Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Freelander 2.0d - палене сутрин, свещи, акумулатор, други

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Freelander 2.0d - палене сутрин, свещи, акумулатор, други

    какъв е акумулатора на фрилендъра 2.0 d

  • #2
    До: какъв е акумулатора на фрилендъра 2.0 d

    )) Електрически?
    За малък дизел - 74 Ач и 720 А ти стигат преспокойно.

    Коментар


    • #3
      фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин

      след като застудя сутрин пали трудно и 3 пъти истощава акум. заредя го за околу 5 часа и пак пали трудно но след като запали второто палене и след 5 часа пали от ряс и бес гас -какво му е

      Коментар


      • #4
        До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин

        Ами да не е от акумулатора, ако върти бавно... Не е нормално това, дори трябва да си пали и без да чакаш да подгрее, още не е толкова студено.
        ---------------------
        Шофирайте разумно!
        [IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]

        Коментар


        • #5
          До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин

          Провери си подгревните свещи
          LZ1HKW
          Реглаж на преден и заден мост
          My Jeep is not an SUV ..... your SUV is not a Jeep

          Коментар


          • #6
            До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин

            Първоначално публикуван от vladi333 Преглед на мнение
            Провери си подгревните свещи
            +1.
            Имах точно същия проблем, със същите симптоми (2-ро, 3-то палене без проблем, както и през деня) и след смяна на свещи се оправи.

            Коментар


            • #7
              До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин

              Освен това, разреден акумулатор не се зарежда за 5 часа. Виж ампеража на акумулатора /напр. 70Ач/, ОТДАВАНИЯ ампераж на зарядното /напр. 3,5 А/, делиш 70:3,5=20. Сиреч, за 20 часа ще ти е напълно зареден акумулатора при положение, че е напълно разреден. Ако при това делене не получаваш кръгло число /напр. 72Ач - 72:3,5=20,57=20,6/, трябва да имаш впредвид, че 1 час е равен на 60 минути, а 10 десети на 1 цяло. За да разбереш на колко са равни шестте десети след запетаята съотнесени към минутите в 1 час, трябва да разбереш 1 минута на колко десети е равна. делиш 60:10=6. Това ще рече, че 6 минути са равни на 1 десета. Умножаваш остатъка 6 след цялото число /20,6/ 6х6=36 и разбираш, че чялото число 20,6 съотнесено към мерната единица на часовника е равно на 20 часа и 36 минути. Значи, акумулатор от 72Ач ще се зареди от зарядно с отдаван ампераж 3,5А за 20 часа и 36 минути. Дано да съм бил ясен, че учих математика до 8 клас включително. А това го обяснявам, защото жена ми е била свидетел, как служителка в пощата събира минути с калкулатор и изпадала в искрено недоумение, защо не и излизат часовете. Просто, едното закръгля на 60, а другото на 100. Ако е с капачки, не забравяй да ги развиеш и махнеш от дупките. Не пуши до акумулатора, особено ако го зареждаш в затворено помещение. Преди зареждането трябва да горегираш нивото на киселината в клетките. За това се използва дестилирана или дейонизирана вода. Нивото трябва да е макс. 1см над пластините. Това се проверява най-лесно с клечки за зъби. Използваните за това клечки за зъби трябва незабавно да изхвърлиш. Ако има опасност някой да си играе с акумулатора, разтвори в 1 шише сода бикарбонат и при попадане на киселина от акумулатора върху кожа или дреха, незабавно третирай мястото с този разтвор. После - обилно с вода.
              Последно редактирано от velio; 12-11-07, 07:27.

              Коментар


              • #8
                До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин

                Вельо, сащисан съм от това обяснение . Напомня ми на епохата на Ладите и Москвичите, когато всичко се правеше по някакъв много сложен начин.
                ---------------------
                Шофирайте разумно!
                [IMG]http://htftp.domainbg.com/zzlatev/LR_enthusiast_resize.jpg[/IMG]

                Коментар


                • #9
                  До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин

                  Първоначално публикуван от qboby Преглед на мнение
                  Вельо, сащисан съм от това обяснение . Напомня ми на епохата на Ладите и Москвичите, когато всичко се правеше по някакъв много сложен начин.
                  Е какво има да се сащисваш? Все още има акумулатори, които не се НЕобслужваеми. Ако имаш такъв, това, което е написал колегата, си е абсолютно валидно.

                  Разбира се, можеш да направиш и друго - отиваш при акумулаторджия и срещу известна сума (+ депозит) той слага твоя изтощен акумулатор да се зарежда, а ти дава оборотен. И ти не се занимаваш с разнасяне на акумулатор до еди кой си етаж и зареждане.
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин

                    Първоначално публикуван от qboby Преглед на мнение
                    Вельо, сащисан съм от това обяснение . Напомня ми на епохата на Ладите и Москвичите, когато всичко се правеше по някакъв много сложен начин.
                    А представяш ли си да бях учил повечко математика, а не до 8 клас включително... Алкохолът и математиката не прощават!

                    Коментар


                    • #11
                      До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин

                      Първоначално публикуван от V93 Преглед на мнение

                      Разбира се, можеш да направиш и друго - отиваш при акумулаторджия и срещу известна сума (+ депозит) той слага твоя изтощен акумулатор да се зарежда, а ти дава оборотен. И ти не се занимаваш с разнасяне на акумулатор до еди кой си етаж и зареждане.
                      Въпросът обаче е, как се носи разреден акумулатор където и да било.

                      Коментар


                      • #12
                        До: фрилендър 2.0 дизел -палене сутрин

                        Първоначално публикуван от velio Преглед на мнение
                        Въпросът обаче е, как се носи разреден акумулатор където и да било.
                        Варианти различни: Ако има кой да ти даде ток - палиш и отиваш на ход (само внимаваш да не угасне някъде или ти да го угасиш на неподходящо място), мъкнеш на ръце до Х етаж, влачиш го по улицата до най-близкия акумулаторджия, превозваш го с такси, кола на приятел, бебешка количка ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          фрилендър 2.0 дизел свещи

                          как се сменя четвъртата ще имам ли проблем при палене при минусови температури ако работят сам първите 3

                          Коментар


                          • #14
                            До: фрилендър 2.0 дизел свещи

                            По принцип,не би трябвало да имаш проблеми със запалването ако работят само три свещи.

                            Коментар


                            • #15
                              До: фрилендър 2.0 дизел свещи

                              на три ше палиш......, голфа палеше и с една, но с идеална компресия и здрав акумулатор

                              но много бързо ще изгорят и другите........ я си купи нови свещи и не си играй, щото няма да можеш да запалиш някоя сутрин, точно кога най-трябва колата и ще се псуваш за икономисаните 15-20лв.
                              ________________________________________________
                              Subaru OUTBACK 2,5
                              Hyundai TUCSON 2.0

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X