Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Леки подобрения на Вранглер

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Леки подобрения на Вранглер

    След последната случка която се вижда от долните три снимки пак се заиграхме с Вранглера.Май тоя път се получи .... . А дано.
    Прикачени файлове

  • #2
    До: Леки подобрения на Вранглер

    Пак нещо с каретата ли? Какво сте измайсторили?

    Коментар


    • #3
      До: Леки подобрения на Вранглер

      Нещо се умешах с КОПЧЕТАТА ама сега ще продължа.
      Та първо да си кажа аз благодарностите на Йори да намирането на чарковете.Мерси вече не му викамна него.Та след последното късане на болтовете на карето ето какво се получи.
      Прикачени файлове

      Коментар


      • #4
        До: Леки подобрения на Вранглер

        Първоначално публикуван от markan Преглед на мнение
        Та първо да си кажа аз благодарностите на Йори да намирането на чарковете.Мерси вече не му викамна него.Та след последното късане на болтовете на карето ето какво се получи.
        Чакай сега, благодарностите са за Близнаците. Те са хората които ги осигуриха.
        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

        Коментар


        • #5
          До: Леки подобрения на Вранглер

          Изглежда по-здраво . Поне изглежда.
          Плюс това сега кардана е удължен с 3см.
          Поради проблеми с пустата му там жаба и вакуми се налага да изкажа и благодарности и големо мерси и на Боби(CJ_7).
          Вече всички тия досадни чаркове са изтърбушени и е монтирана цяла полуоска. Стана вече половин CJ тоя Вранглер.
          Само не съм БАШ доволен от тоя майстор.Къде ми намери полуоска(той отдавна ми я пазеше ама аз се дърпах) после седе с мене до 2.00ч. да я монтираме а па ме кара и да работим по джипа.
          Та за сега е това.Почват тестовете тия дена.

          Коментар


          • #6
            До: Леки подобрения на Вранглер

            Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
            Чакай сега, благодарностите са за Близнаците. Те са хората които ги осигуриха.
            Прав си.Големо мерси и на тях.
            Ама ако ти не ми беше предложил варианта и после не бръмча по София да ми свършиш работата нЕмаше да стане нищо.
            А за мерси-то ти си знаеш....

            Коментар


            • #7
              До: Леки подобрения на Вранглер

              оле тя по сложна била работата тези американци и те са се прихванали от японците с тези глезотй вакумни боклуци....
              в един джип вакума няма място там се търси 100% надежност това от десет пъти един да включи не е
              за хора със слаби нерви......
              баркотите с каретата дано се решат аз ще правя нов заден кардан с двойно каре
              пък да видим какво ще стане е стига майстора да не ми каже няква фантастична сума ...
              поздрави

              Коментар


              • #8
                До: Леки подобрения на Вранглер

                Грешиш, вакумния дискънектор на Вранглера е едно от нещата които са направени правилно, и със съвсем малко грижи и спазване на 1-2 простички правила никога не създава проблеми както на други коли с хъбове и тн. Това че на Маркан джипа е живял дълго и трудно и е пипан от кой ли не не е недостатък на конструкцията. Същото важи и за U-джойнтовете отзад. Да, 4.0 с агресивни гуми ги къса като спасява от скъсване по-важни неща, но ако немощния 2.5 го прави значи болтовете и самите джойнтове отдавна са заменени с руски такива - от обикновен говнолин. Така че американската конструкторска школа си е самобитна и ако нещо е направено така то е защото обикновено има много по-дълбок умисъл отколкото изглежда на пръв поглед.
                Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                Коментар


                • #9
                  До: Леки подобрения на Вранглер

                  Без да съм експерт в тая област искам само да попитам за нЕкои неща относно Вранглера.Та:

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Грешиш, вакумния дискънектор на Вранглера е едно от нещата които са направени правилно
                  Защо го махат на следващите модели и монтират цяла полуоска като се предлагат хъбове като кит въпреки че хамериканците обичат глезотиите?

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Да, 4.0 с агресивни гуми ги къса като спасява от скъсване по-важни неща, но ако немощния 2.5 го прави значи болтовете и самите джойнтове отдавна са заменени с руски такива
                  Мисля че задния кардан е проблем не само на моя джип.Като гледам има един куп допълнителни китове като кардани с двойночупещи карета и пак китове за раздатката с цел максимално удължаване на кардана-не виждам такива за предния кардан та от там си мисля че задния е проблемен.

                  Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                  Това че на Маркан джипа е живял дълго и трудно
                  При така описаната ситуация излиза че 2.5двигателя на джипа е най-дълговечния понеже до сега от смена до смена на маслото му доливам максимум 250-300гр.масло и няма никакви течове и подобни проблеми по него.Същото се отнася и до шасито понеже при такова отношение към колата от предишния собственик и от мен+едно Ком-Емине няма никаква ръжда,кривини и подбити части по него.)

                  Друг е въпроса че все още си мисля за 33-ките-все ми се струва че са му големи и го товарят допълнително.А и че тия проблеми са приоритет на доста вдигнатите Вранглери.
                  Също така ми е ясно че с 2-4000лв. нещата ще си дойдат на място НО за сега ги нЕма.
                  Поздрави.
                  Последно редактирано от Чавдар (V93); 28-12-07, 10:34. Причина: Оправяне на цитатите

                  Коментар


                  • #10
                    До: Леки подобрения на Вранглер

                    Абе Маркане, научи се да цитираш бре, докато ти разбера кое си написал се изкривих
                    Първо задния кардан е много къс. Ясно е че при лифт първо той ще си надмине критичния ъгъл на сгъване. За двигателите и рамите не говорим, и двата са варианта 2.5 и 4.0 са много здрави и безпроблемни агрегати. Това че си купих YJ а не следващия TJ до голяма степен се дължи на здравата рама на YJ-я. 33-ките разбира се го товарят, все пак това не е голям автомобил, в един клас е с Нива, Витара, Фероза. Ако някой го слага в по-горния клас по-големи и тежки джипове определено греши и по тегло и по габарити не е за там. Та къде сте видяли Нива с 33"? Или Витара? Не че няма но и там проблемите са точно същите. Все пак Дана 30 и 35 не са най-здравите мостове. В САЩ нещата се решават просто, въпросът е тук какво правим.
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Леки подобрения на Вранглер

                      Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                      Абе Маркане, научи се да цитираш бре, докато ти разбера кое си написал се изкривих
                      Първо задния кардан е много къс. Ясно е че при лифт първо той ще си надмине критичния ъгъл на сгъване. За двигателите и рамите не говорим, и двата са варианта 2.5 и 4.0 са много здрави и безпроблемни агрегати. Това че си купих YJ а не следващия TJ до голяма степен се дължи на здравата рама на YJ-я. 33-ките разбира се го товарят, все пак това не е голям автомобил, в един клас е с Нива, Витара, Фероза. Ако някой го слага в по-горния клас по-големи и тежки джипове определено греши и по тегло и по габарити не е за там. Та къде сте видяли Нива с 33"? Или Витара? Не че няма но и там проблемите са точно същите. Все пак Дана 30 и 35 не са най-здравите мостове. В САЩ нещата се решават просто, въпросът е тук какво правим.
                      Тука го правя проба-грешка и накрая не смеем да тУрим чертата че туко виж съм изхарчил едни мостове 44.
                      А и за гумите е ясно ама по друг тачин не мога да карам с тия дето се разхождаме.Бех за малко с 31-ци и ме побъркаха а и на джипа все за мааааллко не му стигаше да не остане на мостовете.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Леки подобрения на Вранглер

                        Първоначално публикуван от markan Преглед на мнение
                        Тука го правя проба-грешка и накрая не смеем да тУрим чертата че туко виж съм изхарчил едни мостове 44..
                        Спокойно, рано или късно ще чукнеш цената на Дана 44. Всички (или почти всички) вървим по този път, но пък ако ти се наложи да почваш пак от нулата ще знаеш какво да правиш.

                        Коментар


                        • #13
                          До: Леки подобрения на Вранглер

                          Първоначално публикуван от Victor Преглед на мнение
                          Всички (или почти всички) вървим по този път, но пък ако ти се наложи да почваш пак от нулата ще знаеш какво да правиш.
                          Ако ще е гарга - да е рошава ...
                          Ние не сме неутрални!

                          Коментар


                          • #14
                            До: Леки подобрения на Вранглер

                            Дана44 с твърди блокажи от Рубикон, комплект със спирачки е 4000лв. Предния е малко по-скъп. Поне така ми каза приемчика в БС докато сменяха мостовете на една Сахара. Старите са на 1000км и се продават там за 3500лв двата.
                            Каретата на карданите се чупят заради лифта.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Леки подобрения на Вранглер

                              Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
                              Дана44 с твърди блокажи от Рубикон, комплект със спирачки е 4000лв. Предния е малко по-скъп. Поне така ми каза приемчика в БС докато сменяха мостовете на една Сахара. Старите са на 1000км и се продават там за 3500лв двата.
                              Каретата на карданите се чупят заради лифта.
                              Че това е без пари.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X