Става въпрос за Паджеро 2,8 турбо дизел на 160 000 км 1996 г.Когато е студен пали лесно но работи около минута и след това гасне.За да запали отново трябва да върти повече време и след това докато загрее трябва да го държа на 3000 оборота след което няма проблем.Казаха ми че е от горивонагнетателната помпа но не ми се вярва тъй като месля че километрите са реални и ми се струва рано да е износена.Знам че има хора които са се сблъсквали с тоза праблем ако може да ми кажете каква може да бъде и къде мога да отида да го поправят ще бъда благодарен.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Пали но след това гасне
Свий
X
-
До: Пали но след това гасне
Имал съм същият проблем с дизелово Пежо. Причината беше, че нафтата или по-скоро парафина от нея при много ниски температури запушваше филтъра за груба очистка. Той беше стъклен и много хубаво се виждаше цедката, покрита с парафин. Пробвай с антидепресант-добавка за нафта. Ако не се оправи, значи може да смуче малко въздух от някъде и горивото от горивопровода да се отцежда обратно към резервоара (или асвалта). Работи докато изразходи горивото от помпата и филтъра и после въртиш докато успее да подкачи отново. Не вярвам ГНП да има нещо общо с проблема."Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
Неизвестен мъдрец
-
До: Пали но след това гасне
Първоначално публикуван от dr_pelov Преглед на мнениеСтава въпрос за Паджеро 2,8 турбо дизел на 160 000 км 1996 г.Когато е студен пали лесно но работи около минута и след това гасне.За да запали отново трябва да върти повече време и след това докато загрее трябва да го държа на 3000 оборота след което няма проблем.Казаха ми че е от горивонагнетателната помпа но не ми се вярва тъй като месля че километрите са реални и ми се струва рано да е износена.Знам че има хора които са се сблъсквали с тоза праблем ако може да ми кажете каква може да бъде и къде мога да отида да го поправят ще бъда благодарен.
Коментар
-
До: Пали но след това гасне
Преди месец отстраних същия проблем.Оказа се че помпата е здрава но предния семеринг пропуска въздух,от там идва и проблема.
За да разбереш че проблема е такъв най-добре смени входящия и изходящия маркучи към и от горивния филтър и когато угасне провери дали има в системата въздух.
Коментар
-
До: Пали но след това гасне
Първоначално публикуван от zdravk0 Преглед на мнениеПреди месец отстраних същия проблем.Оказа се че помпата е здрава но предния семеринг пропуска въздух,от там идва и проблема.
За да разбереш че проблема е такъв най-добре смени входящия и изходящия маркучи към и от горивния филтър и когато угасне провери дали има в системата въздух.
Но за маркучите - добре е да се сменят с прозрачни такива, за да се виждат евентуално мехурчетата въздух. Така става ясно: ако до ГНП-то няма мехурчета, а на изхода се появяват, значи в него има неплътност. Ако е преди ГНП-то - значи е от филтъра и така...
Коментар
-
До: Пали но след това гасне
Мой пропуск /за прозрачността на маркучите/ извинете.Според мене не може да са другите причини щом проблема е само при студен двигател.Аз даже при смяната на маркучите с прозрачни сложих и едно невъзвратно клапънче между горивния филтър и ГНПто.А за да се изключи напълно вероятността от задръстена сонда или теч от магистралата след резервоара може да се подаде гориво към филтъра
от шише с нафта но пак при студен двигател.
Коментар
-
До: Пали но след това гасне
Мой приятел също има подобен проблем, правихме теста с мехурчетата и имаше такива. Въпроса ми е къде го смениха въпросния семеринг, и имаш ли някаква информация за него - размери, номер...
Мерси предварително.Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
Коментар
-
До: Пали но след това гасне
Първоначално публикуван от zdravk0 Преглед на мнениеПреди месец отстраних същия проблем.Оказа се че помпата е здрава но предния семеринг пропуска въздух,от там идва и проблема.
За да разбереш че проблема е такъв най-добре смени входящия и изходящия маркучи към и от горивния филтър и когато угасне провери дали има в системата въздух.
Коментар
-
До: Пали но след това гасне
Първоначално публикуван от biogaz Преглед на мнение...наблюдава се при студен двигател и при продължителен престой на автомобила с изключен двигател.
Коментар
-
До: Пали но след това гасне
Може, той е известен с пораженията си върху гумените уплътнения и маркучи, но все пак малко с проблема в семеринга на помпата, са карали на биодизел. Просто четейки английския форум на Паджеро, за 2.8ТД , това е най-често срещаният проблем. Другият масово дискутиран проблем е при паленето на студено. Други болежки 2.8 май няма.
Коментар
-
До: Пали но след това гасне
Абе не че и аз я знам тая дума, ама Паджерото е на един познат и само дава зор. Виждал съм на снимки ГНП на 2,8 със свалено зъбно колело и се вижда семеринга, ама като гледам как кофти е пъхнат... страх ме е при изваждането му да не прецакам нещо - примерно да драсна по оста и т.н.
А може би има някакъв специален начин и/или инструмент за тази цел но аз незнам.Don't hunt IF you can't kill
първо 0883 после 333 накрая 448
LZ1BGD
Коментар
-
До: Пали но след това гасне
Семерингите са 2 вида, едната 31мм(като на снимката), другата 30мм. Номера на помпата е важен при поръчката им. Има един тип семеринги които уплътняват и в двете посоки.I get High by going Down
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар