Просто ми попадна и реших да споделя,масивен и сериозен автомобил-бих казал за ценители,и как кротко е полегнал
Обява
Свий
Няма добавени обяви.
G класа на възглавници-cool
Свий
X
-
До: G класа на възглавници-cool
Аз мисля че не е никак правилно да се слагат въздушни възглавници на джипВъздушните възглавници се пукат лесно из горите от камъни,дървета и други подобни.освен това трябва да има и компресор който да ги помпи и става дълга и широка работа.Безмисленно е поне за мен
-
До: G класа на възглавници-cool
Зависи - по сложно е несъмнено, но ако можеш да ги командваш поотделно и всичките си представи какво можеш да направиш- странични наклони, режими по асфалт и гора, по-мека возия, а ако се спука се сменя по-лесно от гума- зависи какво искаш да правиш с джипа.http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol
Коментар
-
До: G класа на възглавници-cool
Въздушните възглавници са по-здрави от пружините на коиловърите. Не е като да не стават за офроуд обаче както и при коиловерите трябва да се комбинират с яки амортисьори.
Ниво регулирането при окачване с цели мостове е малко проблемно защото при движение нагоре надоло се променя кастера и реактивната щанга издърпва моста в страни.
Джиповете които имат заводско ниво-регулиране са с А-рамена и като се вдигнат 10см ход на доло няма.
Коментар
-
До: G класа на възглавници-cool
Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнениеИ затова тая гнусна щанга се изхвърля /за мен си е чиста надоумица/ и се заменя с подходящите затова елементи.
Коментар
-
До: G класа на възглавници-cool
Първоначално публикуван от Yordan Kolev Преглед на мнениеГоворя за замяна на реактивната /напречната/ щанга с А-рамо отзад или две щанги отпред които се хващат отдолу на моста и почти се събират до раздатката като образуват ъгъл между тях не по малък от 45 градуса.
На WJя отзад е така. На 90градуса. Обаче връзките са с тампони и моста се мандахерца. Някои правил ли го е така на предния мост.Последно редактирано от kinex; 26-06-07, 21:55.
Коментар
-
До: G класа на възглавници-cool
Подбутвам стара тема, защото са ме налегнали мечти разни:
първо:
http://www.4wd1.com/ranchoshocks9000X.htm
с тая екстра:
http://www.4wd1.com/incab.htm
после добавяме:
https://www.universalairsuspension.c...f85f7ff61f0c9b
с един компресор + резервоар за въздух (така или иначе полезни неща)
някой да има лични/дочути впечатления ?
честно казано аз не го мисля за "джип", а за кола - целта: в софийския надупчен пейзаж висока и мека, на магистралата ниска и твърда;
Мерцедес продават този разкош след 1999г. като Airmatic DC с настройки "ниско-високо" и "нормално - твърдо1 - твърдо2"; преди това - хидравлична система;Войната е мир, свободата е робство, невежеството е сила.
Коментар
-
До: G класа на възглавници-cool
значи тъй като аз лично свързвам Г класата основно и само с гората, камънака и калта за мене въздушното окачване е неприемливо. а и след като видях на една от разходките ни абсолютната безпомощност на '06 рубикон с такова окачване категорично забравям за него като алтернатива, да не говориме че каквото го няма - не може да се счупи.Stop fawkin email me! I'm trying to drink....
http://www.danasoft.com/sig/mitak.jpg
http://www.youtube.com/watch?v=A53Mx...eature=related
Коментар
-
До: G класа на възглавници-cool
Първоначално публикуван от митко Преглед на мнениезначи тъй като аз лично свързвам Г класата основно и само с гората, камънака и калта за мене въздушното окачване е неприемливо. а и след като видях на една от разходките ни абсолютната безпомощност на '06 рубикон с такова окачване категорично забравям за него като алтернатива, да не говориме че каквото го няма - не може да се счупи.
Като чупя Конитата май такива ще пробвам.
Ама все чувам отзиви от рода на "Бюджетни" "Гърмежни".
Знаеш ли какво им се коригира. Згъване или разгъване.
Коментар
Активност за темата
Свий
В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.
Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.
Коментар