здравейте всички.искам да задам следния въпрос.може ли да се преработи оригиналния аспух на ендурото с цел извличане на максималната му мощност и как става това.става въпрос за четиритактов 600 кубиков мотор.
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
ауспухова система за ендуро?
Свий
X
-
Може. Режеш го, махаш му карантията и го заваряш или занитваш отново.
Успех!Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
-
Re: ауспухова система за ендуро?????????
Първоначално публикуван от vasko jonchevздравейте всички.искам да задам следния въпрос.може ли да се преработи оригиналния аспух на ендурото с цел извличане на максималната му мощност и как става това.става въпрос за четиритактов 600 кубиков мотор.
пък може е една по малка отпред още по ефектно.А Жоро е прав махни му карантийте и глас ще обади
Коментар
-
казвали са ми следното:маха се карантията и се слага надупчена права тръба от началото на аспуха със същия диаметър с kойто влиза до края на аспуха а отстрани се натъпква огнеопорна вата .въпроса е има ли ефект и дали си заслужава .варианта с задния венец вече е направен.благодаря за отговорите.
Коментар
-
Първоначално публикуван от vasko jonchevказвали са ми следното:маха се карантията и се слага надупчена права тръба от началото на аспуха със същия диаметър с kойто влиза до края на аспуха а отстрани се натъпква огнеопорна вата .въпроса е има ли ефект и дали си заслужава .варианта с задния венец вече е направен.благодаря за отговорите.2010 CRF 250 R
Коментар
-
Хм
Аз за моя двутактовия как да стане! В момента е с 4 ауспуха разположени на 3 цилиндара! Искам да стане един дигнат горе като на спортен! Знам обаче, че испускателната система на двутактовите двигатели е едно от най-важните неща за да върви машината!
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
Днес аз разфасовах моят, че нещо дрънкаше. Вътре има две решетки против резонанс и гасене на искри и това е, но те се бяха откачили и ходеха свободно насам-натам. Махнах ги и покарах малко така. Наистина мощността му се качи още, но шумът е непоносим, така че ги заварихме наново. Съветвам ви, все пак внимавайте с експериментите !!!
Ауспухът ми е CRD - френски тунинг, средно отворен.Ендурото и сексът не са шега работа !
-------------
Животът се измерва с броят на издишванията !
http://sixdayscrazyjob.com
http://crazy-job.com
Коментар
-
Коментар
-
Това с надупчената тръба се казва правоточен ауспух, и по идея е най-доброто в тая посока. Номера е колко да са дупките и къде да започват. Обаче в дабелите книги пише че няма смятане - само експериментално. Освен че е много разправия да го правиш 30 пъти, и не съм сигурен че ще има забележима разлика. Остави няколко пръста дължина след началото на гърнето непробити, уж за здравина, и после направи някви малки дупки. По идея по-към края на тръбата може да са все по-големи.
Пак по идея може да тръгнеш да ги правиш не по образувателната на цилиндъра, а по спирала. Така уж ще завихриш потока, скоростта му ще спадне по-бързо, ще се охлади по-бързо, и даже уж ще има някво заглушаване и няма да грее външната тръба само на едно място. Ама като се замислиш - още от тука влизаш в експериментите и маниащините
Коментар
-
Първоначално публикуван от Жоро ХаджиевДнес аз разфасовах моят, че нещо дрънкаше. Вътре има две решетки против резонанс и гасене на искри и това е, но те се бяха откачили и ходеха свободно насам-натам. Махнах ги и покарах малко така. Наистина мощността му се качи още, но шумът е непоносим, така че ги заварихме наново. Съветвам ви, все пак внимавайте с експериментите !!!
Ауспухът ми е CRD - френски тунинг, средно отворен.
Коментар
-
ХАХА
На мен на самурая доде беше без гърне ми са ... майката! Кат се приберех вечер и легна ми бучи главата се едно има мина вътре! Данеговоеим, че болките в главата се непоносими малко след като покараш по-дълго! Бе въобще без ауспух си е гадно много!
4аоНикога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.
Коментар
-
на двутактовиа по-важен е резонатора (балона) който е в непосредствена близост до цилиндъра. там е най-големия майсторлък за да ти докарат мотора да върви добре и общо взето се прави с проби. на световното съм ги виждал как сменят по няколко резонатора докато оцелят подходящия за това трасе, другото е най-вече заглушителHusqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09
Коментар
-
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар