Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

    Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
    Иначе си прав - рамата му рама, място под калниците колкото щеш и т.н. и т.н....
    Искам да разсея една заблуда по отношение на рамата на Wrangler. Всичко преди JK все едно няма рама. От CJ (Civilian Jeep) та чак до TJ се запазва концепцията за цивилна машина опитваща се да монетаризира славата Willys MB и следвайки приемственост във външния вид. И така чак до появата на армейската версия J8 и пускането след това на същата платформа за цивилния пазар. Точно както стоят нещата с Hummer H1,H2,H3. Та "рамата му е рама" не е вярно. По-скоро рамата му е там колкото да я има и най-добре го знаят собственицте на YJ. Започва се с цепене и под секторната кутия и продължава където се сетите.

    Първоначално публикуван от Гробаря Преглед на мнение
    един дърт Патрол с гооооляяяям въртящ момент и малко коне
    Колко голям ? Ама в цифри - N/m ? Какви са тия легенди, какво е това чудо. Голям въртящ момент и малко коне. Въртящия момент е нещо което подлежи на трансформиране чрез предавки. Колкото повече коне, толкова и по-голям въртящ момент по желание. Няма ли мощност има само "розови сънища". А пък и не ми се мисли какво му се случва на този "голям" момент при малко коне като му ръгнеш 39-ките така както го описваш. Само с едно резване на калниците. Или пропускаш нещо освен калниците?

    16-18 kg/kW и всичко над тази цифра е компромис от съображения я за екология, я за такси, я за пазарен таргет. Ама няма оф няма он роуд.
    Последно редактирано от elbgt; 15-10-11, 00:19.
    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

    Коментар


    • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

      Окачването ще е нещо такова: http://www.jeep4x4center.com/extreme-duty-long-arm-system-4-5-rub-re8300.html

      Ще трябва и нещо такова: http://www.jeep4x4center.com/slip-yoke-eliminator-kit-np231-np242-rub-re1801.html

      И такова: http://www.jeep4x4center.com/jeep-lift-kits/rubicon-express/cvf-driveshafts.htm

      Като прибавим и една - две екстри нещата отиват на 4000$

      После следва закупуване на Dana 60 за изотзадзе и Dana 44 за отпредзе - още къмто 2500$

      Като му турим шипинга и митото, и гумите (34-ки, щото калниците ще се поорежат) - отиде на 10 000$ или казано по нашенски 14 000 - 15 000 лева


      Ще ми отнеме 2-3 години да го завърша (освен ако не ударя нещо от тото-то), ама така се събира истински джип според мен! Докато стане все някак и с нещо трябва да го карам - за туй ще се подлага на пружините (2") и ще се сменят оригиналните амове с по-дълги от Вранглер - да влезе по-голямо гуме...

      П.П. От мен да мине и един дисконектор на задната стабилизираща щанга ще му спретна...
      Последно редактирано от Марто (Мартин Христов); 15-10-11, 08:30.

      Коментар


      • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

        Я как набързо го разясни.А аз се опитвам вече 1 година да строя същото и още съм доникъде.Охлаждам те предварително защото нещата не са така прости.Тия нещица идват одвъд океана и освен това тежат мноооого /поинтересувай се колко тежи една дана 60/
        Jeep cherokee XJ 4L,6.5 inch long arm lift,33/12.5/15

        Коментар


        • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

          Първоначално публикуван от bigy Преглед на мнение
          Я как набързо го разясни.А аз се опитвам вече 1 година да строя същото и още съм доникъде.Охлаждам те предварително защото нещата не са така прости.Тия нещица идват одвъд океана и освен това тежат мноооого /поинтересувай се колко тежи една дана 60/
          Далеч съм от мисълта, че нещата са прости, лесни, евтини и, че гореописаното ще е всичко! Искрено се надявам (макар и слабо), че мостове могат да излязат и в Европа (да се свалят от нещо) - ще е ровене, търсене, четене, звънене по телефона и т.н.! Така или иначе - те ща са последната фаза на проекта! Ще си поставям реални цели от финансова и времева гледна точка и ще гледам да си спазвам графика...

          Коментар


          • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

            Поздравления от мен за подхода. Не се плаши от шипинга. Гуми, джанти, мостове и други тежки детайли с морско карго за средно 60 дни се намира при цени, които не биха притеснили никого. По спешните пратки пък с въздушно карго за 7-10 дена и при цена $4.00 - $4.30 за килограм с включени всички разходи до митнически склад София. Ако съдържанието не се праща с фактурата на интернет търговеца, а междинно се префактурира от друг местен търговец, нещата с таксите поолекват значително. Искрено ти желая успех и ако нещо по доставката от USA те притеснява пиши ЛС.
            My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

            Коментар


            • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

              Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов) Преглед на мнение
              Далеч съм от мисълта, че нещата са прости, лесни, евтини и, че гореописаното ще е всичко! Искрено се надявам (макар и слабо), че мостове могат да излязат и в Европа (да се свалят от нещо) - ще е ровене, търсене, четене, звънене по телефона и т.н.! Така или иначе - те ща са последната фаза на проекта! Ще си поставям реални цели от финансова и времева гледна точка и ще гледам да си спазвам графика...
              Братко и дано Тотализатора е с теб.
              Румен Николов

              0888 358 572

              Коментар


              • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

                Първоначално публикуван от Румен Николов-sineto Преглед на мнение
                Братко и дано Тотализатора е с теб.
                Благодаря, Румба! Знам, че е тегаво, но пък си заслужава!!! Виж крайния резултат (и този проект е с окачване на Rubicon, като това дето съм го заплюл (extreme duty) е доста по-хубаво от монтираното на този джип):
                http://www.youtube.com/watch?v=pLkdL...eature=related

                Коментар


                • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

                  Като писах за килограми последната ми мисъл бе как ще ги пренесеш до България.По интересното е МПСто как ще ги носи!?
                  Jeep cherokee XJ 4L,6.5 inch long arm lift,33/12.5/15

                  Коментар


                  • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

                    Не МПС-то носи мостовете, а обратното - мостовете носят МПС-то. Колкото до отношението на теглото отгоре към теглото отдолу касаещо сподобността на окачването да поглъща неравностите на терена то е ясно че с по-тежък мост "возията" ще пострада. Но пък едва ли целта в случая е "возията".
                    Последно редактирано от elbgt; 16-10-11, 16:29.
                    My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                    Коментар


                    • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

                      Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                      Не МПС-то носи мостовете, а обратното - мостовете носят МПС-то. Колкото до отношението на теглото отгоре към теглото отдолу касаещо сподобността на окачването да поглъща неравностите на терена то е ясно че с по-тежък мост "возията" ще пострада. Но пък едва ли целта в случая е "возията".
                      Колега относно МПСто и носенето благодаря за просветлението.И ако мислиш ,че като на един XJ "пернеш" едни 500+ кг. във вид на мостове се скапва само возията......не си лош!
                      Jeep cherokee XJ 4L,6.5 inch long arm lift,33/12.5/15

                      Коментар


                      • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

                        Първоначално публикуван от bigy Преглед на мнение
                        Колега относно МПСто и носенето благодаря за просветлението.И ако мислиш ,че като на един XJ "пернеш" едни 500+ кг. във вид на мостове се скапва само возията......не си лош!
                        Значи според теб разликата на теглото на двата оригинални моста и на новите Dana60-заден плюс Dana44-преден е 500 кг !? Да ти задам тогава въпроса който си задал самия ти по напред. Според теб колко тежи един заден Dana60 и колко тежи оригиналния Dana44 Al или Dana35 ? И няма да е зле да уточниш какво друго се скапва според теб.
                        И ще е добре хем да четеш това на което отговаряш, хем когато твърдиш нещо да прилагаш смислен аргумент. Ако не си забелязал тук вече XJ не се коментира.
                        My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                        Коментар


                        • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

                          Разликата в теглото на дана 60 и 44 е 140 -150кг. сравнен с дана 35 още повече.
                          Jeep cherokee XJ 4L,6.5 inch long arm lift,33/12.5/15

                          Коментар


                          • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

                            да ме прощавате за "спама" , ама няма друга подобна тема в раздела....
                            не бързам за никъде...
                            XJ 2.5TD '98

                            Коментар


                            • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

                              Първоначално публикуван от bigy Преглед на мнение
                              Разликата в теглото на дана 60 и 44 е 140 -150кг. сравнен с дана 35 още повече.
                              140-150 кг разлика??? Имаш ли източник, на който да се позовеш или звездите ти го говорят ?
                              Безумно е да се говори по принцип за такава разлика без да се уточнят конкретни параметра като кожух на диференциала, диаметър и стена на ръкавите, ширина на моста, модел на диференциала, дебелина на полуоските, диаметър на спирачните дискове и вида на спирачните апарати, както и всички закрепващи и усилващи планки по него. На мен звездите не ми говорят, а разполагам с транспортните документи за поръчания от мен заден Dana 60 за JK. Калкулираха ми цената за вътрешната (в USA доставка) при брутно тегло на напълно сглобен мост (ARB + 35 шлицови полуоски) заедно със спирачни апарати и дискове - 322 lb или по нашенски 147 кг. Това е теглото на напълно оборудван Dana 60. От тук нататък оставям на теб да изчисляваш, но ти препоръчвам да си смениш звездите дето ти ги говорят тия глупости, защото сметките ти ще излязат само ако напълно оборудван Dana 44 тежи 0 кг. Не забравяй, че съм точно с такъв в момента и по една случайност знам колко тежи. Е... не е 0 кг.
                              Последно редактирано от elbgt; 16-10-11, 23:17.
                              My Jeep is not a SUV. Your SUV is not a Jeep.

                              Коментар


                              • От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM

                                Първоначално публикуван от bigy Преглед на мнение
                                Разликата в теглото ...
                                Първоначално публикуван от elbgt Преглед на мнение
                                Имаш ли източник, .... Е... не е 0 кг.
                                Вий двамъта що` не фанете и ми дойдити на гости на по кафе (то е от мене)

                                Туко виж сте си били от полза един за друг,
                                Може единия да го клатят доставчици, или другия да има по-добри такива, или опциите на един артикул да са няколко
                                0877 17 07 27 Понеделник - ден за почивка

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X