Обява

Свий
Няма добавени обяви.

G класа на възглавници-cool

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • G класа на възглавници-cool

    Просто ми попадна и реших да споделя,масивен и сериозен автомобил-бих казал за ценители,и как кротко е полегнал
    Прикачени файлове
    Kawasaki GTR 1400

    Linked brakes are designed for heating your seat,go round a corner,touch your rear brake pedal mid lean,shit yourself......heated seat---simple!!!

  • #2
    До: G класа на възглавници-cool

    Аз мисля че не е никак правилно да се слагат въздушни възглавници на джипВъздушните възглавници се пукат лесно из горите от камъни,дървета и други подобни.освен това трябва да има и компресор който да ги помпи и става дълга и широка работа.Безмисленно е поне за мен

    Коментар


    • #3
      До: G класа на възглавници-cool

      Зависи - по сложно е несъмнено, но ако можеш да ги командваш поотделно и всичките си представи какво можеш да направиш- странични наклони, режими по асфалт и гора, по-мека возия, а ако се спука се сменя по-лесно от гума- зависи какво искаш да правиш с джипа.
      http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
      Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

      Коментар


      • #4
        До: G класа на възглавници-cool

        И мен много ме кефи идеята да можеш по време на движение да променяш височина и твърдост на окачването, така че да е оптимално според терена.

        Коментар


        • #5
          До: G класа на възглавници-cool

          Мда има я тази благинка,но и аз мисля че за"горска работа "-не става това .
          B+

          Коментар


          • #6
            До: G класа на възглавници-cool

            Идеята с възглавниците е много добра а напоследък гледам, че ги имплантират и в койловърите.
            http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

            Коментар


            • #7
              До: G класа на възглавници-cool

              Въздушните възглавници са по-здрави от пружините на коиловърите. Не е като да не стават за офроуд обаче както и при коиловерите трябва да се комбинират с яки амортисьори.
              Ниво регулирането при окачване с цели мостове е малко проблемно защото при движение нагоре надоло се променя кастера и реактивната щанга издърпва моста в страни.
              Джиповете които имат заводско ниво-регулиране са с А-рамена и като се вдигнат 10см ход на доло няма.

              Коментар


              • #8
                До: G класа на възглавници-cool

                И затова тая гнусна щанга се изхвърля /за мен си е чиста надоумица/ и се заменя с подходящите затова елементи.
                http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                Коментар


                • #9
                  До: G класа на възглавници-cool

                  Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                  И затова тая гнусна щанга се изхвърля /за мен си е чиста надоумица/ и се заменя с подходящите затова елементи.
                  Ти нямаш реактивна защото си с ресьори. Да не говориш за стабилизиращата.

                  Коментар


                  • #10
                    До: G класа на възглавници-cool

                    Говоря за замяна на реактивната /напречната/ щанга с А-рамо отзад или две щанги отпред които се хващат отдолу на моста и почти се събират до раздатката като образуват ъгъл между тях не по малък от 45 градуса.
                    http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                    Коментар


                    • #11
                      До: G класа на възглавници-cool

                      Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнение
                      Говоря за замяна на реактивната /напречната/ щанга с А-рамо отзад или две щанги отпред които се хващат отдолу на моста и почти се събират до раздатката като образуват ъгъл между тях не по малък от 45 градуса.
                      Става
                      На WJя отзад е така. На 90градуса. Обаче връзките са с тампони и моста се мандахерца. Някои правил ли го е така на предния мост.
                      Последно редактирано от kinex; 26-06-07, 21:55.

                      Коментар


                      • #12
                        До: G класа на възглавници-cool

                        С тампони не знам, но мисля, че ако са от по твърд материал няма да има проблем. А знаеш ли какво е с ресори? Като тръгна да въртя волана на място първо се премества купето с няколко см. и тогава почва да завива джипа. В движение проблем обаче няма.
                        http://ftp.domainbg.com/ymk/1/11.jpg

                        Коментар


                        • #13
                          До: G класа на възглавници-cool

                          Подбутвам стара тема, защото са ме налегнали мечти разни:
                          първо:
                          http://www.4wd1.com/ranchoshocks9000X.htm
                          с тая екстра:
                          http://www.4wd1.com/incab.htm
                          после добавяме:
                          https://www.universalairsuspension.c...f85f7ff61f0c9b
                          с един компресор + резервоар за въздух (така или иначе полезни неща)
                          някой да има лични/дочути впечатления ?
                          честно казано аз не го мисля за "джип", а за кола - целта: в софийския надупчен пейзаж висока и мека, на магистралата ниска и твърда;
                          Мерцедес продават този разкош след 1999г. като Airmatic DC с настройки "ниско-високо" и "нормално - твърдо1 - твърдо2"; преди това - хидравлична система;
                          Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.

                          Коментар


                          • #14
                            До: G класа на възглавници-cool

                            значи тъй като аз лично свързвам Г класата основно и само с гората, камънака и калта за мене въздушното окачване е неприемливо. а и след като видях на една от разходките ни абсолютната безпомощност на '06 рубикон с такова окачване категорично забравям за него като алтернатива, да не говориме че каквото го няма - не може да се счупи.
                            Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
                            http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
                            http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related

                            Коментар


                            • #15
                              До: G класа на възглавници-cool

                              Първоначално публикуван от митко Преглед на мнение
                              значи тъй като аз лично свързвам Г класата основно и само с гората, камънака и калта за мене въздушното окачване е неприемливо. а и след като видях на една от разходките ни абсолютната безпомощност на '06 рубикон с такова окачване категорично забравям за него като алтернатива, да не говориме че каквото го няма - не може да се счупи.
                              Кажи за Ранчо 9000 че ги бях изключил от сметките.
                              Като чупя Конитата май такива ще пробвам.
                              Ама все чувам отзиви от рода на "Бюджетни" "Гърмежни".
                              Знаеш ли какво им се коригира. Згъване или разгъване.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X