Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

    Отварям тази тема понеже имам проблем в момента с един от заглавието.С BMW 2,5 ТD 6 цилиндра мотор 1997г .Прави номера със Electronic Suspension Circuit ел контрол на въздушното окачване.За сега минахме един път през сервиз (по нататък ще ви обесня ,но май ще е на лични саобщения)Поне има къде да се провервава софуера занулиха го ,,,,но продъжаваме докато се открие проблема.Посочения клиренс датчик за смяна проблемния ....е здрав.Предтавлява 1200 ома потенциометър капсулован водаустоичив ,който работи като делител на напрежение.В зависимист от избранито състояние той дава информация в какво полжение се намира окачването на отделното колело и при необходимаст го корегира чрез ел вентил който нагнетява или испуска въздух от възглавницата.
    КАТО ИДЕЯ СИ Е СУПЕР ,НО КОИ ДА ГО НАПРАВИ КАКТО ТРЯБВА
    Вече имам схемата на контролния модул и започвам да проверявам хардуера периферните устройства,ако се открие нещо добре после софтуер пак в сервиза.....


    !!! Моля те оправи си пунктоацията, словореда и малко правописа - не се разбира за какво става дума. Натоварваш читателите !!!
    Ползвай бутон "редактиране". При затруднения можеш да се обърнеш към модераторския екип.
    Последно редактирано от Asen - Dezki; 24-12-07, 14:15. Причина: Пропуски в знанията по Български език за 4-ти клас
    FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
    BJ42 04 1982
    FJ62 11 1983 skipe blago4x4
    LZ 2 BHB

  • #2
    До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

    Пожелавам ти успех колега в копаенето и аз имам такива проблеми но сега сам си поръчал възглавници и амортисиори да ги сменя, че тогава да видим.
    Лошото е дано да се дигне след като ги сменя че до София незнам как ще ходя да ми нулират грешките !!!
    Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 09-11-09, 18:05.
    [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

    Коментар


    • #3
      До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

      Първоначално публикуван от blago4x4 Преглед на мнение
      Отварям тази тема понеже имам проблем в момента с един от заглавието.С BMW 2,5 ТD 6 цилиндра мотор 1997г .Прави номера със Electronic Suspension Circuit ел контрол на въздушното окачване.За сега минахме един път през сервиз (по нататък ще ви обесня ,но май ще е на лични саобщения)Поне има къде да се провервава софуера занулиха го ,,,,но продъжаваме докато се открие проблема.Посочения клиренс датчик за смяна проблемния ....е здрав.Предтавлява 1200 ома потенциометър капсулован водаустоичив ,който работи като делител на напрежение.В зависимист от избранито състояние той дава информация в какво полжение се намира окачването на отделното колело и при необходимаст го корегира чрез ел вентил който нагнетява или испуска въздух от възглавницата.
      КАТО ИДЕЯ СИ Е СУПЕР ,НО КОИ ДА ГО НАПРАВИ КАКТО ТРЯБВА
      Вече имам схемата на контролния модул и започвам да проверявам хардуера периферните устройства,ако се открие нещо добре после софтуер пак в сервиза.....
      През кой сервиз мина? Какви номера прави? Как разбра, че датчика работи?
      ---------------------
      Шофирайте разумно!
      [IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]

      Коментар


      • #4
        До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

        Първоначално публикуван от blago4x4 Преглед на мнение
        Отварям тази тема понеже имам проблем в момента с един от заглавието.С BMW 2,5 ТD 6 цилиндра мотор 1997г .Прави номера със Electronic Suspension Circuit ел контрол на въздушното окачване.За сега минахме един път през сервиз (по нататък ще ви обесня ,но май ще е на лични саобщения)Поне има къде да се провервава софуера занулиха го ,,,,но продъжаваме докато се открие проблема.Посочения клиренс датчик за смяна проблемния ....е здрав.Предтавлява 1200 ома потенциометър капсулован водаустоичив ,който работи като делител на напрежение.В зависимист от избранито състояние той дава информация в какво полжение се намира окачването на отделното колело и при необходимаст го корегира чрез ел вентил който нагнетява или испуска въздух от възглавницата.
        КАТО ИДЕЯ СИ Е СУПЕР ,НО КОИ ДА ГО НАПРАВИ КАКТО ТРЯБВА
        Вече имам схемата на контролния модул и започвам да проверявам хардуера периферните устройства,ако се открие нещо добре после софтуер пак в сервиза.....
        Колега,много несвързано.Опитай се са поясниш проблема и от какво се нуждаеш.Това което разбрах аз,е че яно има някакви проблеми със EAS-electronic air suspension.Но какви са те,в какво се изразяват,кой какво да направи както трябва?Имай предвид.че диагностицирането през фирмения софтуер в по-голямата си част дава грешни причини за проблемите на окачването.Просто не трябва да се разчита на него за това коя част е причина за различните грешки.Ако според теб все пак проблемът е във височинния датчик,защо просто не го смениш със нов.Струва около 170 лева ,а за ремонт не съм чувал пък и той струва пари а и твоето време и после пак до сервиза за чистене на грешката.И в кой сервиз са ти казали че ти сменят софтуера на окачването?
        В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

        Коментар


        • #5
          До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

          Колега, недей да чопкаш в блока за окачването, ако колата не е наводнена.
          Провери си кабелите от блока до сензорите за височина. Прекъсват се. Колата да е била при тенекеджия?
          Имаш и електронен блок при компресора, който е запечатан и не се отваря.
          http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
          Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

          Коментар


          • #6
            До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

            Колега видях, че си от Русе. Координатите на сервиза са:

            МОТО ПФОЕ-РУСЕ; бул. Липник 135; тел: 082 / 48-32-44; email: MPRSS@ford.bg

            Аз сменях един такъв датчик и струваше 75 лв. Системата не го беше разпознала като повреден и на мен ми правеше номера.

            Ако компютъра открие грешка то той изключва системата и ти светва лампа на таблото. При положение, че не открива такава може и да ти прави номера, но не стана ясно какви. Имай предвид, че може много неща да се повредят, ако не си оправиш проблема. Може да ти спука възглавница (ако я напомпа до безкрай) или да ти се развали компресора (ако се включва много често).

            За да го закараш до сервиза, ако компютъра не открива грешка е най-добре е да не затваряш плътно вратата - системата работи при затворени врати.


            ---------------------
            Шофирайте разумно!
            [IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]

            Коментар


            • #7
              До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

              Колега сигурен ли си в тази цена?Това в русенския мотопфое ли е?
              В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

              Коментар


              • #8
                До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

                Първоначално публикуван от братчеда Преглед на мнение
                Колега сигурен ли си в тази цена?Това в русенския мотопфое ли е?
                Сменях го преди 3 месеца в Мото Пфое в София. 75 лева струваше датчика и още почти толкова (мисля 72) за монтаж и настройка. Ще разровя да видя какво пише във фактурата, но грешката ще е +/- 5 лв.

                Русенския Мото Пфое го дадох, защото колегата май е от там. Може да имат проблем с наличността на частите. Преди 2 седмици, когато бях в Търново се оказа, че там нямат акумулатор...та идвах до София да си купя и се върнах да си прибера колата.

                За информация - оригинален акумулатор в Мото Пфое София струва 300 лв.
                ---------------------
                Шофирайте разумно!
                [IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]

                Коментар


                • #9
                  До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

                  Щото в дару излиза 165,а и аз съм го плащал толкова.
                  В момента пияният гръцки народ се опитва да фокусира дългия лист със сметката, който му подава все по-изнервеният европейски сервитьор. А махмурлука тепърва предстои...

                  Коментар


                  • #10
                    До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

                    За да го закараш до сервиза, ако компютъра не открива грешка е най-добре е да не затваряш плътно вратата - системата работи при затворени врати.
                    Колегата според мен не е прав, поне при мен като не са затворени вратите системата спира да работи без компресора и ако остане така се надървя ама яко, в момента в който затворя вратите си слиза на нивото, не мисля че е редно да се оставя да работи с отворена врата.
                    Диагностика на Land Rover и Rover - GSM нула 888 67 44 две две

                    Коментар


                    • #11
                      До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

                      При отворена врата системата се блокира- не бута височината и не се командва от бутона. А компресора си работи докато напълни бутилката- той си се командва от блока.
                      http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                      Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                      Коментар


                      • #12
                        До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

                        ЧЕСТИТА КОЛЕДА КОЛЕГИ!
                        Едва днес влизам тук и прочетох вашите отзиви и реших да отговоря веднага, до къде е положението в момента:
                        След като нещо е измислено така, че да създава проблеми на този който го има, се налага да се запознаеш с принципите на работата му. Ако не е с мен значи е срещу мен.
                        И така : изключих ел.блок и накарах системата да работи. Оказа се веднага че нещата започнаха да се проявяват...Байпас клапана...Германците не са го направили както трябва а колкото да се продаде. Даже си личеше ъглошлаифа...Не се продава нищо такова тук в България и се наложи да се занимавам с него .
                        След като клапана заработи (преди това измерих компресора -8 -9 атмосвери успява да нагнети) зареди се системата и подадох чрез ел.вентилите въздух към възглавниците. С това се започна тестът за пропуски. Намерих си схемата и се оказа,че тя е вярна, което ми помогна да проверя веригата (понеже се занимавам от много време и с ел.проблеми по автомобилите, никога не тествайте кабелите с мултицети или малки пробни лампички.Този начин само ще ви заблуди ,ако има лоша връзка или късо утечки и така нататък.Аз, като съм сигурен в двата края на един кабел, му подавам 12в (през 10а бушон автоматичен) на клиренс датчиците КД.Същите след като ги вкл. показаха доста съмнителни данни. В сервиза също не знаят на какъв принцип работят. На схемата са дадени като тример потенциометри ,а при измерването не се държат като такива.Данните бяха много различни UP & DOWN. От измерването със сигурност разбрах, че има разлика м/у предни и задни.За 2 дена системата се доказа като херметична, като : при предните само имаше спад от 7ат на 4ат при това колата си я карах. През 4 светодиода закачих КД и намерих най-големите бабуни малко ОФФ род .На 4 ат заден десен КД наистина премигна.Трудно го свалих но не го разкапсулавах, а след многократни движения не даде признаци да пращи в слушалките (2000 ома от тези на радистите)
                        След всичко това, не ми остана никакво съмнение в хардуера на системата и тръгнах за Варна МотоПфое, за да видим какво става с софтуера.Тук е и мястото да благодеря на колегите, че успяха да ме вмъкнат в графика.Колегата бързо се оправи със софтуера и ми даде грешка в термо защитата на компресора (моя грешка )Шунтирах я и направихме офф роуд тест, след което не бяха записани никакви грешки.През следващите 350км системата се държа нормално и в момента Ровъра пътува за Германия, заради което днес му направих авариен кид с инструкции.

                        П.С. проблема е бил в бай-пас клапана...Колега Краси, без нерви и при теб е това( + възглавницата?) и заради теб пиша толкова много, ако отделят толкова време за такива чудесии няма да се купуват нови коли
                        Последно редактирано от Lazar; 28-12-07, 22:21.
                        FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                        BJ42 04 1982
                        FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                        LZ 2 BHB

                        Коментар


                        • #13
                          До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

                          Вчера ренджа се завърна от Новогодишна разходка 5200 км без да прави проблеми с това окачване.Колегата Краси от Варна също напредна с неговия (втулка на компресора),а как беше нервен ,като никой нищто не му казваше и трябваше да се ДРУСА
                          FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                          BJ42 04 1982
                          FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                          LZ 2 BHB

                          Коментар


                          • #14
                            До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

                            Първоначално публикуван от iignatov Преглед на мнение
                            пожелавам ти успех колега в копаенето и аз имам такива проблеми но сега сам си поръчал възглавници и аморт. да ги сменя че тогава да видим лошото е дано да се дигне след като ги сменя че до София незнам как ще ходя да ми нулират грешките !!!
                            Аз до София ще ти кажа как да стигнеш ,ако се наложи, но кажи на Краси за АМОРТИСИЬОРИ евентуално твоят вариант.
                            Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 09-11-09, 18:04.
                            FJ40 07 1984 VIVA TEL 0877 454448
                            BJ42 04 1982
                            FJ62 11 1983 skipe blago4x4
                            LZ 2 BHB

                            Коментар


                            • #15
                              До: Range Rover 2.5tds - проблем с Electronic Suspension Circuit

                              Няма проблеми колега днес ми дойдоха амовете и възглавниците.
                              В събота мисля да ги сменя, някой ако има съвети за нещо специфично при смяната да се обажда а колегата Краси също
                              Последно редактирано от PETER PETRAKIEV; 09-11-09, 18:06.
                              [SIGPIC][/SIGPIC]Нека да не бъркаме "хубавите" пътища в България със самолетни писти. Колеги карайте бавно нека се виждаме по-често.:cool::D

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X