Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Проблеми с предница на Land Rover Discovery 1

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Проблеми с предница на Land Rover Discovery 1

    Здравейте колеги,
    От известно време имам притеснения с предницата на моето Disco. При преминаване през неравности по пътя (например кръпка). Цялата предница се разтриса, усеща се и леко във волана. При познати смених предните амове и този който е напречно, смениха ми и втулките на стабилизиращите щанги и въпреки това ефекта на притрисане остава. Дайте съвет какво да правя.
    Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
    Discovery 2.5 TD5 2000 EX
    Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

  • #2
    До: Проблеми с предница на LR Disco 1

    Първоначално публикуван от Barbaron Преглед на мнение
    Здравейте колеги,
    От известно време имам притеснения с предницата на моето Disco. При преминаване през неравности по пътя (например кръпка). Цялата предница се разтриса, усеща се и леко във волана. При познати смених предните амове и този който е напречно, смениха ми и втулките на стабилизиращите щанги и въпреки това ефекта на притрисане остава. Дайте съвет какво да правя.
    Смени и втулките на напречната щанга, дето държимоста да не ходи наляво-надясно. Би трябвало да се оправи. Ако и тогава има забележки си мислиш за втулки на надлъжните щанги.
    http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
    Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

    Коментар


    • #3
      До: Проблеми с предница на LR Disco 1

      Първоначално публикуван от Barbaron Преглед на мнение
      Здравейте колеги,
      От известно време имам притеснения с предницата на моето Disco. При преминаване през неравности по пътя (например кръпка). Цялата предница се разтриса, усеща се и леко във волана. При познати смених предните амове и този който е напречно, смениха ми и втулките на стабилизиращите щанги и въпреки това ефекта на притрисане остава. Дайте съвет какво да правя.

      Отиди в СЕРВИЗ.
      LZ1VMH

      Коментар


      • #4
        До: Проблеми с предница на LR Disco 1

        Тампоните на напречната(реактивната) наи вече. Надлъжните щанги (носачите) нямат отношение към проблема.
        Ако след всичко описано до тук не се оправи иди да ти проверят сходимоста на предния мост. Обикновено причините са много. От всичко по малко.

        Коментар


        • #5
          До: Проблеми с предница на LR Disco 1

          Първоначално публикуван от GOLDY-Владиан Христов Преглед на мнение
          Отиди в СЕРВИЗ.
          Ами аз от сервиз излизам!
          Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
          Discovery 2.5 TD5 2000 EX
          Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

          Коментар


          • #6
            До: Проблеми с предница на LR Disco 1

            И от кой сервиз излизаш ако не е тайна.
            Описания от теб проблем се дължи най-вече на хлабина в конусните лагери на шенкелите (не на главината на колелото).Шенкелите трябва да се въртят с определено усилие породено от достатъчна натегнатост на лагерите (8 кг измерено чрез отвора на кормилната щанга без семеринг на сверата).Когато лагерите не са натегнати и шенкелите се въртят лесно или имат дори луфт когато се мине през малка неравност отклонението в кормилната уредба се усилва от пулсациите на хидропомпата и се получава тресене във волана, което даже понякога се усилва (като резонанс) и е много опасно особено при високи скорости.Когато шенкелите са стегнати както трябва усилието за въртенето им 'гаси' пулсациите на хидропомпата. Стегнатостта на лагерите на шенкелите се регулира чрез шимове поставени под опората на горния лагер. За този характерен проблем има технически бюлетин от ЛР, в който пише точно това.

            Коментар


            • #7
              До: Проблеми с предница на LR Disco 1

              Първоначално публикуван от Sho Преглед на мнение
              И от кой сервиз излизаш ако не е тайна.
              Описания от теб проблем се дължи най-вече на хлабина в конусните лагери на шенкелите (не на главината на колелото).Шенкелите трябва да се въртят с определено усилие породено от достатъчна натегнатост на лагерите (8 кг измерено чрез отвора на кормилната щанга без семеринг на сверата).Когато лагерите не са натегнати и шенкелите се въртят лесно или имат дори луфт когато се мине през малка неравност отклонението в кормилната уредба се усилва от пулсациите на хидропомпата и се получава тресене във волана, което даже понякога се усилва (като резонанс) и е много опасно особено при високи скорости.Когато шенкелите са стегнати както трябва усилието за въртенето им 'гаси' пулсациите на хидропомпата. Стегнатостта на лагерите на шенкелите се регулира чрез шимове поставени под опората на горния лагер. За този характерен проблем има технически бюлетин от ЛР, в който пише точно това.
              Сервиза е на мой приятел. Тип „Дупки пробиваме всякакви“. Справят се с по-обикновените неща. но в случая едва ли са чували за бюлетина на LR.
              Колега Sho, явно имаш познания по въпроса. Дали не работиш в някой LR сервиз? Ако е така пусни ми ЛС за да го посетя.
              Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
              Discovery 2.5 TD5 2000 EX
              Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

              Коментар


              • #8
                До: Проблеми с предница на LR Disco 1

                Първоначално публикуван от Barbaron Преглед на мнение
                Сервиза е на мой приятел. Тип „Дупки пробиваме всякакви“. Справят се с по-обикновените неща. но в случая едва ли са чували за бюлетина на LR.
                Колега Sho, явно имаш познания по въпроса. Дали не работиш в някой LR сервиз? Ако е така пусни ми ЛС за да го посетя.
                А при мен в МП не искаш ли? Вярно, не е от най-евтините места, ама може да го докараш да го погледнем поне- за гледане в приемната пари не се взимат.
                http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                Коментар


                • #9
                  До: Проблеми с предница на LR Disco 1

                  Първоначално публикуван от Asen - Dezki Преглед на мнение
                  А при мен в МП не искаш ли? Вярно, не е от най-евтините места, ама може да го докараш да го погледнем поне- за гледане в приемната пари не се взимат.
                  Няма какво да му се гледа. Със сигурност има луфт в лагерите и шенкелите. Въпроса е колко би струвал ремонта в МП. А и за там имам едно на „ум“. Скоро си купих подкачваща помпа, нова, но течеше. Трябва да призная, че когато я рекламирах ми върнаха парите.
                  Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                  Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                  Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                  Коментар


                  • #10
                    До: Проблеми с предница на LR Disco 1

                    Първоначално публикуван от Barbaron Преглед на мнение
                    ... А и за там имам едно на „ум“. Скоро си купих подкачваща помпа, нова, но течеше. Трябва да призная, че когато я рекламирах ми върнаха парите.
                    Направо ти върнаха парите?! Не ти ли предложиха замяна?

                    Коментар


                    • #11
                      До: Проблеми с предница на LR Disco 1

                      Първоначално публикуван от Lazar Преглед на мнение
                      Направо ти върнаха парите?! Не ти ли предложиха замяна?
                      Нямаха друга. Добре, че си носех старата и на место направихме размяната.
                      В интерес на истината купих часта от МП заради ниската цена, при Леви и Дару кар беше по-скъпа с 20-25%. Имам леки съмнения, че беше нещо не много орг. Щуцерите за входяща и изходяща нафта бяха набити в алуминиево тяло. При прилагане на леко усилие започват да се въртят и от там почва да прави пропуски.
                      Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                      Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                      Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                      Коментар


                      • #12
                        До: Проблеми с предница на LR Disco 1

                        Явно проблема е в луфтовете,
                        Бях при Леви предлагат да сменат лагери, сфери, семеринги + труд за към 700-800 лв.
                        В МП е х 2.5.
                        И на двете места като попитах дали може да се регулира не получих утвърдителен отговор.
                        Гледах сферите, не са много надрани, леко се усещат неравности но хромираното покритие.
                        Видях нови сфери поставени на РР класик. изгелждаха някак си тъмни, негланцирани, леко опушени. Приемчика на Леви ми каза, че са от BritPart и се лъскали след време. Нещо не ми хвана вяра.

                        Дайте съвет какво да правя. Луфта в момента се усеща само при преминаване с висока скорост през напречни неравности (например лошо направени кръпки), иначе нямам никакви грижи.
                        Toyota Hilux 3.0 D4D 2008
                        Discovery 2.5 TD5 2000 EX
                        Land Rover Discovery 2.5 TDI 1996 EX

                        Коментар


                        • #13
                          До: Проблеми с предница на LR Disco 1

                          Първоначално публикуван от Sho Преглед на мнение
                          ...Шенкелите трябва да се въртят с определено усилие породено от достатъчна натегнатост на лагерите (8 кг измерено чрез отвора на кормилната щанга без семеринг на сверата).Когато лагерите не са натегнати и шенкелите се въртят лесно или имат дори луфт когато се мине през малка неравност отклонението в кормилната уредба се усилва от пулсациите на хидропомпата и се получава тресене във волана, което даже понякога се усилва (като резонанс) и е много опасно особено при високи скорости.Когато шенкелите са стегнати както трябва усилието за въртенето им 'гаси' пулсациите на хидропомпата. Стегнатостта на лагерите на шенкелите се регулира чрез шимове поставени под опората на горния лагер. За този характерен проблем има технически бюлетин от ЛР, в който пише точно това.
                          Вярно, това дори е документирано с видео във филмчето A 4х4 is born :
                          https://htftp.offroad-bulgaria.com/b...4%20Is%20Born/

                          Първоначално публикуван от Barbaron Преглед на мнение
                          ... сфери...
                          Това пък със сферите как го измислиха? Хайде лагери , семеринги - нормално ама чак пък и сфери? Може би просто трябва да се затегнат с определено услилие а не да се сменят.
                          Виж писах ти на лични.
                          Последно редактирано от Lazar; 23-08-07, 16:30.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Проблеми с предница на LR Disco 1

                            Да беше джйип да ти кажа, ама тва Англйиското хич не ми е ясно. Виж как стоят нещата при джип.
                            http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...?t=5205&page=8
                            Дано ти е от помощ.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Проблеми с предница на LR Disco 1

                              Всичко се регулира в определени граници- и колесните лагери и лагерчетата на шенкела (при тях реглажа е с едни тенекиени гарнитурки, а ако са зян се сменят въпросните лагерчета.
                              Сфера се сменя, само когато е надрана и семеринга не може повече да уплутнява.
                              Относно цвета на сферите- и в МП оригиналните са черни- това е така защото са оксидирани, за да не ръждясват. Но въпреки че са черни, то повърхността им е гладка- преди оксидацията се полират. Подобна е оксидацията и на пушките.
                              При Леви внимавайте да не ви метнат- нищо лично с/у които и да е от Трейдкар, ама има бая издънки с менте части.
                              http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                              Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X