Колата не е 4Х4 но проблема е в двигателя.Става въпрос за S320 94г. 6 цилиндъра редови двг.Проблема е следния когато влезе в задръстване и работи дълго на обороти на директна и климатик започва да загрява стига до 100 градуса и се включват аварийните перки пред радиатора, но само държат температурата да не качва повече.
Вдигне ли обороти започва да сваля температурата.В движение както и да го караш си държи малко над 80 гр.
Сменихме термостста,блокирахме виско мухата да върти перката с оборотите на двигателя,радиаторите са чисти,антифриза е чист и не бълбука,водната помпа е сменяна преди около година,гарнитурата на двигателя преди около 2 г.,маслото е наред и с налягане и като цяло водната система е карана винаги с качествен антифриз и изглежда чиста или поне това което се вижда.Има тънък маркуч 6-8 мм. който тръгва от най горната част на двигателя точно над термостата да обезвъздушава системата и отива към казанчето като на обороти едва едва минава вода през него, ако има запушване на радиатора би трябвало да има по голям дебит през маркуча и да превърта побързо течноста от казанчето.
На мен ми остана последна идея да не върти водната помпа антифриза достатъчно на ниски обороти, но какво може да и стане като е толкова елементарен механизъм.
Има ли някой идея от какво може да вдига температурата само на ниски обороти със или без включен климатик след работа над 10 мин. при положение ,че лятото в жегите не вдигаше повече от нормалните малко над 80 гр. ?
Вдигне ли обороти започва да сваля температурата.В движение както и да го караш си държи малко над 80 гр.
Сменихме термостста,блокирахме виско мухата да върти перката с оборотите на двигателя,радиаторите са чисти,антифриза е чист и не бълбука,водната помпа е сменяна преди около година,гарнитурата на двигателя преди около 2 г.,маслото е наред и с налягане и като цяло водната система е карана винаги с качествен антифриз и изглежда чиста или поне това което се вижда.Има тънък маркуч 6-8 мм. който тръгва от най горната част на двигателя точно над термостата да обезвъздушава системата и отива към казанчето като на обороти едва едва минава вода през него, ако има запушване на радиатора би трябвало да има по голям дебит през маркуча и да превърта побързо течноста от казанчето.
На мен ми остана последна идея да не върти водната помпа антифриза достатъчно на ниски обороти, но какво може да и стане като е толкова елементарен механизъм.
Има ли някой идея от какво може да вдига температурата само на ниски обороти със или без включен климатик след работа над 10 мин. при положение ,че лятото в жегите не вдигаше повече от нормалните малко над 80 гр. ?
Коментар