Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Помогнете с съвет по проблем на газово на УАЗ 469

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Помогнете с съвет по проблем на газово на УАЗ 469

    Имам следният проблем:Отворих и изчистих клапана на газовото както и изпаритела.След прочистването Джипа почна да върви малко по добре(преди нямаше добра мощност според мен в баир)Но се появи мирис на газ като работи на едно място или се движи.Мирисът не е от изпаритела или изпускане на газ отнякъде.Мирише от ауспуха като работи.Кажете тази миризма какво значи-че е много дебита на газта или какво друго?Питам тук в форума защото нямам много доверие на газаджийте и по принцип винаги съм си правил сам газовоте уредби.
    Да отбележа също че джипа гори еднакво както и преди да изчистя газовото.Оборотите са добри за мен-държа нарочно малко по високи обороти-около 1000-1100 за да има добро мазане и да качва масло двигателя.
    Дайте съвет какво да направя-Ако намаля дебита на газ от двете каранчета преди карбуратора(с двукамерен съм)дали ще се получи да намалее или дори изчезне миризмата на газ
    Благодарско за помоща и идейте

  • #2
    До: Помогнете с съвет по проблем на газово на УАЗ 469

    Щом разхода е нормален,завии врьтката на испаритела.

    Коментар


    • #3
      До: Помогнете с съвет по проблем на газово на УАЗ 469

      Минах през газаджия и сега е наред всичко с УАЗ-икаОказа се че като съм разглобявал да чистя изпарителя съм отвил повече кранчетата и е бил много голям дебита на газ и понеже не може да го изгори-миришеше яко

      Коментар


      • #4
        До: Помогнете с съвет по проблем на газово на УАЗ 469

        Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
        Да отбележа също че джипа гори еднакво както и преди да изчистя газовото.Оборотите са добри за мен-държа нарочно малко по високи обороти-около 1000-1100 за да има добро мазане и да качва масло двигателя.

        Колега как превключваш скоростите с тия обороти???

        Според мен са ти високи оборотите.

        При нормални обороти 6-7-800 акио не ти свети лампата значи всичко си е ОК,ама ако светка значи ти е заминал двигателя и колкото и да му вдигаш празните обороти за по хубаво мазане пак си е същото дередже.
        Луд умора нема,само се поти!!!

        Коментар


        • #5
          До: Помогнете с съвет по проблем на газово на УАЗ 469

          Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
          Колега как превключваш скоростите с тия обороти???

          Според мен са ти високи оборотите.

          При нормални обороти 6-7-800 акио не ти свети лампата значи всичко си е ОК,ама ако светка значи ти е заминал двигателя и колкото и да му вдигаш празните обороти за по хубаво мазане пак си е същото дередже.
          Скоростите си ги включвам без проблеми.При потегляне на първа скорост-първо трета после първа и няма хърканеЛампата няма да ми светне при 6-7-800 оборота със сигурност-но при такива обороти маслото ми е с налягане около 1 атм.Държа около 1000-1100-1200 оборота защото при тези обороти съм на 2 атм.
          Та затова съм направил тихите обороти да са малко по високи.
          П.П. Колко е нормално да държи налягане на маслото при тези обороти за които казваш-6-7-800

          Коментар


          • #6
            До: Помогнете с съвет по проблем на газово на УАЗ 469

            Ми по дебелите книги пише,че не свети ли лампата всичко си е нормално.

            На мен като ми загрее също пада на 1 и няма никакви проблеми.

            При 50 км/ч трабва налягането да е м/у 2 и 4 атм..
            Луд умора нема,само се поти!!!

            Коментар


            • #7
              До: Помогнете с съвет по проблем на газово на УАЗ 469

              Първоначално публикуван от Tsvetan Преглед на мнение
              Ми по дебелите книги пише,че не свети ли лампата всичко си е нормално.

              На мен като ми загрее също пада на 1 и няма никакви проблеми.

              При 50 км/ч трабва налягането да е м/у 2 и 4 атм..
              Значи всичко си е ОК при менПри около 50 км съм над 3 атм или поне 3. За загряването много,ама много рядко достигам 80 градуса и като ги достигна ми се виждат много дориВ повечето време съм около 60-70 градуса.

              Коментар


              • #8
                До: Помогнете с съвет по проблем на газово на УАЗ 469

                Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
                Значи всичко си е ОК при менПри около 50 км съм над 3 атм или поне 3. За загряването много,ама много рядко достигам 80 градуса и като ги достигна ми се виждат много дориВ повечето време съм около 60-70 градуса.
                Малко е 6-70 градуса.

                На единия джип и на мене ми седи малко под 80 и нещо не ми харесва баш,ама е със постоянно зацепена перка.

                Другия го нагласих на около 80-85 и мисля че тука му е най добре ама той е с ел вентилатори.

                А 80 не е много не се притеснявай
                Луд умора нема,само се поти!!!

                Коментар


                • #9
                  До: Помогнете с съвет по проблем на газово на УАЗ 469

                  Моят УАЗ-ик също е с постоянно зацепена перка а освен това съм му сложил и оригинален дифузьор.Може би затова държи такава работна температура

                  Коментар


                  • #10
                    От: До: Помогнете с съвет по проблем на газово на УАЗ 469

                    Здравеите. Днес както си припках из баирите се случи нешто много интересно изпарителя почна да пуска много газ толкова много че двигателя направо угасна и за секунди се размириса на газ . Като вдигнах капака на двигателя се чуваше как тече газ от изпарителя към карбуратора . Оставих УАЗа да почине окло 15 минути слетова си запали нормално и си вървеше нормално . След няклко километра се случи съштото. Моля помогнете.

                    Коментар


                    • #11
                      От: До: Помогнете с съвет по проблем на газово на УАЗ 469

                      Получава се заклинване в изпарителя.На пътя се лекува като посмучеш няколко пъти рязко шлауфката за вакуума на изпарителя(все едно точиш ракия от почти празно буре ).При мен се характеризираше с много силен вървеж,но при пускането на газта угасва,и както споменаваш чува се как фъсти газта.По принцип частта за смяна е 10-15 лв,още по-лесно се лекува с нов изпарител.

                      Коментар

                      Активност за темата

                      Свий

                      В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                      Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                      Зареждам...
                      X