Или с други думи 4х4 Съзтезание в Сицилия. Тъй като това не е професионално организирано съзтезания /проява/, а по-скоро ентуасистко начинание на местни Ленд Ровър 4х4 клубове в/около Сицилия, Италия, публикувам темата тук, а не в Шампионати, съзтезания, спортни прояви. Още повече, че се организира от Land Rover Defender die-hard фенове..
Първо и преди всичко да благодаря на Емо - Lany от Малта, че сподели с мен и Вики (Victor) впечатленията от това преживяване с богат снимков материал. Поради неговата скромност (на Емо) аз се нагърбвам да публикувам тук малка част от преживяното.
Информация за съзтезанието и джипките:
Организацията е от местните клубове, заплащат се самостоятелно път и спане. Прави се всяка година от няколко години,но понеже мястото е национален парк и тази година се налага забрана за провеждане на проява със съзтезателен характер, затова ЛР ентусиастите го организират просто като РАСОТКА.
Тази година - Land Rover Defender = 13, Range Rover Classic = 1. По думите на Емо, местните не са били много подготвени и повечето са наблюдавали.
Нашият колега и приятел Емо досега има две участия - тази година и през 2004г., когато става 1-ви. Тази година 2-ри, вероятно заради обръщане.
Дифендъра на Емо:
Окачването - 2" подложки + пружини от Класик предни,те са по-дълги с около инч и половина от оригиналните на дефендера и по еластични. Амове 18" на Scorpion (оригиналните са 8"), за да добие още повече ход. Сменят се маркучите на спирачките с по-дълги и задължително кардана. След монтаж на ARB касети отзад и отпред се сменят полуоските с heavy duty такива с 24 зъба (на 200tdi са с 10). Подменят се и cv joint-овете отпред, прави се корекция на бастуните с 30 градуса. На задния мост - двете щанги, които държат моста са усилени. Заден мост от LR Defender Td5, с дискови спирачки, поставени конуси в пружините за да не изпадат. Джантите са Mach-5 железни, вероятно най-добрите джанти за Ленд Ровър. В Малта са около 450лв. за брой. Фланци не са използвани. Crawler gear за раздатката от MaxiDrive (цена около 5.000лв. в Малта). Калниците са рязани отзад но не толкова заради 35-ците, по-скоро заради свеса, за да не опират по скалите. В предишни проекти Емо и неговите приятели в Малта са експериментирали с редукторни мостове от Волво и 38-ци гуми, но са имали чести проблеми с консумативи - полуоски и кардани и в последствие се отказват. Впечатленията от Simex 35" са изключително добри, независимо от старичките пружини от Класика, които не са издържали товара и затова карането е било честно на тампони.
Кратка част от подготовката:
Самия Емо и неговия носорог:
Част от останалите носорози:
Преди да ви покажа снимки от съзтезанието, вижте друг интересен проект - Дифендър 110, рязан на 100-инча. Според повечето форуми и фенове по света, това е най-добрата база за съзтезания (като на Класика и Диско-то).
Малка част от съзтезанието в снимки:
На път за там.
И самото съзезание.
Първо и преди всичко да благодаря на Емо - Lany от Малта, че сподели с мен и Вики (Victor) впечатленията от това преживяване с богат снимков материал. Поради неговата скромност (на Емо) аз се нагърбвам да публикувам тук малка част от преживяното.
Информация за съзтезанието и джипките:
Организацията е от местните клубове, заплащат се самостоятелно път и спане. Прави се всяка година от няколко години,но понеже мястото е национален парк и тази година се налага забрана за провеждане на проява със съзтезателен характер, затова ЛР ентусиастите го организират просто като РАСОТКА.
Тази година - Land Rover Defender = 13, Range Rover Classic = 1. По думите на Емо, местните не са били много подготвени и повечето са наблюдавали.
Нашият колега и приятел Емо досега има две участия - тази година и през 2004г., когато става 1-ви. Тази година 2-ри, вероятно заради обръщане.
Дифендъра на Емо:
Окачването - 2" подложки + пружини от Класик предни,те са по-дълги с около инч и половина от оригиналните на дефендера и по еластични. Амове 18" на Scorpion (оригиналните са 8"), за да добие още повече ход. Сменят се маркучите на спирачките с по-дълги и задължително кардана. След монтаж на ARB касети отзад и отпред се сменят полуоските с heavy duty такива с 24 зъба (на 200tdi са с 10). Подменят се и cv joint-овете отпред, прави се корекция на бастуните с 30 градуса. На задния мост - двете щанги, които държат моста са усилени. Заден мост от LR Defender Td5, с дискови спирачки, поставени конуси в пружините за да не изпадат. Джантите са Mach-5 железни, вероятно най-добрите джанти за Ленд Ровър. В Малта са около 450лв. за брой. Фланци не са използвани. Crawler gear за раздатката от MaxiDrive (цена около 5.000лв. в Малта). Калниците са рязани отзад но не толкова заради 35-ците, по-скоро заради свеса, за да не опират по скалите. В предишни проекти Емо и неговите приятели в Малта са експериментирали с редукторни мостове от Волво и 38-ци гуми, но са имали чести проблеми с консумативи - полуоски и кардани и в последствие се отказват. Впечатленията от Simex 35" са изключително добри, независимо от старичките пружини от Класика, които не са издържали товара и затова карането е било честно на тампони.
Кратка част от подготовката:
Самия Емо и неговия носорог:
Част от останалите носорози:
Преди да ви покажа снимки от съзтезанието, вижте друг интересен проект - Дифендър 110, рязан на 100-инча. Според повечето форуми и фенове по света, това е най-добрата база за съзтезания (като на Класика и Диско-то).
Малка част от съзтезанието в снимки:
На път за там.
И самото съзезание.
Коментар