Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблем с Фронтера '94

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблем с Фронтера '94

    Здравейте , нужен ми е малък съвет .

    Става въпрос за Фронтера 2.0 1994 къса база .
    Когато включа 4х4 H или L , лампата за 4х4 на таблото светва , но предните колела не се въртят . Пробвах го на лед и само задните боксуват , а предните не се търкалят .
    Когато спра на место и превключа малкия лост , се чува характерното "дрънкане" (все едно вкарваш задна) и това е . Никакви следи от предно предаване .

    Та въпроса ми е , какво точно може да е проблема .

    Благодаря

  • #2
    До: Проблем с Фронтера '94

    Оле ле....
    дано не е това което си мисля

    Виж първо с какви Хъбове си/на предните колела,кедето са главините и болтовете/
    Виж какво пише:
    -АLto lock Hub
    или са
    Ръчни т.е. Двойното се вклучва от вън и после с лоста.
    Провери и кажи какви са.
    Това е много важно
    И несе Шашкай
    тук има врвли и кипели,които ще ти помогнат,Убеден съм !!!
    Няма лош автомобил.В повечето случаи има лош собственик ;)

    Коментар


    • #3
      До: Проблем с Фронтера '94

      Използвай бутона "ТЪРСЕНЕ"
      Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

      Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

      Коментар


      • #4
        До: Проблем с Фронтера '94

        Първоначално публикуван от CarTest™ Преглед на мнение
        Използвай бутона "ТЪРСЕНЕ"
        Ами използвах го , но не намира нищо .

        Фронтерата е с автоматични хъбове .
        Някои сблъсквал ли се е с такъв проблем или има някаква идея какво може да е .
        Не се чуват никакви странни шумове или виене от където и да е .

        Предишната ми фронтера "пукаше" няколко пъти преди задействане на 4х4 , тази не издава никакъв звук когато преместя лоста и потегля . Пробвах при включен , изключен двигател и какво ли не .

        Коментар


        • #5
          До: Проблем с Фронтера '94

          Преди да почнеш да разглабяш иди на канал и виж какво е положението отдолу. Има ли преден кардан въобще, поуоски, карета .... Ако всичко си е на мястото, вдигни задните колелета и някой да стои вътре и да превключва, пък ти гледай какво става отдолу-върти ли се предния кардан, полуоските. Ако всичко се върти, отивай и си купувай едни ръчни хъбове и не се разправяй с глупости. Абе, вие като купувате коли кво гледате?! Дали има касетофон и колко яко свири.....
          "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
          Неизвестен мъдрец

          Коментар


          • #6
            До: Проблем с Фронтера '94

            Първоначално публикуван от panaira Преглед на мнение
            .
            Когато спра на место и превключа малкия лост , се чува характерното "дрънкане"
            Това характерно дрънкане не е характерно и не трябва да се чува.
            А прединшата фронтера твоя ли е била? че така като задаваш въпроса се изглежда, че за първи път имаш 4х4. С предишната не връщаше ли назад след като изключиш 4х4. Този проблем правила ли ти го е някога или така си си я купил.
            И на последно място отиди на сервиз, или направи каквото каза Куздов.
            no signature no problems

            Коментар


            • #7
              До: Проблем с Фронтера '94

              Каквото казва Куздов ще направя още утре . Предишната беше също моя , но съм я карал само в града . Прав си , не съм експерт по 4х4 .
              За въпросната - имам я от около 5 дена . Вчера реших да я покарам малко по едни заледени баири и констатирах проблема .

              Коментар


              • #8
                До: Проблем с Фронтера '94

                Еми, освен да ти стискаме палци да си само за някой хъб .... Щото иначе-лошо . Ма тая табота със заледения баир трябваше да я свършиш преди да броиш парата ....
                "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                Неизвестен мъдрец

                Коментар


                • #9
                  До: Проблем с Фронтера '94

                  Минах през канала , всичко си е на мястото и се върти , когато 4х4 е включено .
                  По-късно ще прочета темата за ръчните хъбове .
                  Да разчитам ли че при това положение , проблема е в хъбовете ?

                  Благодаря

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблем с Фронтера '94

                    Ми така изглежда
                    И да бяха здрави,рано или късно пак ще сложиш Ръчни хъбчета.
                    Автоматичните са едно от слабите места на Фронтера
                    Няма лош автомобил.В повечето случаи има лош собственик ;)

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблем с Фронтера '94

                      Искаше ми се да са хъбове,та затова помълчах.Сменяй счупения или и двата по-добре.Аз съм с автоматични ,карам много в гората и още не са ме ядосвали,та затова не ги сменям.И пожелавам приятни мигове с джипката.Като ги отвори майстора нега види дали не са клеясали от неизползване.Тогава с едно почистване и раздвижване забравяш проблемите си.
                      Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                      NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблем с Фронтера '94

                        Само да добавя-ако са счупени хъбовете, задължително свали главините, промий и смажи наново лагерите, защото може да има парчета от тях вътре. И прецени дали ще си слагаш пак автоматични (по-удобни са и ако не караш много офф, ще ти вършат работа) или ръчни (по-здрави, но искат слизане и превключване).
                        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
                        Неизвестен мъдрец

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблем с Фронтера '94

                          Днес разглобих и обстойно огледах положението . Левия го раздвижих и започна да зацепва . При десният беше изкочила една зегерка и излизаше без проблем . След около 6 часа мъки , зегерката си беше на мястото и всичко изглеждаше ОК . Сложих гумите и...само предно ляво зацепва . Дясното се опитва да захапе но изглежда прескача и не зацепва . С две думи работата сега е на половина - само предна лява търкаля .
                          Чудя се дали утре да не разглобя и сваля десният хъб , да го промия и раздвижа . Дали ще има ефект .
                          Зад зегерката имаше 2 много тънки шайби , които не можах да навра тъй като зегерката нещеше да прескочи (прехвърли/захапи) с тях отзад , но мисля че те нямат кой знае какво влияние , а просто обират лифта (ако има такъв) .

                          Незнам , ако не стане хватката къде да търся ръчни хъбове и на каква цена са . Дали да не пробвам по моргите за автоматични ?

                          Благодаря

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблем с Фронтера '94

                            Леле братко,чети внимателно какво ти пиша.Тези 2-те шайбички,така както ги гледаш невзрачни,само с 0.1 мм да се износят и край с включването и нормалната работа на хъба.Камо ли ако решиш че не трябват.2-те струват 2 лв.А без тях не работи и най често ти продават хъбове,вместо майстор да ти направи колата за 20 лв.Раздвижи хъба,сложи лека смазка,направи го като хората,не ти а човек който разбира и си пей.
                            Някои се раждат риби...малки рибки.С израстването се оформят като дребни риби,като едри риби и като големи балъци.
                            NB !БАЛЪК-РИБА в превод от турски...

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблем с Фронтера '94

                              Първоначално публикуван от adwokat Преглед на мнение
                              Леле братко,чети внимателно какво ти пиша.Тези 2-те шайбички,така както ги гледаш невзрачни,само с 0.1 мм да се износят и край с включването и нормалната работа на хъба.Камо ли ако решиш че не трябват.2-те струват 2 лв.А без тях не работи и най често ти продават хъбове,вместо майстор да ти направи колата за 20 лв.Раздвижи хъба,сложи лека смазка,направи го като хората,не ти а човек който разбира и си пей.
                              Още утре , благодаря

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X