Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Загряващ Мерцедес

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Загряващ Мерцедес

    Колата не е 4Х4 но проблема е в двигателя.Става въпрос за S320 94г. 6 цилиндъра редови двг.Проблема е следния когато влезе в задръстване и работи дълго на обороти на директна и климатик започва да загрява стига до 100 градуса и се включват аварийните перки пред радиатора, но само държат температурата да не качва повече.
    Вдигне ли обороти започва да сваля температурата.В движение както и да го караш си държи малко над 80 гр.
    Сменихме термостста,блокирахме виско мухата да върти перката с оборотите на двигателя,радиаторите са чисти,антифриза е чист и не бълбука,водната помпа е сменяна преди около година,гарнитурата на двигателя преди около 2 г.,маслото е наред и с налягане и като цяло водната система е карана винаги с качествен антифриз и изглежда чиста или поне това което се вижда.Има тънък маркуч 6-8 мм. който тръгва от най горната част на двигателя точно над термостата да обезвъздушава системата и отива към казанчето като на обороти едва едва минава вода през него, ако има запушване на радиатора би трябвало да има по голям дебит през маркуча и да превърта побързо течноста от казанчето.
    На мен ми остана последна идея да не върти водната помпа антифриза достатъчно на ниски обороти, но какво може да и стане като е толкова елементарен механизъм.
    Има ли някой идея от какво може да вдига температурата само на ниски обороти със или без включен климатик след работа над 10 мин. при положение ,че лятото в жегите не вдигаше повече от нормалните малко над 80 гр. ?

  • #2
    До: Загряващ Мерцедес

    Първоначално публикуван от ceko26 Преглед на мнение
    Колата не е 4Х4 но проблема е в двигателя.Става въпрос за S320 94г. 6 цилиндъра редови двг.Проблема е следния когато влезе в задръстване и работи дълго на обороти на директна и климатик започва да загрява стига до 100 градуса и се включват аварийните перки пред радиатора, но само държат температурата да не качва повече.
    Вдигне ли обороти започва да сваля температурата.В движение както и да го караш си държи малко над 80 гр.
    Сменихме термостста,блокирахме виско мухата да върти перката с оборотите на двигателя,радиаторите са чисти,антифриза е чист и не бълбука,водната помпа е сменяна преди около година,гарнитурата на двигателя преди около 2 г.,маслото е наред и с налягане и като цяло водната система е карана винаги с качествен антифриз и изглежда чиста или поне това което се вижда.Има тънък маркуч 6-8 мм. който тръгва от най горната част на двигателя точно над термостата да обезвъздушава системата и отива към казанчето като на обороти едва едва минава вода през него, ако има запушване на радиатора би трябвало да има по голям дебит през маркуча и да превърта побързо течноста от казанчето.
    На мен ми остана последна идея да не върти водната помпа антифриза достатъчно на ниски обороти, но какво може да и стане като е толкова елементарен механизъм.
    Има ли някой идея от какво може да вдига температурата само на ниски обороти със или без включен климатик след работа над 10 мин. при положение ,че лятото в жегите не вдигаше повече от нормалните малко над 80 гр. ?
    нищо чудно да е смятан за друг климат. тогава малко може да се направи. откъде е внесен?
    Daihatsu Terios ,Hyundai SF Classic, Suzuki Vitara Classic , Honda MTX 80 , ATV 200 cc (китайче) ,LZ4GG , GPS
    [url=http://my.flightmemory.com/pepsii][img]http://my.flightmemory.com/banner/pepsii.gif[/img][/url]

    Коментар


    • #3
      До: Загряващ Мерцедес

      Имал съм случай на недобре пресована турбинка на водната помпа и от това колата загряваше.А колегата по горе е прав- имах швейцарски голф 1.8 бензин и той поддържаше по висока температура на място- аз си му бях правил ремонт и бях оставил старите бутала и термостата. А опелите на включен климатик си държат 100 градуса.Щом не минава 100 те можеш да го караш ,но за твое успокоение можеш да провериш датчиците за температурата дали отчитат правилно.

      Коментар


      • #4
        До: Загряващ Мерцедес

        5 години Българския климат и понасяше добре.Проблема е налице от около месец при външни температури под 25 гр.

        Коментар


        • #5
          До: Загряващ Мерцедес

          Нещо правено ли е по колата или от самосебе си е появи проблема.

          Коментар


          • #6
            До: Загряващ Мерцедес

            До преди да започне да загрява нищо не е правено.

            Коментар


            • #7
              До: Загряващ Мерцедес

              Сваляй и гледай водната помпа !!

              Вероятно "превърта" турбинката ...
              Кольо "Дупетата вървят и с мастика... "

              Ясен Супер Модератор: "Абе при мене как не увисва?" "хм, представих си Багера по бельо."

              Коментар


              • #8
                До: Загряващ Мерцедес

                И на мене така ми се струва другото са датчиците може би е по добре оттам да се тръгне ,от друг да се свалаят работещи и да се сравнят показанията.

                Коментар


                • #9
                  До: Загряващ Мерцедес

                  Да не е от ремъка на водната помпа?

                  Коментар


                  • #10
                    До: Загряващ Мерцедес

                    Няма нови идеи явно ще се сваля водна помпа и ще се чисти радиатора.Но ако превърта турбинката която е набита на преса, няма ли да превърта и на високи обороти като има по-голямо съпротивление и за месец каране трябваше да си е престъргала оста и да спре.
                    От датчик няма да показва, че загрява само на обороти.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Загряващ Мерцедес

                      Колега, няма да е от помпата, имам го същия мотор само че на 124 купе '95 година, автоматик и с климатик , като твоя ще да е. На моя като го взех го правеше абсолютно същия номер, сменихме my нова водна помпа, нов термостат, нов антифриз и пак си го прави. Карал сам го до Вегас на 42 градуса темпаратура с 180 по магистралата и си държи малко над 80, спра ли в задръстване започва да качва докато не се включат перките. Странното е че го прави само когато климатика е включен. Питах моя майстор и той каза - карай не бои се- еми аз и това правя, вече 20 000 мили все си е така. Знам че е тъпо но поне за тебе е успокоение че имаш време да го оправиш , не е нещо което да те накара да се разбързаш към майстора веднага. Само за успокоение може би 1/4 от колите с тези мотори си фучиме с перки из светофарите тук. Не е от виско, не е от помпа, не е от въздъшна възглавница някъде по системата, има нещо свързано с климатика, ако го разбереш и споделиш ще черпя / бира по DHL
                      https://m.youtube.com/watch?v=mIAYxWCXF8A

                      Коментар


                      • #12
                        До: Загряващ Мерцедес

                        Колега какво разбираш под чисти радиатори? Вадиш водния миеш със пароструи ,пред климатичния радиатор пласмасовия капак на вентилаторите от долната страна има джоб около 25см.там се събира каквото ти хрумне ,разглобяване и миене и там .
                        ПС. ако вече не си го направил след това сменяи неща.
                        ТОВА е основна причина да греят колите със климатик.
                        FORD MAVERIK 2.7TD
                        Тел.0898662817
                        LZ1IID

                        Коментар


                        • #13
                          До: Загряващ Мерцедес

                          Провери термостата
                          Неможе да вземаш трезво решение ако мозъкът ти е изгорял от наркотици и алкохол .
                          Дий Снайдер

                          Коментар


                          • #14
                            До: Загряващ Мерцедес

                            Ако радиатора е задръстен с котлен камък с каквото и да го миеш няма да стане единствения вариант отваряне на капаците и механично чистене с пластина аз съм чистил много пъти и става, инъче на магазина а един хубав радиатор BEHR е много над 500лв.Свали радиатора източи му водата и ще ти направи впечетление че този алуминиев радиатор тежи като чугунен.
                            Стефан Дянков

                            Коментар


                            • #15
                              До: Загряващ Мерцедес

                              проблема е във радиатора това е мое мнение от практика вариантислет като си описал на какви варианти си минал само да не загрее

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X