Обява

Свий
Няма добавени обяви.

ауспухова система за ендуро?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • ауспухова система за ендуро?

    здравейте всички.искам да задам следния въпрос.може ли да се преработи оригиналния аспух на ендурото с цел извличане на максималната му мощност и как става това.става въпрос за четиритактов 600 кубиков мотор.

  • #2
    Може. Режеш го, махаш му карантията и го заваряш или занитваш отново.
    Успех!
    Ендурото и сексът не са шега работа !
    -------------
    Животът се измерва с броят на издишванията !

    http://sixdayscrazyjob.com
    http://crazy-job.com

    Коментар


    • #3
      Re: ауспухова система за ендуро?????????

      Първоначално публикуван от vasko jonchev
      здравейте всички.искам да задам следния въпрос.може ли да се преработи оригиналния аспух на ендурото с цел извличане на максималната му мощност и как става това.става въпрос за четиритактов 600 кубиков мотор.
      сложи му една по голяма зъбчатка отзад и не си разваляи моторетката.
      пък може е една по малка отпред още по ефектно.А Жоро е прав махни му карантийте и глас ще обади

      Коментар


      • #4
        казвали са ми следното:маха се карантията и се слага надупчена права тръба от началото на аспуха със същия диаметър с kойто влиза до края на аспуха а отстрани се натъпква огнеопорна вата .въпроса е има ли ефект и дали си заслужава .варианта с задния венец вече е направен.благодаря за отговорите.

        Коментар


        • #5
          добре са ти казали
          действай
          ще има ефект

          Коментар


          • #6
            Първоначално публикуван от vasko jonchev
            казвали са ми следното:маха се карантията и се слага надупчена права тръба от началото на аспуха със същия диаметър с kойто влиза до края на аспуха а отстрани се натъпква огнеопорна вата .въпроса е има ли ефект и дали си заслужава .варианта с задния венец вече е направен.благодаря за отговорите.
            Елементарно Така са направени аспусите на кросовите модели с цел повишаване на мощността на двигателя
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #7
              Хм

              Аз за моя двутактовия как да стане! В момента е с 4 ауспуха разположени на 3 цилиндара! Искам да стане един дигнат горе като на спортен! Знам обаче, че испускателната система на двутактовите двигатели е едно от най-важните неща за да върви машината!
              4ао
              Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

              Коментар


              • #8
                Днес аз разфасовах моят, че нещо дрънкаше. Вътре има две решетки против резонанс и гасене на искри и това е, но те се бяха откачили и ходеха свободно насам-натам. Махнах ги и покарах малко така. Наистина мощността му се качи още, но шумът е непоносим, така че ги заварихме наново. Съветвам ви, все пак внимавайте с експериментите !!!
                Ауспухът ми е CRD - френски тунинг, средно отворен.
                Ендурото и сексът не са шега работа !
                -------------
                Животът се измерва с броят на издишванията !

                http://sixdayscrazyjob.com
                http://crazy-job.com

                Коментар


                • #9
                  с двутактовите нещата са МНОООГО по сложни
                  що се отнася до ауспуси
                  иначе са по просто устроени
                  най добре на двутактов не си превити никви експерименти на своя глава с ауспуха
                  шанса да му влошите характеристиките е ОГРОМЕН
                  Ада ги подобрите -минимален

                  Коментар


                  • #10
                    Това с надупчената тръба се казва правоточен ауспух, и по идея е най-доброто в тая посока. Номера е колко да са дупките и къде да започват. Обаче в дабелите книги пише че няма смятане - само експериментално. Освен че е много разправия да го правиш 30 пъти, и не съм сигурен че ще има забележима разлика. Остави няколко пръста дължина след началото на гърнето непробити, уж за здравина, и после направи някви малки дупки. По идея по-към края на тръбата може да са все по-големи.
                    Пак по идея може да тръгнеш да ги правиш не по образувателната на цилиндъра, а по спирала. Така уж ще завихриш потока, скоростта му ще спадне по-бързо, ще се охлади по-бързо, и даже уж ще има някво заглушаване и няма да грее външната тръба само на едно място. Ама като се замислиш - още от тука влизаш в експериментите и маниащините

                    Коментар


                    • #11
                      Първоначално публикуван от Жоро Хаджиев
                      Днес аз разфасовах моят, че нещо дрънкаше. Вътре има две решетки против резонанс и гасене на искри и това е, но те се бяха откачили и ходеха свободно насам-натам. Махнах ги и покарах малко така. Наистина мощността му се качи още, но шумът е непоносим, така че ги заварихме наново. Съветвам ви, все пак внимавайте с експериментите !!!
                      Ауспухът ми е CRD - френски тунинг, средно отворен.
                      Шумът нека си е непоносим...

                      Коментар


                      • #12
                        Петре теб май не те е боляла главата от непоносим шум!??!

                        Коментар


                        • #13
                          ХАХА

                          На мен на самурая доде беше без гърне ми са ... майката! Кат се приберех вечер и легна ми бучи главата се едно има мина вътре! Данеговоеим, че болките в главата се непоносими малко след като покараш по-дълго! Бе въобще без ауспух си е гадно много!
                          4ао
                          Никога не спорете с глупака. Хората може да не разберат разликата.

                          Коментар


                          • #14
                            на двутактовиа по-важен е резонатора (балона) който е в непосредствена близост до цилиндъра. там е най-големия майсторлък за да ти докарат мотора да върви добре и общо взето се прави с проби. на световното съм ги виждал как сменят по няколко резонатора докато оцелят подходящия за това трасе, другото е най-вече заглушител
                            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                            Коментар


                            • #15
                              така е но и тои променя много характеристиките
                              малка промяна в дължината му например дава разлика все едно си сменил жиглор
                              същевременно и т нар охлов заглушава голяма част от шума чрез големия си обем
                              ваобще те са взаимосвързани
                              сапротивлението което оказва на газовете сащо е критично важно при 2т

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X