Нали тук има златно правило че "пълно щастие няма". И затова все ми се върти въпроса, какви са недостатъците на редукторните мостове. Предимствата май са известни всекиму: Огромен въртящ момент при колкелата, огромен клиренс, много по малко натоварени диференциял и полуоски, възможност за големи гуми....
Мислех за центъра на тежестта - очевидно редукторния мост седи по-високо и би трябвало и центъра на тежестта да се измести. Ако поставим условието за определен клиренс обаче, машината с конвенционални мостове трябва да е с мнооого по големи гуми и вече не е ясно чии център на тежестта ще е по-високо. Относно ходовете на окачването не знам как стои въпроса, но доколкото съм виждал снимки на машини с такива мостове са доста големи.
Е, какви са недостатъците на редукторните мостове?
Мислех за центъра на тежестта - очевидно редукторния мост седи по-високо и би трябвало и центъра на тежестта да се измести. Ако поставим условието за определен клиренс обаче, машината с конвенционални мостове трябва да е с мнооого по големи гуми и вече не е ясно чии център на тежестта ще е по-високо. Относно ходовете на окачването не знам как стои въпроса, но доколкото съм виждал снимки на машини с такива мостове са доста големи.
Е, какви са недостатъците на редукторните мостове?
Коментар