Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Шенкели за УАЗ-Лагерни

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Шенкели за УАЗ-Лагерни

    Откъде могат да се купят и какво им е предимството пред другите шенкели които са с съчма или с бронзова втулка


  • #2
    До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

    Моите са със сачма, но не виждам голяма разлика от втулките.

    Докато с лагерните би трябвало волана да е доста по-лек!
    sigpic УАЗ-452

    Коментар


    • #3
      До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

      И моите са с съчма и е по лек волана.Предполагам обаче че с лагерни шенкели ще отпадне необходимоста да се обират много често луфтовете/подлагане и махане на пластини на шенкела/не знам при другите как е но при мен редовно обирам луфта на шенкела понеже макар и малък го има

      Коментар


      • #4
        До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

        Ето тук е писано за лагерните шенкели:

        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...t=%EE%F2%E0%E4

        Казват, че волана ставал доста по-лек и няма нужда от хидравлика.
        Show must go on!
        LZ1VES

        Коментар


        • #5
          До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

          Тия със съчмата са едно голямо недуразумение.

          Тия където си ги дал на картинката май няма от къде да ги намериш в БГ.Поне така казва Стефан и след опитите ми да намеря баш в такава опаковка няма.

          По магазините се продават такива само,че в друга опаковка.Струват около 60-80лв комплекта.

          А това,че не ти трябва хидравлика после нещо хич не ми се вярва
          Луд умора нема,само се поти!!!

          Коментар


          • #6
            До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

            Доста съм се ровил по темата. Мненията по руските форуми са 50 на 50. Аз стигнах до извода, че тези които карат повече асфалт или меки почвени терени предпочитат лагерните, докато тези които експлоатират уазовете в по-тежки условия особенно твърд каменист терен са почитатели на втулките. Наи вероятно при лагерите повече се усещат вибрациите върху волана и по-лесно се разбиват по камъните и от влизащата вода и кал.
            И двата вида са за предпочитане пред системата с пластмасови подложки използвана при Хънтъра и Патриота, въпреки, че на Хънтъра пластмасите искараха 30000км.. Когато реших според предписанията за сервизно обслужване да ги отворя и гресирам стана голяма издънка. В лявото колело пластмасовата подложка си беше тръгнала имаше лек луфт и процедурата по подмяната й и гресирането мина по вода. В дясното колело нямаше никакъв луфт всичко беше прекрасно но аз съм тъп и упорит, въпреки наличието на специален инструмент не успях да развия конусните гаики на шенкелните болтове и след безброй опити в крайна сметка възелът сфера-шенкелно тяло се превърна в неразглобяем къс метал и се наложи да бъде сменен целия. За пореден път Карбон-Плевен реагира бързо за което съм им благодарен. След бракуването на възела от спортна злоба опитите продължиха включително с всички известни силови методи и греене, за сега без успешно. Накрая ще се пробвам с флекса да спася поне сферата. Извод не пипай докато работи. Преди обслужване задължително трябва да има поне минимален луфт.

            Коментар


            • #7
              До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

              Първоначално публикуван от TRAPERA Преглед на мнение
              не знам при другите как е но при мен редовно обирам луфта на шенкела понеже макар и малък го има
              Същата работа е и при мен, а братчед ми си кара джипа вече две години и никакви луфтове, а е с втулки!
              sigpic УАЗ-452

              Коментар


              • #8
                До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

                Карам с лагерни от няколко месеца. Има ги във всеки магазин за УАЗ по 70лв.
                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                Коментар


                • #9
                  До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

                  Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                  Карам с лагерни от няколко месеца. Има ги във всеки магазин за УАЗ по 70лв.
                  Какъв е ефекта от Лагерните-в смисъл не дали е по лек волана а отпада ли нуждата от често обиране на луфтовете в шенкела и подлагане или махане на пластини?Тука при нас ги няма никъде в магазинитеПоне аз не съм виждал.

                  Коментар


                  • #10
                    До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

                    Аз престъргах черупките преди да ги сложа и не ползвам пластини. Луфтове за сега няма.
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #11
                      До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

                      Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                      Аз престъргах черупките преди да ги сложа и не ползвам пластини. Луфтове за сега няма.
                      Черупките на лагерите ли си престъргалЗащо,каква е целта че не вдянах нещо

                      Коментар


                      • #12
                        До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

                        Корпуса в който е набита черупката престъргах за да не се налага да ползвам пластини. Представих си как трябва да ги омажа всичките със силикон и...............
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #13
                          До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

                          Аз карам с лагерни шенкели от година и два-три месеца. До сега не се е появил никакъв луфт. Волана се върти много по-леко от преди. Необходимостта от хидравлика не отпада, защото в дълбоки коловози, кал, ровове волана все още си е труден за въртене.
                          Газ69- създаден във времена, в които мъжете не са си бръснели краката.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

                            И аз съм с тези със съчмите, смених ги на скоро защото имаше малък луфт. Покарах ги малко подложих още пластини но пак трудно се върти, а бащами казва че усещал пак някакъв луфт. Та сега мисля да сваля кормилната щанга където държи двете главини една за друга и да ги проверя по отделно. А преди шенкелите ми бяха с фтулки и не се усещаше волана. И в краен случеи пак може да се върна на тех.
                            [SIZE=5][FONT=Comic Sans MS] UAZ 469 for off-road[/FONT][/SIZE]

                            Коментар


                            • #15
                              До: Шенкели за УАЗ-Лагерни

                              Приятелю,кавото и да сложиш е едно и също.Мойте бяха втулки-сложих лагери иииии.......разликата е едва забележима.Даже си мисля,че е от внушение.Каквото и да сложиш редовно гресирай,ама яко,и карай.Ако искаш лек волан на УАЗ слагай хидравлика.Теми за това има много.Чети и решавай.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X