Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Защо не се задържа масло в рамката на Honda ???????

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Защо не се задържа масло в рамката на Honda ???????

    На доста места във форума съм чел за този проблем и нито веднъж не попаднах на смислен отговор на въпроса.Все чета за някъкъв си клапан в рамката ,който вече не държал и разни такива не съществуващи глупости.Проблемът е много по-значим и ако не се обръне внимание рано или късно си скубиш косата ,защото проблема е в маслената помпа !!!!!!!!! Тя се намира под капака от страната на масления филтър.Помпата е зъбна с вътрешно зацепване и е двойна . Едната част - вътрешната засмуква масло от картера и го качва в рамката , която се явява резервуар и охладител . От там външната част на помпата го засмуква прекарва го през филтъра и го праща към коляновия вал,разпределителния вал и скоростите. Двете помпи работят едновремено . Тези помпи са си хидравлични и за да работят нормално трябва да имат нормални хлабини,а те са от порадъка на 1-2 стотни от милиметъра.Когато тези хлабини са по-големи започва да не държи "КЛАПАНА" в рамката !!!!!!!! Маслената помпа се явява сърцето на мотора а в този случай то вече има порок.Аз лично си реших проблема с претриване на капаците на помпата върху трасажна маса с много ситна шлайф паста и смяна на една гарнитура и вече "КЛАПАНА"в рамката си държи и маслото може да се засича правилно. Споделам това с вас защото съм автомонтьор и не търся икономическа изгода от това ,аз ремонтирам само автомобили. Надявам се да съм помогнал на много хора да осъзнаят проблема ,защото не му ли се обърни внимание той търпи развитие макар и бавно.
    Прикачени файлове
    Стефан Дянков

  • #2
    До: Защо не се задържа масло в рамката на Honda ???????

    Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
    Все чета за някъкъв си клапан в рамката ,който вече не държал и разни такива не съществуващи глупости..
    Клапан съществува и се намира в маркучите между рамката и двигателя и е хубаво преди да се правят такива ремонти по маслената помпа да се види и клапана.Това не са глупости.
    MG RACING

    Коментар


    • #3
      До: Защо не се задържа масло в рамката на Honda ???????

      Първоначално публикуван от stanislav_7140 Преглед на мнение
      Клапан съществува и се намира в маркучите между рамката и двигателя и е хубаво преди да се правят такива ремонти по маслената помпа да се види и клапана.Това не са глупости.
      Кажи ми тогава в коя посока държи този клапан и ако държи здраво дали ще може да се налива масло през рамката в двигателя. Няма такова животно !!!!! На дъното на рамката има само един филтър и нищо друго ,от там маслото отива в помпата. и тази помпа като има по големи хлабини маслото се отича в картера.А ти този маркуч свалял ли си го или накой ти каза че там има клапан?
      Стефан Дянков

      Коментар


      • #4
        До: Защо не се задържа масло в рамката на Honda ???????

        Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
        Кажи ми тогава в коя посока държи този клапан и ако държи здраво дали ще може да се налива масло през рамката в двигателя. Няма такова животно !!!!! На дъното на рамката има само един филтър и нищо друго ,от там маслото отива в помпата. и тази помпа като има по големи хлабини маслото се отича в картера.А ти този маркуч свалял ли си го или накой ти каза че там има клапан?
        Не ми се спори.Зимата като правя профилактика на мотора ще го снимам и ще го видиш.
        MG RACING

        Коментар


        • #5
          До: Защо не се задържа масло в рамката на Honda ???????

          Единственният клапан в цялата маслена система е във самата помпа и неговата функция е да регулира налягането в зависимост от оборотите към магистралата за високо налягане
          Стефан Дянков

          Коментар


          • #6
            До: Защо не се задържа масло в рамката на Honda ???????

            Първоначално публикуван от diskusa Преглед на мнение
            На доста места във форума съм чел за този проблем и нито веднъж не попаднах на смислен отговор на въпроса.Все чета за някъкъв си клапан в рамката ,който вече не държал и разни такива не съществуващи глупости.Проблемът е много по-значим и ако не се обръне внимание рано или късно си скубиш косата ,защото проблема е в маслената помпа !!!!!!!!! Тя се намира под капака от страната на масления филтър.Помпата е зъбна с вътрешно зацепване и е двойна . Едната част - вътрешната засмуква масло от картера и го качва в рамката , която се явява резервуар и охладител . От там външната част на помпата го засмуква прекарва го през филтъра и го праща към коляновия вал,разпределителния вал и скоростите. Двете помпи работят едновремено . Тези помпи са си хидравлични и за да работят нормално трябва да имат нормални хлабини,а те са от порадъка на 1-2 стотни от милиметъра.Когато тези хлабини са по-големи започва да не държи "КЛАПАНА" в рамката !!!!!!!! Маслената помпа се явява сърцето на мотора а в този случай то вече има порок.Аз лично си реших проблема с претриване на капаците на помпата върху трасажна маса с много ситна шлайф паста и смяна на една гарнитура и вече "КЛАПАНА"в рамката си държи и маслото може да се засича правилно. Споделам това с вас защото съм автомонтьор и не търся икономическа изгода от това ,аз ремонтирам само автомобили. Надявам се да съм помогнал на много хора да осъзнаят проблема ,защото не му ли се обърни внимание той търпи развитие макар и бавно.
            Това беше първото, което си помислих и аз! Обаче след като смених помпата с чисто нова, купена от представителството на Ямаха, проблема си остана (става дума за Ямаха ХТЗ 660, но устройството на двигателя и маслената помпа е подобно).
            За клапан в маркучите не знам, но теоретически е възможно да има от типа на съчма с пружинка. Подналягането, което създава помпата засмуква съчмата и сгъва пружинката, като спре да върти помпата (изгасен двигател), пружината избутва съчмата и затваря клапана! При Ямахата го има този клапан но е след маслената помпа и преди масления филтър, в десния капак на двигателя е! В маркучите нищо не показват по схемите (за Ямахата говоря)!
            Прави ми впечатление от снимките, че на Хондата много добре е измислена цедката, през която се засмуква маслото от картера! Лесна е за изваждане и почистване! На Ямахата май ще трябва да се цепи скоростната кутия а от там и двигателя за да се извади и почисти тая цедка, а от друга страна пише че на две смени на маслото се чисти, та не би трябвало да е толкова трудно!
            "Do not correct a fool, for he will hate you;
            Correct a wise man, for he will appreciate you."

            Коментар


            • #7
              До: Защо не се задържа масло в рамката на Honda ???????

              При мен не се наложи да купувам нова защото елементите и са добри ,само корпусите имаха
              леко изкривяване от температурните разширения и с претриване стана .Сега вече всичко е ОК. Този клапан при Ямахата на филтъра е за поддържане на магистралата постоянно пълна с масло към валовете .При изгасяня той затваря и маслото остава,за Ямахата това е много важно защото разпределителният вал лагерува направо в главата и ако този клапан не задържа при палене валът се върти на сухо до напълване на магистралата. При хонда валът е на съчменни лагери и няма този проблем.
              Стефан Дянков

              Коментар


              • #8
                До: Защо не се задържа масло в рамката на Honda ???????

                Ааа това вече е полезна информация (за функцията на клапанчето при Ямахата)! Обаче пак не се разбра защо след като смених помпата (то старата си беше здрава и сега си работи на един друг мотор) проблема с некачването на всичкото масло в рамката си остана? Странното е че колкото е по-гъсто и по-старо маслото толкова по-трудно го качва и по-малко време го задържа в рамката !
                И разгеле си тръгнал да отговаряш на въпроси , та да те питам - отварял ли си Ямаха ХТ и ако да може ли да се почисти тая металната цедка, през която се изсмуква маслото от картера за да се качи в рамката, обаче без да се разглобява скоростната кутия, а само като се свали десния капак, както си показал на Хондата???
                "Do not correct a fool, for he will hate you;
                Correct a wise man, for he will appreciate you."

                Коментар


                • #9
                  До: Защо не се задържа масло в рамката на Honda ???????

                  Не съм разглобявал Ямаха ХТ и не знам ,ти го имаш разглобявай и МИСЛИ защото инъче само се хабят резбите на болтовете !!!
                  Стефан Дянков

                  Коментар

                  Активност за темата

                  Свий

                  В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                  Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                  Зареждам...
                  X