Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

    Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
    Колега, подобни неща ги пиши в общия форум, тук такива изказвания нямат място. Въпрос за независимо на Вранглер се възприема като обида, ако не знаеш с какво си имаш работа и си решил да се пообразоваш не го прави по този начин. Ако обичаш без коментари относно моя пост, не приемам реплики.
    Навлизаме,бавно,полека в подробностите.Това е дясна полуоска на Гранд Чероки 3.1 дизел 1999 г.

  • #2
    До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

    Тук нищо счупено не виждам, освен скъсан маншон и изядено от корозията всичко. Ако е бил видян и сменен навреме маншона щеше да е здраво и до сега карето.
    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

    Коментар


    • #3
      До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

      Давай подробностите.
      За сега на пръв поглед се вижда само че джипа е бил осем години в морето.

      Коментар


      • #4
        До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
        Тук нищо счупено не виждам, освен скъсан маншон и изядено от корозията всичко. Ако е бил видян и сменен навреме маншона щеше да е здраво и до сега карето.
        Идея нямам кой извади постинг от контекст, кръсти го с това заглавие,и го пусна като нова тема .Никога не съм казвал че става въпрос за счупено каре.
        Че ся, даже се налага и да се оправдавам

        Коментар


        • #5
          До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

          Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнение
          Идея нямам кой извади постинг от контекст, кръсти го с това заглавие,и го пусна като нова тема .Никога не съм казвал че става въпрос за счупено каре.
          Че ся, даже се налага и да се оправдавам
          Аз го извадих, защото не видях връзка с темата за Вранглера.
          Кажи за какво става въпрос на снимката, за да кръстя темата.

          Коментар


          • #6
            До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

            Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнение
            Аз го извадих, защото не видях връзка с темата за Вранглера.
            Кажи за какво става въпрос на снимката, за да кръстя темата.
            Става на въпрос, че си изясних за мен си,че целият мост вътре всъщност е с полуоска като на тези с независимото окачване.А всичко тръгна от вопъл за скъсана полуоска на Вранглер.

            Коментар


            • #7
              До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

              А ти с каква полуоска очакваше да е.
              По старите са с такива.





              Всъщност не е точно като при независимото защото там има и вътрешно каре.
              Последно редактирано от kinex; 01-12-07, 17:25.

              Коментар


              • #8
                До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

                И понеже темата е за счупено каре ето как се сменя.

                How to replace and axle shaft and/or a wheel hub bearing assembly w/PICS!



                On my Jeep I have aftermarket wheels so I am able to access the main hub nut with the wheel still on.

                Start by removing the cotter pin:


                Then the cap:


                And behind the cap is a spring (shown on left):


                Next, use your trusty 36mm socket to break that nut before you take off the wheel:


                With the nut torqued to 175ft/lbs and rust/dirt seizing up the nut, it isn't a surprise that a cheater bar helps In this case it is my old tie rod.


                Now jack up your axle:


                And remove the wheel, place it under your sliders if you have them or under your hub in the event your Jeep falls off the jack, it won't crash onto the ground:


                Next, remove the caliper bracket (2 x 18mm bolts) and hang it from the spring via wire or zip ties:




                Next, on the back side of the knuckle there are three bolts. They require a 12pt 13mm socket to remove them and can be stuck on there pretty good as well. The first one is at the top, then the other two are on the lower left and lower right (imagine a triangle):

                At this point you can remove the hub. In my case the outer axle shaft came out with it since I blew up the joint:

                This leaves you with steering knuckle, minus the outer axle shaft:

                Remove the inner axle shaft and replace:

                When putting everything back together there isn't anything special to do.



                New axle shaft:


                Review what we have here to put back on, Cotter pin, castle washer, spring washer, axle-->hub nut, washer, 3 hub nuts, and a socket that doesn't belong in the picture. What is missing? The two bolts holding on the caliper bracket to the knuckle.


                When you slide in the new axle, make sure the splines are clean (as they go into the diff and we want to keep that fluid clean), and try not to let it touch the inside of the axle tube much since it is dirty in there.


                Toss on the hub and bolt it back up, remember these three bolts require 75 ft/lbs of torque.


                Install rotor and brake caliper:


                Then reinstall the tire and torque hub-->axle nut to 175ft/lbs:


                ArloGuthroJeep
                jeepforum.com
                Последно редактирано от kinex; 01-12-07, 17:58.

                Коментар


                • #9
                  До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

                  Най-интересния момент с трите дванайсетогранни болта на 1/2 не си го показал. Севдо, по този повод, къде ми е ключето за случая?
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

                    Там имаше някакъв странен ключ нали.
                    Свалях ги че ми се беше разхлабила малката скоба на маншона.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

                      Пламене, мерси много, ще е от полза за такива като мен, дето карат тези машини.....
                      Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
                      Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ

                      Коментар


                      • #12
                        До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

                        Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                        Най-интересния момент с трите дванайсетогранни болта на 1/2 не си го показал. Севдо, по този повод, къде ми е ключето за случая?
                        И аз го правих това на моя. Развива ги 13 звезда.
                        Lancia Delta HF Integrale Evolucione

                        Коментар


                        • #13
                          До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

                          Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнение
                          И аз го правих това на моя. Развива ги 13 звезда.
                          Ако прескочи обаче става страшно. Така че си ползвайте вложката с правилната форма и няма да имате проблеми.
                          Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

                            А откъде може да се купи и различни ли са за дизела и бензина, че мойто лявото се разтрака?
                            Грандоман WJ 3.1 QD

                            Коментар


                            • #15
                              До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки

                              Пробвай от тук:

                              http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=72039

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X