Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Прегаряне на свещи-джип УаЗ/бордова/

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Прегаряне на свещи-джип УаЗ/бордова/

    Мисля, че срещнах подобна тема но не открих верния отговор.
    УаЗ, бордови на около 50 000 км е, новичък сравнително. Бил е с електронно запалване, променен е с делко, бобина. Слагал съм му какви ли не свещи и от 50 лв. бр. и от лев бр. и все тая. Мине, не мине стотина км. и някои от свещите ги няма вече. Ел. техник съм и комп. програмист, имам си уреди за измерване всякакви-свещите прекъсват като нишка в порцелановия си корпус и от там не работят, затова са и мокри, кафеникаво бели на полюса. Не са зацапани. Когато сложа нови, независимо какви обаче, мърка като коте и страхотна тяга има. Временно обаче до първите най много сто км, дори и те са много. Първо и винаги прегаря на 2-ри цилиндър, след това четвърти, трети и последно на първи. Центровката и е отлична, разхода на гориво също, на един мост гори около 15/100, на два 20/100. Бобината и делкото са и нови, като бобината си има прикрепен на нея и порцеланов вариатор изправен и кондензатор. Не знам на външен вид бобина за елктронно запалване отличава ли се по нещо от бобина обикновена. Нищо не съм пипал по нея откакто съм я взел, просто си сменям свещи и карам, прегледах и два три пъти центровка, ниво, кабели, лули, спротивления в тях/5000 ома/, и всичко уж е в ред. Някъде тук прочетох за компресия да измеря? Да, имам и такъв уред, но не съм я мерил. Какво влияе това на организацията на "ел-а" на автомобила. И колко трябва да показва съответно тази компресия на цилиндрите. Ако някой е запознат, може да драсне някой ред... Благодаря предварително...
    Последно редактирано от rpkn; 07-12-07, 11:05.
    [I][SIZE=1]...системен администратор-винаги има начин...:)[/SIZE][/I]

  • #2
    До: Прегаряне на свещи-джип УаЗ/бордова/

    електронно имаш предвит безконтактно запалване.каква бобина сложи защото за безконтактно и контактно запалване бобините са различни

    Коментар


    • #3
      До: Прегаряне на свещи-джип УаЗ/бордова/

      нищо не съм слагал - бобината на външен вид си е обикновена бобина, нова, с порцеланов вариатор прикрепен на нея и т.н. Така я взех преди години, но от наличните кабели по УаЗа и организацията на същите съдя, и ми казаха продавачите, че са променили запалването от електронно на такова с делко/чукче, наковалня/. Модела е 89 г. УаЗ Бордови 3303 или 33115 нещо такова май че беше в талона.
      [I][SIZE=1]...системен администратор-винаги има начин...:)[/SIZE][/I]

      Коментар


      • #4
        До: Прегаряне на свещи-джип УаЗ/бордова/

        Вероятно са сложили бобина за електронно запалване. Съпротивлението на първичната намотка е около 1,5 Ома, тъй като е с по-малко навивки и проводника е с по-голямо сечение за да има по-малка индуктивност и токът в нея да може да нараства по-бързо, също и за по-ниско напрежение в/у крайния транзистор. Тази за обикновеното запалване е около 3,6 Ома. Също е възможно причината да е в кабелите или лулите м/у делкото и свещите. Лулите трябва да имат товарен резистор, но не му помня точното съпротивление (6,5 К Ома ми се върти из главата, но не съм сигурен). Другия вариант е самите кабели да са с определено съпротивление и без товарен резистор в лулата. Почни от лулите и кабелите, че са най-лесни за измерване и ако всичко е наред, провери бобината и кондензатора-200 нанофарада мисля беше, на 400 Волта. Слагал съм и обикновен керамичен, но по-лесно се чупят. Успех ...
        "Законите са много хубаво нещо, ама когато важат само за другите..."
        Неизвестен мъдрец

        Коментар

        Активност за темата

        Свий

        В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

        Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

        Зареждам...
        X