Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Въпрос за обслужване на 2Т Ауспух

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Въпрос за обслужване на 2Т Ауспух

    Здравейте,

    Наскоро си купих Kwasaki KDX 250 и съм почти убеден, че предишния му собственик никога не е почиствал изпускателната система. Понеже ауспуха му е нитован, питането ми е има ли друг начин освен “разнитоване” за почистване и подмяна на ватата. Другият ми въпрос е каква точно вата трябва да се използва за гърнето и как най-ефективно мога да почистя резонатора от нагари?

    Предварително благодаря за отговорите Ви.
    КТМ ExC 500

  • #2
    До: Въпрос за обслужване на 2Т Ауспух

    За резонатора нещо ми се върти в главата, че със горелката може и да постигнеш резултат.Да запалиш отвътре нагара.На мен също ми предстои тази процедура и дано има резултат.
    Иван Маринов
    Suzuki RMX 250 '92 - sold / Yamaha XTZ 750 Super Tenere '91 - sold / KTM EXC 250 2t '06 - sold
    ЕНДУРО ВАРНА

    Коментар


    • #3
      До: Въпрос за обслужване на 2Т Ауспух

      някой заглушители са с нитове други с болтове, ако е с нитове трябва да го разнитоваш но така че в едната ти ръка да остане тръбата за изгорелите газове а в другата самия външен кожух. ако го разнитиш така че отвориш само тапата отгоре по трудно ще сложиш ватата защото трябва да я тъпчеш.

      аз последно ползвах вата от тази която се слага между плоскостите на гипсокартона, много наподобява тази която е в оригиналните. понеже е доста дебела и трудно се навива около тръбичката я разделих на 2 пласта, отрязваш си необходимата ширина и дължина и я нахлузваш в кожуха. ако си направиш някаква резба може да злоши и някакви къси болтове вместу нитове и така следващия път ще ти е доста лесно. сложи толкова вата че да не е прекалено плътно нито пък да е рехаво, някакво средно положение за да може да поема маслото.

      и не забравяй че тази процедура се прави сравнително често при 2Т моторита ако искаш да ти върви и звучи мотора както трябва може би на 2-4 изгорени туби масло в зависимост от дължината на заглушителя.
      Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

      Коментар


      • #4
        До: Въпрос за обслужване на 2Т Ауспух

        Става с оксижен-палиш нагара в началото на аспуха и после вкарваш само кислород да се загрее целия аспух.Почва да пуши яко и се самопочиства.

        Коментар


        • #5
          До: Въпрос за обслужване на 2Т Ауспух

          -тоя въпрос е за темата -за кдх совете ..която е една от най обширните и мисля че и точно по този въпрос бяхме дискутирали доста преди време мисля че точно там

          Коментар


          • #6
            До: Въпрос за обслужване на 2Т Ауспух

            Здравейте!

            Предварително се извинявам, че не дадох никакъв знак за присъствие в темата, която аз отворих, но работата ми е свързана с доста пътуване и рядко имам достъп до интернет. А сега по темата – ауспуха наистина е нитован и ще се наложи разпробиване на нитовете, но предполагам, че няма да има проблем с тази част. Идеята за минерална вата от изолации ми звучи чудесно . По принцип мотоциклета е предвиден за смесено каране (градско и черно) и поради тази причина изпускателната система е доста приглушена, което според мен „удушава” мотора та бих бил много благодарен ако някой сподели как може да се поработи върху този проблем. Между другото днес взех мотора от майстор след смяна на цилиндровата риза и ми се струва, че отрицателен ефект върху ускорението от ниски обороти, което може би се дължи и на вече зверски запушения ауспух и на още кой знае какво .

            Краси, много ти благодаря за съветите, които си ми написал  ние с теб мисля, че се запознахме в началото на лятото в Севлиево. Тогава те разпитвах дали случайно някои не продава моторетка из Севлиево ако си спомняш. Ако нямаш нищо против бих се радвал отново да обменим мисли при някое от следващите ми посещения в Севлиево .

            Митко, благодаря ти за уместната забележка  веднага се заемам да препрочета темата за KDX, защото честно казано малко съм позабравил какво пишеше там.
            КТМ ExC 500

            Коментар


            • #7
              До: Въпрос за обслужване на 2Т Ауспух

              Краси, много ти благодаря за съветите, които си ми написал ние с теб мисля, че се запознахме в началото на лятото в Севлиево. Тогава те разпитвах дали случайно някои не продава моторетка из Севлиево ако си спомняш. Ако нямаш нищо против бих се радвал отново да обменим мисли при някое от следващите ми посещения в Севлиево .
              радвам се че съм ти бил от помощ, ако имаш и други питания за 2Т ще се радвам да ти помогна, за 4Т несъм компетентен поне на този етап

              честно казано не си спомням кой си, може и да сме се запознали ама то сума народ ме пита за мотори
              ще се радвам да се видим отново
              Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

              Коментар


              • #8
                До: Въпрос за обслужване на 2Т Ауспух

                сега пак видях темата и понеже онзиден си сменях и аз ватата, май забравих да спомена че надупчената тръбичка яко се затлачва от маслата и тя, отвътрешната страна има доста налепи а и отворчетата и са почти запушени, за целта трябва да се изчисти иначе няма да има ефект и с нова вата.
                аз го правя с горелка, ако някой знае по интелигентен начин да казва като се нагрее всичката мизерия пада и тръбичката става като нова. на оригиналния ауспух на предния ми YZ даже имаше метална мрежичка нещо като метален плат увит върху тръбата и след това е ватата, получава се още по-готин звук

                Успех
                Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                Коментар


                • #9
                  От: Въпрос за обслужване на 2Т Ауспух

                  Здравейте колеги извинявам се,че ъпвам стара тема.Някой може ли да ми даде съвет как да си изчистя генерацията на етз-то понеже по кривката има доста нагар поне 3мм но не разполагам с горелка,има ли други начини с нафта запалване бензин опитах се да го изчегъртам но не си е работа много е твърд и почти не пада.
                  Поздрави
                  Hyundai Galloper exceed 2.5 TDi К Б

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X