Настойка на поплавъците в карбуратора на MZ TS 250 ме интересува как се прави защото на закриването малко се прецака тая работа и сега немога да го наглася мотора... а имам 10 литра гориво в резервуара което искам да изхабя докато все още мога със сегашните си гуми ..
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
MZ TS 250 настойка на поплавъците в карбуратора..
Свий
X
-
MZ TS 250 настойка на поплавъците в карбуратора..
[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]Тагове: Няма
-
Най-напред вземи да провериш дали не са ти спукани поплавъците и да се е напълнил с бензин някой от тях.
Трябва да погледна на мойто МЗ-ТС карбуратора каке, но повечето карбуратори имат някакъв знак в поплавковата камера за това до къде да е нивото на бензина. Другия вариант е да намериш информация колко кубически сантиметра е бензина в карбуратора при нормално ниво.
Трбва да се провери също дали затваря добре иглата когато се напълни карбуратора.
Един въпрос - трябва ми ос за скоростния лост. Ако може комплект с лост за скоростите. Дали ти се намира нещо такова щото на моя някой тъпак му е съсипал шлиците.2010 CRF 250 R
-
Виж си пак карбуратора, защото само там беше причината миналия път. Мотора си палеше и като включиш на първа и подадеш дори съвсем малко газ за да тръгне и гаснеше. Нали така? За мен няма друга причина, освен недостиг на гориво.
Ако някой разбира повече, нека му помогне на момчетоЕндурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
Different_Soul,
Разглабял ли си карбуратора да го видиш отвътре?
Аз не знам на ТС как е, но мисля, че иглата минава през поплавъка и се хваща с една зегерка към него. и на иглата има резки за нивата?
Или греша?
Ако е като на ЕТЗ (малко ме съмнява) мога да ти пратя картинки за разглабяне и регулировка на карбуратораПът без препятствия обикновено не води до никъде.
Коментар
-
Значи мотора беше загрял доста .. а това палене и форсирване беше че беше загрял доста..и де да знам докъто съм ритал да се е насабрал бензин в цилиндъра.. но определено маслото на този мотор му е в повече... та... като отворихме с Манолев да проверим жигльорите дали не са запушени ... това което разбрахме е, че не са !
По време на сглобяването обаче бяхме изкривили леко поплавъците и ги нагласихме на око несъзнавайки тяхното значение.. и следователно бензина преливаше от преливника и ние както по принцип става.... започнахме да се вайкаме .. аз започнах да оправям карбуратора и в крайна сметка го оправих след 200-300 гр. хвърлен бензин на земята за да му разбера глупавия принцип на глупавия карбуратор.., но понеже глупавия собственик е достатъчно глупав да изфорсира студен мотор на място при положение че маслото на бензина му е в повече.. свеща на мотора явно се е зацапала тотално и понеже "умния" собственик си беше забравил точно това в чантата с инструменти.. стана така че неможах да развия свеща и да видя че е зацапана и продължих да търся вината в карбуратора.. и отново съм го разеб*л и "умния" собственик се опитваше да оправи карбуратора до 9:30 вечерта и след като вече загуби 2-те 10-ки (г. ключове) се отказа и си побута някаде към... 3-4 километра.. и от тогава не е баран карбуратора щото в тъмното не успях просто да го оправя макар че баща ми ми донесе чисто нова свещ (за всеки случай...) та сега трябва да уцеля просто нивото на поплавъците..
----
принципа е като принципа на лодките... лодката (поплавъка) плува във водата (бензина) и като се повдигне нивото (което трябва да стига доглавния жиглиор в който е иглата..)като стигне до жигльора има една пластинка от поплавъците която повдига пъпката на трабичката за бензина и спира притока му.. и бензина не прелива.. обаче лошото е че нямам представа поплавъците колко потъват в бензина и каква част от тях остава незакрита от бензин за да си направя сметката кога трябва да повдига пластинката пъпката.. и идеята беше да кажете какъв е ъгала на самите поплавъци спрямо "тавана" на "стаичката" в която се налива бензина.... (съжалявам ако не сте ме разбрали но просто немога да го обясня по друг начин )
----
Та мотора ще си върви .. просто установих че иска по малко от 35 грама масло на литър за да си остане по-богата сместа при навлизането на повече въздух понеже е без филтър и евентуално литър и половина 95.. за да се разреди това масло което е във резервуара (ще станат 12 литра ) щото както казах когато сипвах маслото от тубичката мааааааааалко пропуснах момента на спиране но все пак никой на нищо не ме е учил в тая свера така че смятам че ми е позволено да се изложа така първия път[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
Как няма да се задръства карбураторът, като го караш без филтър?
Кой знае и колко утайка е имало на дъното на утаителя. :x
Сложи му поне един дунапрен
Митков даде разумно предложение да му провериш кондензатора или бобината. Едно време на MZ му правех ремонти с вързани очи, ама то беше в средата на миналия век и нищо вече не си спомням.Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
Първоначално публикуван от Different_Soul.. и идеята беше да кажете какъв е ъгала на самите поплавъци спрямо "тавана" на "стаичката" в която се налива бензина.... (съжалявам ако не сте ме разбрали но просто немога да го обясня по друг начин )
----
Та мотора ще си върви .. просто установих че иска по малко от 35 грама масло на литър за да си остане по-богата сместа при навлизането на повече въздух понеже е без филтър и евентуално литър и половина 95.. за да се разреди това масло което е във резервуара (ще станат 12 литра ) щото както казах когато сипвах маслото от тубичката мааааааааалко пропуснах момента на спиране но все пак никой на нищо не ме е учил в тая свера така че смятам че ми е позволено да се изложа така първия път
За МЗ мога да ти гарантирам че количеството масло което трябва да слагаш в бензина е между 25 и най-много 30 милилитра на литър Не слагай повече - маслото е скъпо
Жоро много правилно ти казва че проблемите ти тръгват от липсата на филтър !!!
До какво води липсата на филтър - много интензивно износване на двигателя. Поне десет пъти му скъсяваш живота ако го караш само по асфалт! В прахоляците се съсипва още по-бързо! Постоянно се замърсява карбуратора. Частиците прах които влизат в цилиндъра се полепят по челото на буталото и по свеща. С две думи - само кахъри!
Някой ден ще разбереш че е по-добре да се грижиш за мотора повече Така няма да си разваляш кефа от карането2010 CRF 250 R
Коментар
-
Много моля някой да ми направи услугата да постне тука картинките от този сайт http://tatkobarba.mybesthost.com/ETZ250/ ,защото на мене не ми го отваря поради причината че международния ми интернет за известно време е извън строя и сега няма как да видя нужната ми информация, защото утре сутринта рано отивам да си оправя мотора а ми трябва тази информация за да си настроя карбуратора както трябва...[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
-
Вече имейла ми е достъпен за всички, позволих всички да го видят така че, спокойно можете да праснете по една поща момчета
Благодаря ви много предварително !
Задължен съм ви[CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT="]®
[/FONT]________________________________________
[CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
[/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
[/CENTER]
[/CENTER]
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар