Здравейте другари !
Имам някакво опасение , че YPVS-a на Ямахата ми ( ТДР 125 ) нещо не иска да се включи . Уж прави "чекинг" на жилата , когато врътна ключето , но на всякакви обороти я карам и не мога да усетя така приятното придърпване с цел ускорение - ни на 2-ра, ни на 3-та , ни на 4-та .. т.н.
Та има ли някакъв начин да проследа YPVS системата дали е изрядна по двигателя ? Някакви техники да ми кажете , чрез които да открия проблема , ако има такъв и съответно - тяхното решение . Ямахата няма оборотомер ( утре ще му слагам - жилото за оборотомера ) . Мотора е след основен ремонт - бутало , сегменти т.н. .. на 650 км . Каран е много внимателно по време на разработка . Купих го от един приятел , който го покара след като го разработих и казва , че няма такова усещане на ускорение и скорост , когато мотора беше негов ( а тогава мотора си беше за смяна на буталце ) , въпреки всичко сподели , че вървял по-малко .
Благодаря ви предварително .
Поздрави , Николай
Имам някакво опасение , че YPVS-a на Ямахата ми ( ТДР 125 ) нещо не иска да се включи . Уж прави "чекинг" на жилата , когато врътна ключето , но на всякакви обороти я карам и не мога да усетя така приятното придърпване с цел ускорение - ни на 2-ра, ни на 3-та , ни на 4-та .. т.н.
Та има ли някакъв начин да проследа YPVS системата дали е изрядна по двигателя ? Някакви техники да ми кажете , чрез които да открия проблема , ако има такъв и съответно - тяхното решение . Ямахата няма оборотомер ( утре ще му слагам - жилото за оборотомера ) . Мотора е след основен ремонт - бутало , сегменти т.н. .. на 650 км . Каран е много внимателно по време на разработка . Купих го от един приятел , който го покара след като го разработих и казва , че няма такова усещане на ускорение и скорост , когато мотора беше негов ( а тогава мотора си беше за смяна на буталце ) , въпреки всичко сподели , че вървял по-малко .
Благодаря ви предварително .
Поздрави , Николай
Коментар