелавам успех на собственика и дано да го видиме на състезания
                          Последно редактирано от Yordan Kolev; 13-01-08, 12:15.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Бъги за състезание

                            С огромно задоволство прегледах темата. Носталгично се върнах 23-24 години назад, когато бъгитата бяха .... И аз бях с поне 60 кг надолу ... и аз спокойно влизах в пита ...Сега е друга работа. Колега моля сподели календара на автокроса за тази година. С удоволствие бих погледал. Предполагам и други от форума също. В кокпита със сигурност не мога да влезна вече, но ще ми е мноооого любопитно да погледна отблизо таз машинка ... И поздравления за великолепната работа!!!
                            Последно редактирано от CAESAR; 12-01-08, 22:50.
                            Когато опознаеш живота - няма закъде да бързаш...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Бъги за състезание

                              Първоначално публикуван от todger Преглед на мнение
                              Благодаря за пожеланията,дано се сбъднат.

                              Ще се опитам да отговоря на въпросите ви.
                              Тръбите в рамката са различни по диаметър и дебелина.Използувал съм диаметри 48x1,5 ; 40x1,5 ;40x1 ;30x1 ;25x1,5.

                              Теглото на цялото бъги е около 700кг.

                              Задното окачване е от носачи,главини,спирачни устройства и полуоски от БМВ Е34.Предните шенкели и главини са от голф.

                              Предното предаване е зацепено със задното без междинен диференциал и движението се предава от карданен вал от пет части.

                              Редуктора на волана е с предавателно отношение 1:2 и така от крайно ляво до крайно дясно се завива с 1,5 оборота на волана.Редуктора не е взаимстван от никъде и го констуирах като трябваше да изпълнява няколко изисквания-да обърне движението на волана заради предно поставената кормилна рейка,да няма луфт при смяна на посоката,да е лек и лесен за изпълнение.Спрях се на конструкция с двойно назъбен ангренажен ремък и така иизползувах подходящи колела от ангренаж.

                              Свикнал съм като се изправя до струга или фрезата да измислям как да направя някакъв възел и затова нямам така желаните чертежи.Смятам,че всеки трябва да вложи творчество спрямо изискванията които си е поставил,задачата,която трябва да изпълни и материалите с които разполага.

                              Дано с това инфо съм бил полезен.
                              Кобри ли виждам?
                              0885 477 440 "Чибуратор-тЕАм"

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X