Обява

Свий
Няма добавени обяви.

MZ TS 250 настойка на поплавъците в карбуратора..

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • MZ TS 250 настойка на поплавъците в карбуратора..

    Настойка на поплавъците в карбуратора на MZ TS 250 ме интересува как се прави защото на закриването малко се прецака тая работа и сега немога да го наглася мотора... а имам 10 литра гориво в резервуара което искам да изхабя докато все още мога със сегашните си гуми ..
    [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
    [/FONT]________________________________________
    [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
    [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
    [/CENTER]
    [/CENTER]

  • #2
    Най-напред вземи да провериш дали не са ти спукани поплавъците и да се е напълнил с бензин някой от тях.
    Трябва да погледна на мойто МЗ-ТС карбуратора каке, но повечето карбуратори имат някакъв знак в поплавковата камера за това до къде да е нивото на бензина. Другия вариант е да намериш информация колко кубически сантиметра е бензина в карбуратора при нормално ниво.
    Трбва да се провери също дали затваря добре иглата когато се напълни карбуратора.

    Един въпрос - трябва ми ос за скоростния лост. Ако може комплект с лост за скоростите. Дали ти се намира нещо такова щото на моя някой тъпак му е съсипал шлиците.
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #3
      Виж си пак карбуратора, защото само там беше причината миналия път. Мотора си палеше и като включиш на първа и подадеш дори съвсем малко газ за да тръгне и гаснеше. Нали така? За мен няма друга причина, освен недостиг на гориво.
      Ако някой разбира повече, нека му помогне на момчето
      Ендурото и сексът не са шега работа !
      -------------
      Животът се измерва с броят на издишванията !

      http://sixdayscrazyjob.com
      http://crazy-job.com

      Коментар


      • #4
        Different_Soul,
        Разглабял ли си карбуратора да го видиш отвътре?

        Аз не знам на ТС как е, но мисля, че иглата минава през поплавъка и се хваща с една зегерка към него. и на иглата има резки за нивата?

        Или греша?

        Ако е като на ЕТЗ (малко ме съмнява) мога да ти пратя картинки за разглабяне и регулировка на карбуратора
        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

        Коментар


        • #5
          при тези симптоми които описа жоро най вероятно главния жигльор е запушен
          щом на обороти пали и работи
          а да не би кондензатор да имаш избил

          Коментар


          • #6
            Значи мотора беше загрял доста .. а това палене и форсирване беше че беше загрял доста..и де да знам докъто съм ритал да се е насабрал бензин в цилиндъра.. но определено маслото на този мотор му е в повече... та... като отворихме с Манолев да проверим жигльорите дали не са запушени ... това което разбрахме е, че не са !
            По време на сглобяването обаче бяхме изкривили леко поплавъците и ги нагласихме на око несъзнавайки тяхното значение.. и следователно бензина преливаше от преливника и ние както по принцип става.... започнахме да се вайкаме .. аз започнах да оправям карбуратора и в крайна сметка го оправих след 200-300 гр. хвърлен бензин на земята за да му разбера глупавия принцип на глупавия карбуратор.., но понеже глупавия собственик е достатъчно глупав да изфорсира студен мотор на място при положение че маслото на бензина му е в повече.. свеща на мотора явно се е зацапала тотално и понеже "умния" собственик си беше забравил точно това в чантата с инструменти.. стана така че неможах да развия свеща и да видя че е зацапана и продължих да търся вината в карбуратора.. и отново съм го разеб*л и "умния" собственик се опитваше да оправи карбуратора до 9:30 вечерта и след като вече загуби 2-те 10-ки (г. ключове) се отказа и си побута някаде към... 3-4 километра.. и от тогава не е баран карбуратора щото в тъмното не успях просто да го оправя макар че баща ми ми донесе чисто нова свещ (за всеки случай...) та сега трябва да уцеля просто нивото на поплавъците..
            ----
            принципа е като принципа на лодките... лодката (поплавъка) плува във водата (бензина) и като се повдигне нивото (което трябва да стига доглавния жиглиор в който е иглата..)като стигне до жигльора има една пластинка от поплавъците която повдига пъпката на трабичката за бензина и спира притока му.. и бензина не прелива.. обаче лошото е че нямам представа поплавъците колко потъват в бензина и каква част от тях остава незакрита от бензин за да си направя сметката кога трябва да повдига пластинката пъпката.. и идеята беше да кажете какъв е ъгала на самите поплавъци спрямо "тавана" на "стаичката" в която се налива бензина.... (съжалявам ако не сте ме разбрали но просто немога да го обясня по друг начин )
            ----
            Та мотора ще си върви .. просто установих че иска по малко от 35 грама масло на литър за да си остане по-богата сместа при навлизането на повече въздух понеже е без филтър и евентуално литър и половина 95.. за да се разреди това масло което е във резервуара (ще станат 12 литра ) щото както казах когато сипвах маслото от тубичката мааааааааалко пропуснах момента на спиране но все пак никой на нищо не ме е учил в тая свера така че смятам че ми е позволено да се изложа така първия път
            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
            [/FONT]________________________________________
            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
            [/CENTER]
            [/CENTER]

            Коментар


            • #7
              http://tatkobarba.mybesthost.com/ETZ250/

              Дано да ти свърши работа ...
              Път без препятствия обикновено не води до никъде.

              Коментар


              • #8
                Как няма да се задръства карбураторът, като го караш без филтър?
                Кой знае и колко утайка е имало на дъното на утаителя. :x
                Сложи му поне един дунапрен

                Митков даде разумно предложение да му провериш кондензатора или бобината. Едно време на MZ му правех ремонти с вързани очи, ама то беше в средата на миналия век и нищо вече не си спомням.
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  Първоначално публикуван от Different_Soul
                  .. и идеята беше да кажете какъв е ъгала на самите поплавъци спрямо "тавана" на "стаичката" в която се налива бензина.... (съжалявам ако не сте ме разбрали но просто немога да го обясня по друг начин )
                  ----
                  Та мотора ще си върви .. просто установих че иска по малко от 35 грама масло на литър за да си остане по-богата сместа при навлизането на повече въздух понеже е без филтър и евентуално литър и половина 95.. за да се разреди това масло което е във резервуара (ще станат 12 литра ) щото както казах когато сипвах маслото от тубичката мааааааааалко пропуснах момента на спиране но все пак никой на нищо не ме е учил в тая свера така че смятам че ми е позволено да се изложа така първия път
                  Първо не ти трябва ъгъл на поплавъците спрямо "тавана на стаичката" Линка който е дал татко барба е направо безценен за ездачите на МЗ. Много хубаво е описано как да си настроиш карбуратора.

                  За МЗ мога да ти гарантирам че количеството масло което трябва да слагаш в бензина е между 25 и най-много 30 милилитра на литър Не слагай повече - маслото е скъпо

                  Жоро много правилно ти казва че проблемите ти тръгват от липсата на филтър !!!
                  До какво води липсата на филтър - много интензивно износване на двигателя. Поне десет пъти му скъсяваш живота ако го караш само по асфалт! В прахоляците се съсипва още по-бързо! Постоянно се замърсява карбуратора. Частиците прах които влизат в цилиндъра се полепят по челото на буталото и по свеща. С две думи - само кахъри!

                  Някой ден ще разбереш че е по-добре да се грижиш за мотора повече Така няма да си разваляш кефа от карането
                  2010 CRF 250 R

                  Коментар


                  • #10
                    Първоначално публикуван от tatkobarba
                    http://tatkobarba.mybesthost.com/ETZ250/

                    Дано да ти свърши работа ...
                    Даниеле, виш т'ва...Знаеш англииски, изпробваш и проверяваш дали е станало

                    Коментар


                    • #11
                      Много моля някой да ми направи услугата да постне тука картинките от този сайт http://tatkobarba.mybesthost.com/ETZ250/ ,защото на мене не ми го отваря поради причината че международния ми интернет за известно време е извън строя и сега няма как да видя нужната ми информация, защото утре сутринта рано отивам да си оправя мотора а ми трябва тази информация за да си настроя карбуратора както трябва...
                      [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                      [/FONT]________________________________________
                      [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                      [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                      [/CENTER]
                      [/CENTER]

                      Коментар


                      • #12
                        Много са големи (Широчина и височина) за да могат да се четат - ако ми дадеш една поща ще ти ги пратя ...
                        Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                        Коментар


                        • #13
                          Пиши пощата във форума имам подобни на български,сега ги сканирах ще ти ги пратя.
                          LZ1NBN

                          Коментар


                          • #14
                            Вече имейла ми е достъпен за всички, позволих всички да го видят така че, спокойно можете да праснете по една поща момчета
                            Благодаря ви много предварително !
                            Задължен съм ви
                            [CENTER][B]Не търся пътя, а ходя там където го няма, за да оставя следа след себе си ![/B] [FONT=&quot]®
                            [/FONT]________________________________________
                            [CENTER] [I][SIZE=1]..Победите се постигат с рискове и компромиси а не със очакване на момента..
                            [/SIZE][/I][FONT=Lucida Console][SIZE=1][B]..[/B][/SIZE][/FONT][FONT=Tahoma][SIZE=1]Давай наставления само на този, който търси знания, осъзнавайки своето невежество. Оказвай помощ само на този, който не умее понятно да изказва своите заветни думи. Обучавай само този, който е способен, узнавайки за единия ъгъл на квадрата, да си представи останалите три[/SIZE][/FONT][FONT=Lucida Console][SIZE=1]..[/SIZE][/FONT]
                            [/CENTER]
                            [/CENTER]

                            Коментар


                            • #15
                              Виж си в пощата и ми пиши какво съм направил
                              LZ1NBN

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X