Първоначално публикуван от quadra
Преглед на мнение
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки
Свий
X
-
До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки
Тук нищо счупено не виждам, освен скъсан маншон и изядено от корозията всичко. Ако е бил видян и сменен навреме маншона щеше да е здраво и до сега карето.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
-
До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки
Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеТук нищо счупено не виждам, освен скъсан маншон и изядено от корозията всичко. Ако е бил видян и сменен навреме маншона щеше да е здраво и до сега карето.
Че ся, даже се налага и да се оправдавам
Коментар
-
До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки
Първоначално публикуван от To6o Преглед на мнениеИдея нямам кой извади постинг от контекст, кръсти го с това заглавие,и го пусна като нова тема .Никога не съм казвал че става въпрос за счупено каре.
Че ся, даже се налага и да се оправдавам
Кажи за какво става въпрос на снимката, за да кръстя темата.
Коментар
-
До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки
Първоначално публикуван от kinex Преглед на мнениеАз го извадих, защото не видях връзка с темата за Вранглера.
Кажи за какво става въпрос на снимката, за да кръстя темата.
Коментар
-
-
До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки
И понеже темата е за счупено каре ето как се сменя.
How to replace and axle shaft and/or a wheel hub bearing assembly w/PICS!
On my Jeep I have aftermarket wheels so I am able to access the main hub nut with the wheel still on.
Start by removing the cotter pin:
Then the cap:
And behind the cap is a spring (shown on left):
Next, use your trusty 36mm socket to break that nut before you take off the wheel:
With the nut torqued to 175ft/lbs and rust/dirt seizing up the nut, it isn't a surprise that a cheater bar helps In this case it is my old tie rod.
Now jack up your axle:
And remove the wheel, place it under your sliders if you have them or under your hub in the event your Jeep falls off the jack, it won't crash onto the ground:
Next, remove the caliper bracket (2 x 18mm bolts) and hang it from the spring via wire or zip ties:
Next, on the back side of the knuckle there are three bolts. They require a 12pt 13mm socket to remove them and can be stuck on there pretty good as well. The first one is at the top, then the other two are on the lower left and lower right (imagine a triangle):
At this point you can remove the hub. In my case the outer axle shaft came out with it since I blew up the joint:
This leaves you with steering knuckle, minus the outer axle shaft:
Remove the inner axle shaft and replace:
When putting everything back together there isn't anything special to do.
New axle shaft:
Review what we have here to put back on, Cotter pin, castle washer, spring washer, axle-->hub nut, washer, 3 hub nuts, and a socket that doesn't belong in the picture. What is missing? The two bolts holding on the caliper bracket to the knuckle.
When you slide in the new axle, make sure the splines are clean (as they go into the diff and we want to keep that fluid clean), and try not to let it touch the inside of the axle tube much since it is dirty in there.
Toss on the hub and bolt it back up, remember these three bolts require 75 ft/lbs of torque.
Install rotor and brake caliper:
Then reinstall the tire and torque hub-->axle nut to 175ft/lbs:
ArloGuthroJeep
jeepforum.comПоследно редактирано от kinex; 01-12-07, 17:58.
Коментар
-
До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки
Най-интересния момент с трите дванайсетогранни болта на 1/2 не си го показал. Севдо, по този повод, къде ми е ключето за случая?Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки
Пламене, мерси много, ще е от полза за такива като мен, дето карат тези машини.....Ни шакл, ни, тем более веревоньки, рваться не должны!!! Все должно быть настолько прочно чтобы отрывало мосты!
Ει ςεγα ςι εδα μαματα ςαβςεμ
Коментар
-
До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки
Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнениеНай-интересния момент с трите дванайсетогранни болта на 1/2 не си го показал. Севдо, по този повод, къде ми е ключето за случая?Lancia Delta HF Integrale Evolucione
Коментар
-
До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки
Първоначално публикуван от bojitch Преглед на мнениеИ аз го правих това на моя. Развива ги 13 звезда.Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.
Коментар
-
До: Счупено каре на полуоска - Гранд Чероки
Пробвай от тук:
http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=72039
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар