Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

    Или с други думи 4х4 Съзтезание в Сицилия. Тъй като това не е професионално организирано съзтезания /проява/, а по-скоро ентуасистко начинание на местни Ленд Ровър 4х4 клубове в/около Сицилия, Италия, публикувам темата тук, а не в Шампионати, съзтезания, спортни прояви. Още повече, че се организира от Land Rover Defender die-hard фенове..

    Първо и преди всичко да благодаря на Емо - Lany от Малта, че сподели с мен и Вики (Victor) впечатленията от това преживяване с богат снимков материал. Поради неговата скромност (на Емо) аз се нагърбвам да публикувам тук малка част от преживяното.

    Информация за съзтезанието и джипките:
    Организацията е от местните клубове, заплащат се самостоятелно път и спане. Прави се всяка година от няколко години,но понеже мястото е национален парк и тази година се налага забрана за провеждане на проява със съзтезателен характер, затова ЛР ентусиастите го организират просто като РАСОТКА.

    Тази година - Land Rover Defender = 13, Range Rover Classic = 1. По думите на Емо, местните не са били много подготвени и повечето са наблюдавали.

    Нашият колега и приятел Емо досега има две участия - тази година и през 2004г., когато става 1-ви. Тази година 2-ри, вероятно заради обръщане.

    Дифендъра на Емо:
    Окачването - 2" подложки + пружини от Класик предни,те са по-дълги с около инч и половина от оригиналните на дефендера и по еластични. Амове 18" на Scorpion (оригиналните са 8"), за да добие още повече ход. Сменят се маркучите на спирачките с по-дълги и задължително кардана. След монтаж на ARB касети отзад и отпред се сменят полуоските с heavy duty такива с 24 зъба (на 200tdi са с 10). Подменят се и cv joint-овете отпред, прави се корекция на бастуните с 30 градуса. На задния мост - двете щанги, които държат моста са усилени. Заден мост от LR Defender Td5, с дискови спирачки, поставени конуси в пружините за да не изпадат. Джантите са Mach-5 железни, вероятно най-добрите джанти за Ленд Ровър. В Малта са около 450лв. за брой. Фланци не са използвани. Crawler gear за раздатката от MaxiDrive (цена около 5.000лв. в Малта). Калниците са рязани отзад но не толкова заради 35-ците, по-скоро заради свеса, за да не опират по скалите. В предишни проекти Емо и неговите приятели в Малта са експериментирали с редукторни мостове от Волво и 38-ци гуми, но са имали чести проблеми с консумативи - полуоски и кардани и в последствие се отказват. Впечатленията от Simex 35" са изключително добри, независимо от старичките пружини от Класика, които не са издържали товара и затова карането е било честно на тампони.



    Кратка част от подготовката:












    Самия Емо и неговия носорог:








    Част от останалите носорози:












    Преди да ви покажа снимки от съзтезанието, вижте друг интересен проект - Дифендър 110, рязан на 100-инча. Според повечето форуми и фенове по света, това е най-добрата база за съзтезания (като на Класика и Диско-то).









    Малка част от съзтезанието в снимки:

    На път за там.


    И самото съзезание.

































































































  • #2
    До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

    Тук можете да видите снимки от обръщането на Емо:

    http://www.offroadweb.it/gallery/thu....php?album=166

    Коментар


    • #3
      До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

      Страхотно!
      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

      Коментар


      • #4
        До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

        10 "носорога" и един Рейндж. Рейнджа, както се полага, сигурно е бил на местния клубен председател. М-да...
        Направили са си страхотен купон хората, Емо да пише по-често за такави неща.
        LZ1LRE, Range Rover 300Tdi
        www.ADV-Bulgaria.com

        Коментар


        • #5
          До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

          Кеф за окото! Ама защо няма Дискота?
          M.P.

          Коментар


          • #6
            До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

            Не че не става ама за такъв тежък ъфроуд, ама Дискъвърите си иска сериозна подготовка.

            Радост за окото и плач за джоба :-)
            LR Disco II,'99,TD5,,HDC,ETC,R380,T-Max 9500,Safari,General AT,Light bar, CDL, 3" lift procomp
            LR Disco II,'02,TD5,SLS,ACE,HDC,ETC,ZF4HP
            [IMG]http://ftp.domainbg.com/SG/mydisco2logo.jpg[/IMG]

            Коментар


            • #7
              До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

              Евала на момчетата, не са софтаджии
              Случайни хора УАЗ не карат

              Коментар


              • #8
                До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

                Преди да ви покажа снимки от съзтезанието, вижте друг интересен проект - Дифендър 110, рязан на 100-инча. Според повечето форуми и фенове по света, това е най-добрата база за съзтезания (като на Класика и Диско-то).

                Здрасти Yaro.
                1-Как се превежда това рязане?Какво по-точно ще рече на 100 инча?
                2-Защо са му толкова широки мостовете или го е докарал от джанти?
                За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

                Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

                Коментар


                • #9
                  До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

                  Първоначално публикуван от Chico Преглед на мнение
                  ..Ама защо няма Дискота?
                  Сигурно защото са много тежки...Виж, че и Рейнджа е отрязан(bobtailed)

                  Коментар


                  • #10
                    До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

                    Първоначално публикуван от targa Преглед на мнение
                    Първоначално публикуван от Yaro
                    Преди да ви покажа снимки от съзтезанието, вижте друг интересен проект - Дифендър 110, рязан на 100-инча. Според повечето форуми и фенове по света, това е най-добрата база за съзтезания (като на Класика и Диско-то).
                    Здрасти Yaro.
                    1-Как се превежда това рязане?Какво по-точно ще рече на 100 инча?
                    2-Защо са му толкова широки мостовете или го е докарал от джанти?
                    Здравей Николай,
                    1. Едва ли са рязали шасито от 110-тката, по-скоро са я насадили на шаси от РР Класик (100-инча), това се среща много често.
                    2. Докарал го е от джанти.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

                      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                      Първоначално публикуван от Chico
                      ..Ама защо няма Дискота?
                      Сигурно защото са много тежки...Виж, че и Рейнджа е отрязан(bobtailed)
                      Абе оказва се, че не са толкова тежки - около 2-та тона са, баш колкото е и Класика. Дифендъра е доста по-лек. И на мен не ми е понятно защо ги избягват да ги правят за съзтезания, при положение, че Диско 200тди, Класик и Дифендър от годините на първите два са едно към едно.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

                        Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                        Здравей Николай,
                        1. Едва ли са рязали шасито от 110-тката, по-скоро са я насадили на шаси от РР Класик (100-инча), това се среща много често.
                        2. Докарал го е от джанти.
                        Реже се шасито и фургона на (110 ), а скоростните бъгита се слагат две предници от Дискавари или РР-класик,но немогат да се регистрират и само с колесар.Двигателя е обикновенно V-8 3.9 или 4.2,някои път от Краислер 5.2 с автоматична скоросна котия,но това за скорост,не по каманаците
                        Емил-00356 99872043-Малта
                        Defender-90

                        Коментар


                        • #13
                          До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

                          А.. и ощте нещто,Simex е невероятна гума,вярно скъпичка но се представи много добре,пее по асвалта но държи без залитания.Ако някои си копува да внимава има Испанско копие и е пълно дърво
                          Емил-00356 99872043-Малта
                          Defender-90

                          Коментар


                          • #14
                            До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

                            Има страхотни екземпляри. Емо, пиши по-често в този подфорум, защото Дифетдър в офф-роуд версията си не е много познат в България, и мисля че е добре да има повечко информация как тази машина се подготвя.
                            Аз продължавам с ъпгрейда на моя, и благодарение на съветите на Емил се надявам да постигна нещо наистина добро.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Sicily 4x4 - само за LR Defender die-hard фенове!!! :-)

                              Първоначално публикуван от Yaro Преглед на мнение
                              Абе оказва се, че не са толкова тежки - около 2-та тона са, баш колкото е и Класика. Дифендъра е доста по-лек. И на мен не ми е понятно защо ги избягват да ги правят за съзтезания, при положение, че Диско 200тди, Класик и Дифендър от годините на първите два са едно към едно.
                              Никакав проблем да се направи Диското за офф роуд,всичко което влиза на дифендера става и за Диско,работатае там тук(Малта) че тои се води малко снобски автомобил-лъскавичак и го карат по заможните хора и нещто не се вписва при офф родаджиите-братче-отличник
                              Емил-00356 99872043-Малта
                              Defender-90

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X