Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Подготовка на Сузуки Самурай

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Подготовка на Сузуки Самурай

    Самурая го имам вече от 3 месеца и доста неща са направени по него. Сменен е комплект съединител, сменено масло на двигателя с Мотул 10w40 6200, на скоростната кутия и раздатката и мостовете са проверени и предстои смяна, гресиране,смяна на ремъци....

    Относно подготовката за офроуд за сега са направени две неща. Първото е свалянето на задната броня и промяна на разположението на стоповете. Това изисква направата на ново окабаляване(доста по сигурно защото вече е в купето а на под него) и поставяенто на номера на задната врата. Изводи за светлина на номера и за задна светлина са изведени предстои монтажа им. Задния заход в момента е около 45' градуса и след слагането на тръба за задна броня се надявам да не се намали много. Също така се подготвя и предпазител за резервоара.
    Ето така изглезжда отзад.
    Прикачени файлове
    Последно редактирано от Jimi; 05-07-07, 23:29.
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

  • #2
    До: Подготовка на Сузуки Самурай

    Закупуването и поставянето на Джек също са изпълнени. Джека беше предварително избран да бъде 48'' за да влезе точно странично че и без това много място няма. Поставянето му беше относително лесно с помоща на два гумени тампона за да на дрънчи. Наложи се само разпробиването на две дупки. Скобата която е в горната част на Джека беше развита и поставена на задната врата с болт защото според мен е нужна много рядко и защото дупката и беше използвана за монтажа в колата. Ето снимки
    Прикачени файлове
    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
    Drag Grand Canyon Daily
    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
    LZ1JYM

    Коментар


    • #3
      До: Подготовка на Сузуки Самурай

      Задните светлини ако не е тайна от какво са?
      ДИМИТЪР ДОРОСИЕВ(Дявол Коледа)Хард Suzuki Samurai 1.6(каквото е останало от него),и паркетен Samurai 1.3.
      тел.088четири 9едно9 4нула4
      -------------------------------------------------------

      Коментар


      • #4
        До: Подготовка на Сузуки Самурай

        Това за задните светлини, които са в бронята и няма предивдено място горе, е проблем При Самурая най ми харесва този вариант



        Според вас удачни ли са (реже се купето), и от какво може да се набавят
        Последно редактирано от stojan_defender-a; 06-07-07, 14:02. Причина: картинката
        о 88 з 417 оо 4 - Стоян

        Коментар


        • #5
          До: Подготовка на Сузуки Самурай

          Първоначално публикуван от Дявол Коледа Преглед на мнение
          Задните светлини ако не е тайна от какво са?
          Да оспамим темата на колегата за което се извинявам,но ако те интересува ги имам в магазина.

          Коментар


          • #6
            До: Подготовка на Сузуки Самурай

            Прилича на Паджеро
            Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

            Коментар


            • #7
              До: Подготовка на Сузуки Самурай

              Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
              Закупуването и поставянето на Джек също са изпълнени. Джека беше предварително избран да бъде 48'' за да влезе точно странично че и без това много място няма. Поставянето му беше относително лесно с помоща на два гумени тампона за да на дрънчи. Наложи се само разпробиването на две дупки. Скобата която е в горната част на Джека беше развита и поставена на задната врата с болт защото според мен е нужна много рядко и защото дупката и беше използвана за монтажа в колата. Ето снимки
              Извинявам се, но досега съм виждал такива крикове само на снимки тук във форума. Бихте ли казали / или показали/ как се ползва, т.е. къде под автомобила се слага. Също така откъде може да се купи такъв, който е надежден и каква е цената.

              Щатния крик на Самурая не че е става, но тази манивелка, която е към него просто не може да вдигне автомобила! Поради това си возя един хидравличен крик.

              А джековете така като ги гледам, освен за смяна на гуми са подходящи и при затъване - вдигаш и подлагаш нещо каквото се намери под колелото, така ли е ?
              По-добре късно, отколкото по-късно.

              Коментар


              • #8
                До: Подготовка на Сузуки Самурай

                Щатния крик на Самурая колега си върши много добре работата за която е предназначен а именно за смяна на спукана гума. Просто го слагаш на правилното място - под плочата за скобите на ресора и гумата ти е във въздуха за няма и една минута.
                А джека е предназначен за съвсем дуга цел а именно затънал в коловоз да го повдигне целия и да го изхвърли на по-подходящо място.
                То не че с джека не можеш да смениш гумата ама има ли смисъл.
                Поздрави.
                VITARA, SAMURAI
                FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                RENAULT ESPACE QUADRA
                ...и едно сивикче за града...

                Коментар


                • #9
                  До: Подготовка на Сузуки Самурай

                  Първоначално публикуван от samuraj Преглед на мнение
                  То не че с джека не можеш да смениш гумата ама има ли смисъл.
                  Има. Зависи къде ти се налага да сменяш гума ...

                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Подготовка на Сузуки Самурай

                    Тия дни ми остана малко време .... и се хвана флекса. Положението с пода не е много розово, но не е и непоправимо. До голяма степен, Бодито с което е бил намазан целия джип отдолу е намалило корозията...но на местата където я е имало тя си е действала активно.





                    След още малко рязане се оказа че 2 от тампоните на купето просто държат парчета ламарина. Рамата е в перфекто състояние за моя радост. Ето го мястото на тампона върху рамата...там ръжда няма



                    Ето ги и тампоните...на 18 години но мисля че още толкова ще изкарат







                    Най-страшната дупка е зад мен. Това парче си плачеше да го махна, е махнах го. Тук конструкцията е с кухина, но уви от всякъде изгнила.



                    Не се плаша и продължавам да изрязвам.



                    Така оставям джипа днес и продължавам тези дни...

                    Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                    Drag Grand Canyon Daily
                    Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                    LZ1JYM

                    Коментар


                    • #11
                      До: Подготовка на Сузуки Самурай

                      Твоя е цвете бе колега, ако бе видял моя щеше да се разравеш
                      А за тампоните на купето - аз лично ти препоръчвам смяна на всички с тампони за двигател - шкода. По удобни са и се получава лек боди лифт което не е за пренебрегване.
                      Успех
                      VITARA, SAMURAI
                      FIAT PANDA 4x4 CABRIO
                      RENAULT ESPACE QUADRA
                      ...и едно сивикче за града...

                      Коментар


                      • #12
                        До: Подготовка на Сузуки Самурай

                        Меки са от шкодата,и при по яко каране започват да се късат !
                        Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                        Коментар


                        • #13
                          До: Подготовка на Сузуки Самурай

                          Радвай се при мен проблема се разреши така
                          Прикачени файлове
                          Човек първо е изобретил колелото а после премазаните животни !

                          Коментар


                          • #14
                            До: Подготовка на Сузуки Самурай

                            Първоначално публикуван от CJ_ Преглед на мнение
                            Меки са от шкодата,и при по яко каране започват да се късат !
                            Съгласен съм с теб, и за това ще оставя оригиналните. Ако реша да правя боди лифт, тогава ще го мисля.
                            Subaru Forester 2.0 S Turbo + Autohome Columbus = 4x4 Light Fast Camper
                            Drag Grand Canyon Daily
                            Faction Prodigy + Secura Fix + G3 Alpinist
                            LZ1JYM

                            Коментар


                            • #15
                              До: Подготовка на Сузуки Самурай

                              Първоначално публикуван от Jimi Преглед на мнение
                              Съгласен съм с теб, и за това ще оставя оригиналните. Ако реша да правя боди лифт, тогава ще го мисля.
                              Боди лифта е приумица на гъзаро-кафеджийскиа тунунг. Увеличаваш си метацентричната височина с което ставаш по-неустойчив на странични наклони, а просвета под джипа ти си остава същият. Тогава се налага "помощ от публиката".
                              Прикачени файлове
                              Suzuki SJ 410 Samurai, 0888 199 658 - МСС - Варна и близката околия.
                              http://www.cardomain.com/ride/2562837

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X