какъв е акумулатора на фрилендъра 2.0 d
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Freelander 2.0d - палене сутрин, свещи, акумулатор, други
Свий
X
-
До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин
Ами да не е от акумулатора, ако върти бавно... Не е нормално това, дори трябва да си пали и без да чакаш да подгрее, още не е толкова студено.---------------------
Шофирайте разумно!
[IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]
Коментар
-
До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин
Провери си подгревните свещи
Коментар
-
До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин
Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнениеПровери си подгревните свещи
Имах точно същия проблем, със същите симптоми (2-ро, 3-то палене без проблем, както и през деня) и след смяна на свещи се оправи.
Коментар
-
До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин
Освен това, разреден акумулатор не се зарежда за 5 часа. Виж ампеража на акумулатора /напр. 70Ач/, ОТДАВАНИЯ ампераж на зарядното /напр. 3,5 А/, делиш 70:3,5=20. Сиреч, за 20 часа ще ти е напълно зареден акумулатора при положение, че е напълно разреден. Ако при това делене не получаваш кръгло число /напр. 72Ач - 72:3,5=20,57=20,6/, трябва да имаш впредвид, че 1 час е равен на 60 минути, а 10 десети на 1 цяло. За да разбереш на колко са равни шестте десети след запетаята съотнесени към минутите в 1 час, трябва да разбереш 1 минута на колко десети е равна. делиш 60:10=6. Това ще рече, че 6 минути са равни на 1 десета. Умножаваш остатъка 6 след цялото число /20,6/ 6х6=36 и разбираш, че чялото число 20,6 съотнесено към мерната единица на часовника е равно на 20 часа и 36 минути. Значи, акумулатор от 72Ач ще се зареди от зарядно с отдаван ампераж 3,5А за 20 часа и 36 минути. Дано да съм бил ясен, че учих математика до 8 клас включително. А това го обяснявам, защото жена ми е била свидетел, как служителка в пощата събира минути с калкулатор и изпадала в искрено недоумение, защо не и излизат часовете. Просто, едното закръгля на 60, а другото на 100. Ако е с капачки, не забравяй да ги развиеш и махнеш от дупките. Не пуши до акумулатора, особено ако го зареждаш в затворено помещение. Преди зареждането трябва да горегираш нивото на киселината в клетките. За това се използва дестилирана или дейонизирана вода. Нивото трябва да е макс. 1см над пластините. Това се проверява най-лесно с клечки за зъби. Използваните за това клечки за зъби трябва незабавно да изхвърлиш. Ако има опасност някой да си играе с акумулатора, разтвори в 1 шише сода бикарбонат и при попадане на киселина от акумулатора върху кожа или дреха, незабавно третирай мястото с този разтвор. После - обилно с вода.Последно редактирано от velio; 12-11-07, 07:27.
Коментар
-
До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин
Вельо, сащисан съм от това обяснение . Напомня ми на епохата на Ладите и Москвичите, когато всичко се правеше по някакъв много сложен начин.---------------------
Шофирайте разумно!
[IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]
Коментар
-
До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин
Първоначално публикуван от qboby Преглед на мнениеВельо, сащисан съм от това обяснение . Напомня ми на епохата на Ладите и Москвичите, когато всичко се правеше по някакъв много сложен начин.
Разбира се, можеш да направиш и друго - отиваш при акумулаторджия и срещу известна сума (+ депозит) той слага твоя изтощен акумулатор да се зарежда, а ти дава оборотен. И ти не се занимаваш с разнасяне на акумулатор до еди кой си етаж и зареждане.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин
Първоначално публикуван от qboby Преглед на мнениеВельо, сащисан съм от това обяснение . Напомня ми на епохата на Ладите и Москвичите, когато всичко се правеше по някакъв много сложен начин.
Коментар
-
До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин
Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение
Разбира се, можеш да направиш и друго - отиваш при акумулаторджия и срещу известна сума (+ депозит) той слага твоя изтощен акумулатор да се зарежда, а ти дава оборотен. И ти не се занимаваш с разнасяне на акумулатор до еди кой си етаж и зареждане.
Коментар
-
До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин
Първоначално публикуван от velio Преглед на мнениеВъпросът обаче е, как се носи разреден акумулатор където и да било.Ние не сме неутрални!
Коментар
-
До: фрилендър 2.0 дизел свещи
на три ше палиш......, голфа палеше и с една, но с идеална компресия и здрав акумулатор
но много бързо ще изгорят и другите........ я си купи нови свещи и не си играй, щото няма да можеш да запалиш някоя сутрин, точно кога най-трябва колата и ще се псуваш за икономисаните 15-20лв.________________________________________________
Subaru OUTBACK 2,5
Hyundai TUCSON 2.0
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар