Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CRF mania (само за пристрастени)

Свий
Това е залепена тема.
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: CRF mania (само за пристрастени)

    Първоначално публикуван от ДАКАТА - crf 250x Преглед на мнение
    Преди една седмица си смених акумулатора, след доста проучване си купих ЯСА - може да не съм точен за името. Не е японски, но тази фирма прави оригиналните на ХОНДА - този е тайвански .
    Най доброто което може да се намери в БГ за малко пари.Същия такъв само че Made in Japan струва над 200 лева.Разликата е че на единия надписа е с жълто а на другия с бяло.И жълтия може да изкара 10 години.

    Коментар


    • От: CRF mania (само за пристрастени)

      Колега, този Yuasa от вън ли го купи или от Бг? Всъщност за жълтия питам явно, гледам че е 130 УСД в щатите....
      Последно редактирано от krascho; 31-01-11, 19:00. Причина: добавка :)
      Bling bling, money ain't a thing :)

      Коментар


      • От: CRF mania (само за пристрастени)

        Следващия път ще си взема жълт цената е около 230 лева.
        Едно е да искаш , друго да можеш , трето - да го направиш !

        Коментар


        • От: CRF mania (само за пристрастени)

          Някой знае ли оригинални пружини на срф 250 х белязани с три чертички на колко килограма отговарят.
          Едно е да искаш , друго да можеш , трето - да го направиш !

          Коментар


          • От: CRF mania (само за пристрастени)

            Първоначално публикуван от ДАКАТА - crf 250x Преглед на мнение
            Някой знае ли оригинални пружини на срф 250 х белязани с три чертички на колко килограма отговарят.
            Ми много лесно е пише го в мануала на мотора с една с две и с три черти.Пише и на всяка пружина каква вариация можеш да правиш с маслото ,казвал съм ти го преди но явно този момент си го пропуснал.В мануалите които Чинела е качил във форума също го пише трябва само да се търси.С три черти е най твърдата пружина мисла.
            Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
            0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

            Коментар


            • От: CRF mania (само за пристрастени)

              Качил ама с английския съм скаран а не само с него .
              Едно е да искаш , друго да можеш , трето - да го направиш !

              Коментар


              • От: CRF mania (само за пристрастени)

                Ето нещо доста интересно http://vimeo.com/19229075

                Коментар


                • От: CRF mania (само за пристрастени)

                  Браво за филчето Асенчо,видяхте ли колко е опъната веригата на мотора .Нека да забележат всички защото преди време на мен ми направиха забележка че мойта е много изпъната.
                  Живейте и вярвайте в това в което не вярвате. Обичам природата и нейните красоти.
                  0887 543 312 ,Land Rover Discovery 300 Tdi, КЛИМАУТО АВТО КЛИМАТИЦИ И ДИАГНОСТИКА.

                  Коментар


                  • От: CRF mania (само за пристрастени)

                    Още когато се регистрирах във форума преди около 5 години, това беше една от първите теми която изчетох и си принтирах първият пост на Събин.
                    До ден днешен го имам на хартия и седи при мотора ми, от тогава до сега се опитвам да спазвам почти всичко написано в темата, почти.

                    Тази година също не беше подмината без задължителният за мене "ремонт".
                    за ваше съжаление този път и аз участвам активно и затова снимките няма да са толкова детайлни, но все пак достатъчни за да ви онагледят ТО-то.

                    Всичко започна така....!!!
                    Ето го, цяла година го хвърлям като копие и още не мие сърдит, но той знае, че съм му приготвил много подаръци за новия сезон, много.


                    На килимчето....профил


                    Анфас..


                    Помъчих се сам около час и половина, и накрая се обадих на приятел.


                    Майстор Будин облече тениската на MG, нали е клубния механик и започна.


                    По едно време започна да се чеше по главата след въпроса ми, дали от това ще стане мотор отново.










                    До тук добре, оставаше да се прегледат частите и детайлите и да се установи кое става и кое не.
                    Не можете да си представите колко много изненади ме очакваха въпреки, че мотора е само на 3 години и при това редовно обслужван.

                    1- Джантите вече бяха тотална щета, въпреки 16-те нови спици - извод, за изхвърляне.
                    2- Задният спирачен диск крив -извод, за изхвърляне
                    3- Лагерите и семерингите в главините макар и сменени насред лятото със скъпи френски бяха блокирали - извод, за изхвърляне.
                    4- Лагерите на окачването всичките на кокала и вилката тотална щета макар и само на година - извод, за изхвърляне.
                    5- Водача за веригата на вилката свършил - извод, за изхвърляне.
                    6- Водача за веригата пред диска беше също толкова изяден, че дори и болтчетата бяха почти срязани - извод, за изхвърляне.
                    7- Кормилото е криво макар, че е РЕНТАЛ, за изправяне и дума не може да става - извод, за изхвърляне.
                    8- Ватата в ауспуха също е заминала за един сезон - извод, за изхвърляне.
                    9- Ангренажната верига е на 350моточаса изтекъл ресурс - извод, за изхвърляне.
                    10- Когато почнах да развивам болтовете по мотора се оказа, че и те са вече "уморени" - извод, за изхвърляне.
                    11- Гардовете на радиаторите Девол вече не можеха да ме опазят от екстремното падане по скалите - извод, за изхвърляне.
                    12- Поради горната причина се наложи да махна и пластмасовата тава под двигателя - извод, за изхвърляне.
                    13- За 'смъртта" на моите джанти спомогнаха и мусовете - извод, за изхвърляне.
                    14- Долната ролка на веригата също беше със заминали лагери - извод, за изхвърляне.
                    15- Гумените дръжки на кормилото са все още оригиналните - извод, за изхвърляне.
                    16- Водача на задния спирачен апарат беше крив и накладките се износваха на една страна - извод, за изхвърляне.
                    17- Не се сещам в момента, но ще допълвам, все пак още не съм готов.

                    Малко преди това смених бутало, сегменти и гарнитури поради изтекъл ресурс, по каталог 200моточаса, а за мене 300.

                    Мина се малко време и започна моето ходене по мъките с набавянето на частите, много хора от този форум ми помогнаха, но и много ми остава още.

                    Щом дойдеше някоя част и хоп, монтирахме я незабавно, но затова четете в следващият пост.

                    Коментар


                    • От: CRF mania (само за пристрастени)

                      Така, дойде нова верига D.I.D. двойно Х-рингова и нови пиньони JT от МОТОРКО.
                      Задният амортисьор също беше обслужен от колегата Suhoi27, смяна на маслото и азота.
                      Лагерите на вилката и на кокала бяха сменени с нови от ALL balls,
                      Натиснете снимката за да я уголемите

Име:all-balls-steering-bearing-kits-ktm-steering-stem-bearing-kits_1.jpg
Прегледи:1
Размер:24.4 КБ
ID:5253570 Натиснете снимката за да я уголемите

Име:allballs_linkagekit.gif
Прегледи:1
Размер:53.6 КБ
ID:5253571
                      същите такива бяха монтирани и на главините в комплект със семерингите и при това всичко обилно намазано с грес за яхти, пак по "вина" на Събин.







                      Споменах ви, че всички болтове по мотора ще бъдат сменени с нови...






                      Понеже въздушният филтър на ЦРФ-а много се зацапва само на едно място, а останалата част остава чиста. Се наложи да му направя още няколко отвора за по-голям приток на въздух което смятам ще му подобри работата.


                      Тези синичките са дунапренчета, но омаслени с масло за въздушен филтър.








                      Всеки един детайл или част от мотора беше измиван от мен с бензин, ацетон или вода в зависимост от нуждата, дори в обръщение влезе шешенце ръждопреобразувател.
                      Тази ми много мръсна дейност ме възпрепятстваше да снимам всеки един етап от работата по мотора, но все пак успявах да завия апарата с един парцал и да се прокрадна покрай майстора, който само ми подвикваше да побързам с миенето..




                      Тези ги навих сам...


                      Стягане скобата на филтърната кутия към карбуратора..


                      Най-после се намери и фотограф...




                      Ето я и въпросната грес...




                      Това е тава която е за R модела, закупих я от Добрин в Благоевград, но се наложи да помолим Юли бащата на гардовете трИпач за помощ.


                      Нямаше как да я захванем отпред...


                      Той не се поколеба нито за миг и само за една вечер време се роди това..


                      Няма такъв човек като него, няма...аз съм много приятно изненадан.




                      Това са банките с "кръв" които ще му бъдат прелети на финала...
                      Смяна спирачна течност, антифриз и масло задължително.


                      Я сега да видим какво имаме тук...






                      Колега от форума Sek1 ми изработи на фреза пластмасите за водача на веригата, благодаря му.






                      Ето ги....белички, новички.


                      Почва малко по малко да се събужда...






                      Новото кормило...






                      Следва ---->

                      Коментар


                      • От: CRF mania (само за пристрастени)

                        Чета аз темата и ми е много интересно за всички неща които правиш, но има едно нещо дето все ми се набива на очи и ме дразни. А именно кривката. Хич не ми се връзва с всичко чисто и лъскаво около нея.
                        Не я ли направиш като нова хич и недей продължава да пишеш Натиснете снимката за да я уголемите

Име:05022011325.jpg
Прегледи:1
Размер:74.8 КБ
ID:5253576
                        Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                        Коментар


                        • От: CRF mania (само за пристрастени)

                          Ами дай ми рецепта и я почвам, какво да и направя, сещам се само как калайдисваха кюнците на село, освен това друго не.

                          Коментар


                          • От: CRF mania (само за пристрастени)

                            Ами най-простото е при някой полирчик, ама ако нямате такива дейности из района, си купуваш една телена въртяща четка която се слага на местото на шмиргелов диск, ииии почваш
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • От: CRF mania (само за пристрастени)

                              Супер обслужване,на супер мотор,в супер гараж,от супер майстор с нови и оригинални части.Това е формулата за дълголетието на вашият мотор,която не е измислена от др.Ливайн.Не споменах нищо за чирака,но трябва да питаме за това майстора.Но съм сигурен,че ако не го е оставял без хладна бира,отзивите ще са позитивни.Ще се радвам да видиме машината в действие по-скоро.
                              Beta 450 RR-Factory
                              0039 3206052599

                              Коментар


                              • От: CRF mania (само за пристрастени)

                                Бравос, най-накрая и ти да се пооцапаш.Всъщност всичко това вече се случи и на моята, с тази разлика че я повтарям всеки сезон.Единственото което категорично не мога да си обясня е това което се е случило с лагерите и обръчите.Аз карам с NSK (френските) отпред и FAG отзад и не съм имал абсолютно никакъв проблем.Същото важи и за обръчите.Единственото обяснение е че не карам достатъчно екстрийм, така че сглобявай го набързо и знаеш.......ох баня,ох кеф
                                С Ади и Вени сме на полусъединител, само казвай кога и къде ще бедстваме
                                offroad фен
                                1983 XL500R ->1996 XR600R ->2004 WR450F ->2008 KLX450R ->2009 BETA 450RR Factory ->2009 KTM 990 Adventure + 2013 Husaberg FE450
                                TOYOTA Hilux 3.0 D-4D

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X