От: Мистериозен казус с Чероки 2,5 TD на VM
Искам да разсея една заблуда по отношение на рамата на Wrangler. Всичко преди JK все едно няма рама. От CJ (Civilian Jeep) та чак до TJ се запазва концепцията за цивилна машина опитваща се да монетаризира славата Willys MB и следвайки приемственост във външния вид. И така чак до появата на армейската версия J8 и пускането след това на същата платформа за цивилния пазар. Точно както стоят нещата с Hummer H1,H2,H3. Та "рамата му е рама" не е вярно. По-скоро рамата му е там колкото да я има и най-добре го знаят собственицте на YJ. Започва се с цепене и под секторната кутия и продължава където се сетите.
Колко голям ? Ама в цифри - N/m ? Какви са тия легенди, какво е това чудо. Голям въртящ момент и малко коне. Въртящия момент е нещо което подлежи на трансформиране чрез предавки. Колкото повече коне, толкова и по-голям въртящ момент по желание. Няма ли мощност има само "розови сънища". А пък и не ми се мисли какво му се случва на този "голям" момент при малко коне като му ръгнеш 39-ките така както го описваш. Само с едно резване на калниците. Или пропускаш нещо освен калниците?
16-18 kg/kW и всичко над тази цифра е компромис от съображения я за екология, я за такси, я за пазарен таргет. Ама няма оф няма он роуд.
Първоначално публикуван от Марто (Мартин Христов)
Преглед на мнение
Първоначално публикуван от Гробаря
Преглед на мнение
16-18 kg/kW и всичко над тази цифра е компромис от съображения я за екология, я за такси, я за пазарен таргет. Ама няма оф няма он роуд.
Коментар