Ако занаете каде могат да изправят резервоар на мотор , че голяма буца кит няма да се задържи дълго.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
Каде да отида за вдлъбнат резервоар?
Свий
X
-
До: Каде да отида за вдлъбнат резервоар?
То това хубаво Станиславе, ама аз откак го прочетох, питам и разпитвам, и такъв спрей втечнен азот не мога да намеря! Не че ми трябва за сега, ама ми се ще да ми се намира в гаража !"Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
-
До: Каде да отида за вдлъбнат резервоар?
Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнениеОтиди на същото място, където си го изкривил, само че карай в обратна посока.
Падни по същия начин и готово - резервоара ти ще е симетричен и с примерно литър мо-малък"Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
-
До: Каде да отида за вдлъбнат резервоар?
Първоначално публикуван от gotin75 Преглед на мнениеНапълни го с фасел до горе, сипи му водичка и го затвори хубаво. Ще се оправи и в най-лошият случай ще изпъкне вместо да е вдлъбнат. Това сам го чувал от доста хора ама не съм го пробвал"Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
-
До: Каде да отида за вдлъбнат резервоар?
Първоначално публикуван от sl.daskalov Преглед на мнениеНе е хубаво да си правиш майтап с нещастието на хората!
Освен ако колегата не джитка по кафетата.
Аз цяла година карах с резервоар, сгънат от три страни и по никакъв начин не ми е пречел на карането.
Най-са ми смешни лъскави горски мотори.
Коментар
-
До: Каде да отида за вдлъбнат резервоар?
Първоначално публикуван от ivan_j Преглед на мнениеКакъв е проблема да караш в гората с огънат резервоар?
Освен ако колегата не джитка по кафетата.
Аз цяла година карах с резервоар, сгънат от три страни и по никакъв начин не ми е пречел на карането.
Най-са ми смешни лъскави горски мотори."Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
-
До: Каде да отида за вдлъбнат резервоар?
Относно спрея, вчера ходих до Conrad на бул. Прага в София и там имат в наличност едни спрейове за проверка на лоши спойки, на които пише че охлаждат до -30С. Може би трябва да се пробва дали ще стане с тях.
Коментар
-
До: Каде да отида за вдлъбнат резервоар?
Колега,ако постигнеш положителен резултат в изправянето на резервоара се надявам да пуснеш малко снимки и обяснение на самия процес.Имам един резервоар от Ковровец,който има една неприятна вдлъбнатина и се чудя как да я изправя,без да отварям дъното на резервоара.
Коментар
-
До: Каде да отида за вдлъбнат резервоар?
Първоначално публикуван от Жоро XR 600 Преглед на мнениеЗаварявате една "чикия" и с леко подчукване вадите вдлъбнатината. След това с кит дооформяте...
Ще се опитам да опиша малко по-подробно този метод:
1. Трябва да се изчисти идеално резервоара от бензинови остатъци, защото иначе гърми лошо при заваряване! За целта най-сигурния според мене метод е резервоара да се извари в разтвор на сода каустик (натриева основа)!
2. Втората стъпка може да се изпълни по два начина, но и за двата е нужен един инструмент наречен "обратен чук". Можете лесно да си направите инструмента като разпробиете едно парче плътно цилиндрично желязо - "чук" (да речем около 1кг.) и го нанижете на права пръчка арматурно желязо дълга около 50 см. В единия край на пръчката се заварява "тапа", може и пак от същия материал като "чука" а в другия край, в зависимост от варианта, който ще изберете:
а) се заварява винт за ламарина - рапидка. В средата на вдлъбнатината се пробива отвор, такъв че винта да се навие стегнато в него. След като навиете винта в отвора започвате рязко да плъзгате "чука" по арматурната пръчка, като удряте по "тапата" заварена в края на пръчката с него и по този начин изтегляте и изправяте вдлъбнатината! Трябва да се прави с отмерени движения за да не се изскубне винта от отвора! След като се изправи вдлъбнатината, доколкото е възможно, инструмента се развива от отвора и самия отвор се заварява, шкури се заварката следва китване и боядисване на резервоара.
б) се заварява парче тел с диаметър около 2мм. и дължина около 100мм. Другия край на телта се заварява в средата на вдлъбнатината, изтеглянето е както при вариант а). След като се изправи максимално вдлъбнатината, телта се отрязва плътно до резервоара, остатъците от телта и заварката се изшкурват, китва се и се боядисва.
Ако не сте се занимавали с тенекиджийство преди, препоръчвам да потренирате на парче ламарина с дебелината на стената на резервоара за да няма после обява " Купувам резервоар за ..." !!!"Do not correct a fool, for he will hate you;
Correct a wise man, for he will appreciate you."
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар