Обява

Свий
Няма добавени обяви.

За въздушните възтлавници на Range Rover Р38А. Кога са за смяна?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • За въздушните възтлавници на Range Rover Р38А. Кога са за смяна?

    Здравейте, и аз имам Рейндж Ровър 95 и сега тука мисля и не мога да измисля дали трябва да си сменям възглавниците. Значи когато депа стои няколко часа задницата му пада, не много , но пада докато предницата си стои нормално. та се чудя сега дали не са се прецакали задните ми възглавници ? Иначе когато запаля се вдига миновенно без да се замисля . Кажете как се разбира кога една възглавница е за смяна ?
    Когато оставя джипа за 2-4 часа ,задницата му пада , не много но пада , докато предницата си стои.
    Другото което искам да питам е, дали е нормално през определен период от време да се включваа компресора да помпи въЗглавниците или по принцип трябва да се вкючва рядко и вЪОБще някой дали има представа на колко време трябва да помпи? БлагОдаря на всички предварително, форума е много добър!
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-08-10, 20:48.

  • #2
    До: Проблем с РРовер

    Когато я напръскаш със сапуненка и пулверизатор ако прави балончета то е за смяна.Може и със фирмен такъв разтвор на лр.
    Актуална цена за две задни от вчера-800 лева с ддс в дару.Нормално е компресора да се включва често,поради причината че датчика който очита налягането в системата не е разположен на резервоара с въздух където му е мястото,а на един от мъркучите.Вследвтие на което,дори и малки колебания в налягането карат компресора да се включва.При следващия модел това е коригирано.
    Последно редактирано от братчеда; 19-12-07, 01:21.
    В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

    Коментар


    • #3
      До: Имам питане за РР 96

      Отговора е и тук:
      http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=17647
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с Range Rover

        Добре де , това че пада задницата не е ли индикатор, че изпуска или е нормално дори и да са здрави да пада? Проблем ли е да карам така или трябва да ги сменям задалжително?
        Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-08-10, 20:49.

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с Range Rover

          Може да изпуска,но може и да има проблем с клапанния блок когато клапаните не уплътняват добре.Докато не започне да изпада в тежки грешки не мисля че е нужна смяна.
          В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

          Коментар


          • #6
            Здравейте, знам че доста се е изписало по този въпрос,но все пак не съм сигурен как трябва да постъпя. Проблема ми е ,че когато оставя РР няколко часа ми пада задницата , пада равномерно което ме навежда на мисълта ,че не е от възглавниците.След като го запаля се вдига бързо. Малко помощ няма да ми е излишна да ми кажете как да постъпя и дали да се занимавам или просто да карам?
            Сега обаче имам друго питане , каде точно се намира клапанния блок за да го проверя дали изпуска въздух оттам, понеже ми пада задницата както ви казах вече. Отдясно е компресора гледам, но блока не съм сигурен каде точно се намира, още малко помощ няма да ми е излишна, пък то се е видяло ,че ще се черпи
            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-08-10, 20:50.

            Коментар


            • #7
              До: Козметично проблемче на Range Rover

              До компресора има едни 5 бр черни кръгли - това са електромагнититр на клапаните.
              Под тях е едно метално и от към мотора в него влизат пластмасови тръбички- цялата тази цигания и се казва клапанен блок - наръси я със сапунена вода и гледай за мехурчета.
              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 10-08-10, 20:50.
              http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
              Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

              Коментар


              • #8
                До: Козметично проблемче на Range Rover(Смяна на чохъла на ск.лост)

                Понеже гледам,че там има и някакви кабели, едно друго , да не стане някой фал? Значи реално трябва да поръся тези кръглите и тръбичките, където влизат в другото, нали така ? Компресора трябва ли да го пазя да не се намокри или няма проблем ?
                Последно редактирано от Lazar; 06-01-08, 10:40. Причина: правопис

                Коментар


                • #9
                  До: Козметично проблемче на Range Rover(Смяна на чохъла на ск.лост)

                  Така е както казва Асен.Но разположението е такова че надеждно могат да се проверят само връзките на маркучите със блока(цанги).Но при съмнения за теч от блока бих предложил процедурата през която минах дреди два дни.Смяна на о-пръстените на блока на клапаните.ако искаш звънни ми за по-подробна информация.0888 580 760 Калоян.
                  В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Козметично проблемче на Range Rover(Смяна на чохъла на ск.лост)

                    Къде във Варна могат да ми сменят тези неща, като по възможност да изключим МП, че там яко режат глави И колко горе долу струва това удоволствие? Не знам аз, обаче май малко почвам да съжалявам,че си купих този кошник Макар,че сега в снега летя по пътищата

                    Коментар


                    • #11
                      До: Козметично проблемче на Range Rover(Смяна на чохъла на ск.лост)

                      В софия в дарукар ми взеха 435 лева с частите.Но мисля че може и във всеки внимателен сервиз да ти помогнат.Имам и линк със инструкции и снимки,така че ако не им е ясно да могат да се консултират.
                      В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Козметично проблемче на Range Rover(Смяна на чохъла на ск.лост)

                        Много пари бре въпроса е ,че не съм сигурен от къде е проблема и ще взема да отида до МП да хвърлят едно око предо да правя каквото и да било. Имам още едно питане Разбрах,че вечер трябва да се сваля да стои ниско, за да си легне на някви тампони за да не натоварва възглавниците, казаха ми,че като задържа спирачката след като спра трябва да падне и като изляза след това и затворя колата пада още и си стои на възглавниците. проблем е ,че като задържа спирачката нищо не става Кажете каква е схемата ?

                        Коментар


                        • #13
                          До: Козметично проблемче на Range Rover(Смяна на чохъла на ск.лост)

                          Първоначално публикуван от savovbg Преглед на мнение
                          Много пари бре въпроса е ,че не съм сигурен от къде е проблема и ще взема да отида до МП да хвърлят едно око предо да правя каквото и да било. Имам още едно питане Разбрах,че вечер трябва да се сваля да стои ниско, за да си легне на някви тампони за да не натоварва възглавниците, казаха ми,че като задържа спирачката след като спра трябва да падне и като изляза след това и затворя колата пада още и си стои на възглавниците. проблем е ,че като задържа спирачката нищо не става Кажете каква е схемата ?
                          Няма такова нещо, или ти не си разбрал, или този който ти го е казал не е в час. Вечер си стои така, както си го оставил, няма му абсолютно нищо като стои с напомпани възглавници. Джипа слиза съвсем малко, само ако си на неутрална или на паркинг, също така и при отворена врата (това само ако окачването е на автоматичен режим), при всяко друго положение на скоростният лост не трябва да мърда, независимо дали си натиснал спирачката. А в спряло положение, дори да е заключен, ако си спрял на неравност, той започва да изпуска от клапаните тези възглавници, които гуми са по-нависоко и по този начин се самонивелира.
                          Последно редактирано от Peppy; 06-01-08, 20:34.
                          LZ1PER

                          Коментар


                          • #14
                            До: Козметично проблемче на Range Rover(Смяна на чохъла на ск.лост)

                            При натискане на спирачката промяната на нивото спира.
                            В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Козметично проблемче на Range Rover(Смяна на чохъла на ск.лост)

                              Първоначално публикуван от братчеда Преглед на мнение
                              При натискане на спирачката промяната на нивото спира.
                              Демек, няма как да държиш натисната спирачката и да чакаш да слезе по-ниско
                              LZ1PER

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X