Здравейте.Преди време изложих една идея "събирам всякаква..." ( поради определени обстоятелства беше написана на латиница ) във форума,някой са я прочели а някой дори ми отговориха. Сега имам конкретно питане! Ако сте прочетели статията ми сте разбрали, че смятам да реконструирам УАЗ по мое усмотрение. Една от точките, по които действам е подобряването на "возията" при сегашното изпълнение с листови ресьори возенето е доста твърдо това си има значение за типа преходи, за които е била създадена! Тъй като аз не смятам да наблягам на тежки преходи мога да си позволя леко да я "осакатя" .Получих предложение да сменя ресьорите изцяло и да ги заместя с пружини (това предложение го получих от инженер който казва че не би представлявало проблем).Аз нямам техническо образование но си мисля че ако махна няколко листа ( в определени граници ) и поставя амортисьори с пружини от ЗАЗ (задни)ще постигна по добър резултат (вярно че това са още няколко кг.отгоре но те ще са компенсирани от другаде).Предполагам, че листови ресьори се поставят при машини с цел да се повиши товароподемността това ли е единственото им предназначение??
Ако някой има наблюдения по въпроса ще се радвам да ги сподели!!!
Ако някой има наблюдения по въпроса ще се радвам да ги сподели!!!
Коментар