Мисля, че срещнах подобна тема но не открих верния отговор.
УаЗ, бордови на около 50 000 км е, новичък сравнително. Бил е с електронно запалване, променен е с делко, бобина. Слагал съм му какви ли не свещи и от 50 лв. бр. и от лев бр. и все тая. Мине, не мине стотина км. и някои от свещите ги няма вече. Ел. техник съм и комп. програмист, имам си уреди за измерване всякакви-свещите прекъсват като нишка в порцелановия си корпус и от там не работят, затова са и мокри, кафеникаво бели на полюса. Не са зацапани. Когато сложа нови, независимо какви обаче, мърка като коте и страхотна тяга има. Временно обаче до първите най много сто км, дори и те са много. Първо и винаги прегаря на 2-ри цилиндър, след това четвърти, трети и последно на първи. Центровката и е отлична, разхода на гориво също, на един мост гори около 15/100, на два 20/100. Бобината и делкото са и нови, като бобината си има прикрепен на нея и порцеланов вариатор изправен и кондензатор. Не знам на външен вид бобина за елктронно запалване отличава ли се по нещо от бобина обикновена. Нищо не съм пипал по нея откакто съм я взел, просто си сменям свещи и карам, прегледах и два три пъти центровка, ниво, кабели, лули, спротивления в тях/5000 ома/, и всичко уж е в ред. Някъде тук прочетох за компресия да измеря? Да, имам и такъв уред, но не съм я мерил. Какво влияе това на организацията на "ел-а" на автомобила. И колко трябва да показва съответно тази компресия на цилиндрите. Ако някой е запознат, може да драсне някой ред... Благодаря предварително...
УаЗ, бордови на около 50 000 км е, новичък сравнително. Бил е с електронно запалване, променен е с делко, бобина. Слагал съм му какви ли не свещи и от 50 лв. бр. и от лев бр. и все тая. Мине, не мине стотина км. и някои от свещите ги няма вече. Ел. техник съм и комп. програмист, имам си уреди за измерване всякакви-свещите прекъсват като нишка в порцелановия си корпус и от там не работят, затова са и мокри, кафеникаво бели на полюса. Не са зацапани. Когато сложа нови, независимо какви обаче, мърка като коте и страхотна тяга има. Временно обаче до първите най много сто км, дори и те са много. Първо и винаги прегаря на 2-ри цилиндър, след това четвърти, трети и последно на първи. Центровката и е отлична, разхода на гориво също, на един мост гори около 15/100, на два 20/100. Бобината и делкото са и нови, като бобината си има прикрепен на нея и порцеланов вариатор изправен и кондензатор. Не знам на външен вид бобина за елктронно запалване отличава ли се по нещо от бобина обикновена. Нищо не съм пипал по нея откакто съм я взел, просто си сменям свещи и карам, прегледах и два три пъти центровка, ниво, кабели, лули, спротивления в тях/5000 ома/, и всичко уж е в ред. Някъде тук прочетох за компресия да измеря? Да, имам и такъв уред, но не съм я мерил. Какво влияе това на организацията на "ел-а" на автомобила. И колко трябва да показва съответно тази компресия на цилиндрите. Ако някой е запознат, може да драсне някой ред... Благодаря предварително...
Коментар