Отварям тази тема понеже имам проблем в момента с един от заглавието.С BMW 2,5 ТD 6 цилиндра мотор 1997г .Прави номера със Electronic Suspension Circuit ел контрол на въздушното окачване.За сега минахме един път през сервиз (по нататък ще ви обесня ,но май ще е на лични саобщения)Поне има къде да се провервава софуера занулиха го ,,,,но продъжаваме докато се открие проблема.Посочения клиренс датчик за смяна проблемния ....е здрав.Предтавлява 1200 ома потенциометър капсулован водаустоичив ,който работи като делител на напрежение.В зависимист от избранито състояние той дава информация в какво полжение се намира окачването на отделното колело и при необходимаст го корегира чрез ел вентил който нагнетява или испуска въздух от възглавницата.
КАТО ИДЕЯ СИ Е СУПЕР ,НО КОИ ДА ГО НАПРАВИ КАКТО ТРЯБВА
Вече имам схемата на контролния модул и започвам да проверявам хардуера периферните устройства,ако се открие нещо добре после софтуер пак в сервиза.....
!!! Моля те оправи си пунктоацията, словореда и малко правописа - не се разбира за какво става дума. Натоварваш читателите !!!
Ползвай бутон "редактиране". При затруднения можеш да се обърнеш към модераторския екип.
КАТО ИДЕЯ СИ Е СУПЕР ,НО КОИ ДА ГО НАПРАВИ КАКТО ТРЯБВА
Вече имам схемата на контролния модул и започвам да проверявам хардуера периферните устройства,ако се открие нещо добре после софтуер пак в сервиза.....
!!! Моля те оправи си пунктоацията, словореда и малко правописа - не се разбира за какво става дума. Натоварваш читателите !!!
Ползвай бутон "редактиране". При затруднения можеш да се обърнеш към модераторския екип.
Коментар