Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Видяхте ли новата Beta 2008 ?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Видяхте ли новата Beta 2008 ?

    Не намерих друга такава тема, пък и то новините са от скоро май май
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2008_Beta_051.jpg
Прегледи:1
Размер:218.0 КБ
ID:5829743Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2008_Beta_047.jpg
Прегледи:1
Размер:223.7 КБ
ID:5829744

    http://www.motorcycle-usa.com/Articl...ID=5407&Page=1

    Освен това не съм сигурен, че темата е за тук, ама след бая пулене реших тук да я постна

    На мене моторетката доста ми харесва, особено това, че филтъра смуче точно зад задника ти, което крие риск да позасмуче повечко метан собствено производство обаче
    Натиснете снимката за да я уголемите

Име:2008_Beta_005.jpg
Прегледи:1
Размер:90.0 КБ
ID:5829745

    Има и едно клипче, в което много добре показват как новата Бета без проблем преодолява разни трупи и т.н.

    Не знам при Еди дали вече я предлагат, че ми е много интересна цената й (не че ще си я купувам, просто ми е интересно)
    Hristo Draganov
    http://htftp.domainbg.com/HD/

    И аз искам България чиста ! ! !

  • #2
    До: Видяхте ли новата Beta 2008 ?

    Maй след не много дълго чудене ще си купувам Бета 525.Много моля да ми дадете мнения за мотора.Ако обичате не пишете глупости.

    Коментар


    • #3
      До: Видяхте ли новата Beta 2008 ?

      Ми те Бети-те бяха обсъждани май някъде

      А! Дали не беше в темата за избор на НОВ мотор, дето Кики.т (май той беше) се чудеше доста какъв нов мотор да си купи, и накрая си взе КТМ.
      Там доколкото си спомням се спомнаваше, че Бетите са на цена като японските ендура, пък качеството май не е такова добро
      Нека все пак да се изкаже някой, който има преки впечатления, защото и на мене ми е интересно.
      Hristo Draganov
      http://htftp.domainbg.com/HD/

      И аз искам България чиста ! ! !

      Коментар


      • #4
        До: Видяхте ли новата Beta 2008 ?

        Първоначално публикуван от HD Преглед на мнение
        Ми те Бети-те бяха обсъждани май някъде

        А! Дали не беше в темата за избор на НОВ мотор, дето Кики.т (май той беше) се чудеше доста какъв нов мотор да си купи, и накрая си взе КТМ.
        Там доколкото си спомням се спомнаваше, че Бетите са на цена като японските ендура, пък качеството май не е такова добро
        Нека все пак да се изкаже някой, който има преки впечатления, защото и на мене ми е интересно.
        Всичко съм прочел ама искам мнение от собственник.Човек който се е сблъскал с проблемите,и се е порадвал на предимствата.

        Коментар


        • #5
          До: Видяхте ли новата Beta 2008 ?

          Айде, ако не вземеш БЕТА поне на едно КТМ-че се мятай,че знам пътя от магазина до Габрово, ама и от София ще го пробием де, и да знаеш много са добри тези мотори стига си му мислил, че ще свърши лятото пък гледай тез КТМ колкото по стоят по шарени стават
          Последно редактирано от Smilen; 23-04-08, 22:03.
          NGO "SPORTS CLUB ЕXTREME RACING"

          Коментар


          • #6
            До: Видяхте ли новата Beta 2008 ?

            Ами този FMF май е доста новичък
            Ако ходим някъде може да го изцапаме

            Коментар


            • #7
              До: Видяхте ли новата Beta 2008 ?

              При Еди има от преди месец моделите на BETA 2008. Наистина са много добре вече. Отработени са доста недостатъци от предходния модел. Щом и аз си купих 525 . Цената е 12,500лв. Хубавото още е че имат доста части на склад. Познавам двама Слави и Светльо дето ги карат на състезание от две години и немогат да ги счупят. Даже Слави е завършвал състезание с 0,5л. масло и толко антифриз и това са по старите варианти. Изглежда са здрави защото аз не съм чул някои собственик да има проблем. А и по важното е сервиза да е е добър, да има части в наличност а не да чакаш по месеци.

              Коментар


              • #8
                До: Видяхте ли новата Beta 2008 ?

                Даааа явно май е заразно и мойта отива на една 450-ка не знам що ама тая кубатура ми е по присърце щом нощеска се въртях цяла нощ и не мога да си намеря място значи скоро ще си я видя в гаража обикновенно така се получава
                Съвеста ми е чиста, просто защото не я използвам.

                Коментар


                • #9
                  До: Видяхте ли новата Beta 2008 ?

                  Ето и новите модели на Бета за 2009-та
                  имат си и те вече фактори модел






                  а ето е новостите при двете машини

                  RR4T STANDARD VERSION



                  NEW 45 mm MARZOCCHI FORKS
                  The front suspension has been completely redesigned. Many of the components have been replaced or specially modified, with the aim of improving front end stability and capacity to absorb bumps.

                  Rider comfort has been much improved through a reduction in pitching, giving greater confidence at high speeds.

                  From a technical point of view, the changes involve the following parts:

                  o new pistons. A radical but very important decision, which has given the hydraulics a 50% increase in effectiveness compared with the previous version.

                  o new damper rods with a hardening treatment designed to reduce stiction and increase stability of performance over the long term

                  o new bushes to improve overall smoothness

                  o hydraulic cartridge filling modified to improve the oil bath and reduce any emulsification

                  o fork springs now have less rigidity to suit the new operating conditions

                  o forks reconfigured for wider spacing between centres (+ 10mm) for greater versatility in use.

                  SHOCKABSORBER ADJUSTMENT
                  We have taken a fresh look at the rear suspension to allow new settings in order to optimise behaviour in partnership with the modified front end.

                  NEW WHEELS
                  In the 2009 version the RR runs on lightened Excel wheels front and rear.

                  This provides a sharp reduction in unsprung weight (over 900g), combined with remarkable rigidity, achieved by the use of:

                  o New lighter steel spokes

                  o New aluminium spoke nipples

                  o New lightened wheel hubs

                  MORE COMFORTABLE SEAT
                  The seat has been redesigned and filled with more suitable foam for the type of use the bike receives. This modification has increased rider comfort, and will be specially appreciated by people who often use the bike for long periods.

                  NEW COLOURS AND GRAPHICS
                  A brand new white colour-scheme has been introduced, made even more exclusive by aggressive new graphics in fluorescent red.



                  RR4T SPECIAL EDITION VERSION



                  Those bikes will be produced in limited numbers.

                  Here-below the technical differences that this bike will present in comparison to the standard version:

                  1. ø 50mm Marzocchi forks

                  Fitted with sealed internal cartridge and totally revised components. We need to emphasise that this version too has totally redesigned pistons, with a 50% increase in hydraulic action capacity. The larger-diameter stanchions on this “Magnum” version give the bike greater stability.

                  2. Fork yokes machined from solid

                  In aluminium with variable offset and bright red anodising. In combination with the new stanchions, they give greater rigidity to the front end, bringing increased precision to the ride.

                  Rear shock absorber 5 mm longer
                  To give greater ground clearance.

                  Full titanium Leovince exhaust system
                  With straight-through silencer and decibel-killer at rear end. Use of this system means a very considerable saving in the bike’s overall weight and results in a more linear and full-bodied delivery, while being fully compliant with the legislation.

                  Racing electrical system
                  This means lighter and simpler electrics, designed to improve practicality and maintenance

                  Stealth aluminium rear sprocket
                  A vitally important component which in this configuration, using titanium fixing pins, manages to combine the best qualities of aluminium (lightness and rigidity) and steel (long-term robustness). With its striking black and red colour scheme, the sprocket cannot fail to catch the eye.

                  New lightened Excel wheels
                  Fitted both front and rear. These Excels enable a weight-saving of over 900 grams compared with standard, while maintaining extremely high rigidity. They use new lighter steel spokes, new aluminium nipples and new lightened wheel hubs.

                  Inner front disc carrier
                  In black

                  Racing number plate
                  With LED miniature headlamp. The shape is more functional for use in competition and improves the look of the bike.

                  Rear mudguard air intake
                  In robust and ultra-light carbon fibre. Here too the shape helps to give a more personal look to the bike.

                  Hand guards
                  Impact-resistant, giving good protection.

                  Sticker kit
                  Official Beta Racing Team stickers
                  Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X