Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Дьлго евтино и здраво дизелче

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #46
    От: Дьлго евтино и здраво дизелче

    Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
    Малко ще се изкажа на принципа "чул съм един, дето е виждал", но от сервизен техник знам, че не са абсолютно еднакви.
    Е, да, емблемите им са различни.

    И волана е с малко по-различна форма.

    Механично са еднакви. Разните дребни пластмасарии и прочие не са съществени. Аз до сега не съм забелязал грам никаква друга разлика.
    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

    Коментар


    • #47
      От: Дьлго евтино и здраво дизелче

      Вярно си е, основните разлики са в броните, решетката, емблемите и най-важното - радиото :
      The Maverick and Terrano II were developed side-by-side at Nissan's European Technology Centre in Cranfield, and both vehicles are assembled on the same Spanish production lines at Nissan's Motor Iberica plant in Barcelona. Although Ford undoubtedly had an input and the Brighton-based IDEA design studio had a hand in the exterior styling, the major influences on the design were Japanese: the independent front suspension with torsion-bar springs; the tall, narrow body and the kick-up below the rear windows. The engines, too, are Nissan units. The main differences between Maverick and Terrano II are in fact in the front bumper, the grille and badging - and in the provision of a Ford radio in the Maverick!
      http://www.difflock.com/buyersguide/...k1/index.shtml

      BTW аз също съм на мнение, че Discovery 2 също е доста удачен избор.
      Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

      Коментар


      • #48
        От: Дьлго евтино и здраво дизелче

        Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
        Вярно си е, основните разлики са в броните, решетката, емблемите и най-важното - радиото :

        http://www.difflock.com/buyersguide/...k1/index.shtml

        BTW аз също съм на мнение, че Discovery 2 също е доста удачен избор.
        За 7000 надали ще намери читаво.

        Коментар


        • #49
          От: Дьлго евтино и здраво дизелче

          Първоначално публикуван от bozdugan Преглед на мнение
          За 7000 надали ще намери читаво.
          Не е голям проблем, да не мислиш, че струват по над 10 000лв. '97 - 98 са около и под 7 000лв. Едва ли всички са барутници!
          Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

          Коментар


          • #50
            От: Дьлго евтино и здраво дизелче

            96 модел Диско почват от 4500 лева и то без да се напьвам много и тьрсене по интернет.Това почвам да го дебна.

            Тераното почва от 5 та и там ще се вместя,а и не е като да нямам да му донадена малко за това или онова.

            Някаква мода има с тия десни волани и само подскачам.


            Общо взето разбрах какво се тьрси и какво се гледа,а и проблемите не са им големи и скьпи.Благодаря много,ако има други коментари ще са добре дошли.


            Пак да питам - за Паджеро никой нищо не казва,толкова ли е кекакво?
            TOYOTA SEQUOIA ‘11
            W140 S420 '99

            Коментар


            • #51
              От: Дьлго евтино и здраво дизелче

              на терано 2.7тди понякога се явяват и едни проблемчета с едни датчици (на колянов или на разпределителен вал) но каквото съм чел тук във форума - проблема не е чак толкова страшен - сменяш датчиците и караш. (за повече инфо колегата Спарки доста е изписал) Под 7 може да се намери добър екземпляр - преди няколко дни бащата на гаджето ми си взе късо терано при това без ръжда
              Докато обикаляхме да го търсим видяхме и няколко не лоши дълги такива в дупница пак до тези пари.
              огромен + на нисана са зъбните колела, няма ангренажни ремъци, дивотии, нищо.
              При диското + се явява междуосевия диф (ако така се казваше де), за Тераното знам че не е добре да се кара 4х4 на асфалт.

              Паджеро което да не се е скапало от ръждите почти няма, за това май не говорят много за него.
              А защо си против един бензинов 4.0 черок с газ ? До колкото съм чел и виждал - май са доста корави машини.
              I'm not Lost, I'm Discovering !

              088 три 3 четири 0 94 нула - Филип

              Коментар


              • #52
                От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                Корави са,предпочитаната джипка за тукашни дивотии,но децата в комплект с газова уредба не ми се врьзва.Дизела си е дизел,сипваш и караш,а морския горивен филтьр допьлнително,той поне се сменя за минута без инструменти.

                Това няма и да се кара много,някакви мммммммм 3-4 000 километра на година я мине я не.Горните изброени проблеми на по 40-50 000 километра едва ли ще ги усети това в рьцете на бабата.

                Терано или Дискавьри,това е вьпроса.
                TOYOTA SEQUOIA ‘11
                W140 S420 '99

                Коментар


                • #53
                  От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                  Аз имам Паджеро. 2,8Д с фабричен блокаж отзад. Никакви проблеми за 30к км, като го карам и здраво в гората, без да го жаля. Проблемът им е в системата на подгрева и семерингата на помпата. След като отремонтираш( ремонта е около 200лв в сервиз за двете неща) нямаш грижи - иначе няма палене под 5 градуса. Супер селекта е екстра за Варненските улици през зимата, че ги чистят както им дойде и не ги опесъчават достатъчно. Комфортно е, леко за каране ( жена ми го кара и паркира без проблеми). Място има, дори и със пуснати 3 ред седалки пак има място за багаж. Гуми 32'' влизат направо. Няма електроника в него, която да го накара да спре - най много цветомузика по индикациите на скоростната кутия. Единствените предимства пред Тераното са фабричният блокаж отзад , Супер селекта и 7-те места(не знам дали Тераното има такава модификация). 120 км без проблем поддържа, с хубави гуми седи стабилно.
                  Лично аз съм много доволен и пак бих си купил. Таргата му направи страхотна броня, проекта за степенки е готов, фабрично предвиден за лебедка.
                  Поздрави

                  П.С Колегата mmtrance е изтърсил една глупост - най вероятно защото е гледал много англичанки (десни волани). Паджерото не е склонно да ръждясва повече от другите коли на същата възраст.
                  Последно редактирано от skitnik; 25-06-11, 17:56.
                  I get High by going Down

                  Коментар


                  • #54
                    От: Дьлго евтино и здраво дизелче



                    На едно Терано багажника,ноември 99,дьлго с нормален волан за 6699 лева.Третия ред ме устройва,но не е задьлжителен ако да знам как ще се ползва като рейс с децата и братовчедите им.Зедалки ще му намеря допьлнително ако трябва,това не е голям проблем.

                    Коя година и кой модел на Паджеро да вкарвам в списька?
                    TOYOTA SEQUOIA ‘11
                    W140 S420 '99

                    Коментар


                    • #55
                      От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                      Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                      Не е голям проблем, да не мислиш, че струват по над 10 000лв. '97 - 98 са около и под 7 000лв. Едва ли всички са барутници!
                      Ако не се лъжа Диско2 е след 98г.Мотора е друг и отзад е на възглавници.

                      Коментар


                      • #56
                        От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                        От 98 нататък разликата е само визуална. 2.8 Дизел 125 к.с. с механичната помпа. Има и модел с ел. помпа 140 к.с. , но в България не знаят как да я регулират. Има и други екстри(реглаж на твърдостта на амортисьорите, реглаж на клиренса, фабрична печка отзад, двузонов климатик), но не знам дали ще са ти в плюс предвид целта ти.
                        I get High by going Down

                        Коментар


                        • #57
                          От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                          Първоначално публикуван от silverfox Преглед на мнение
                          Не е голям проблем, да не мислиш, че струват по над 10 000лв. '97 - 98 са около и под 7 000лв. Едва ли всички са барутници!
                          Объркал си модела, затова не се разбирате. Диското си е пак първа серия. Втора е след 98г и там вече е мотора Td5 с помпа-дюза.
                          На първата серия фейслифта е 1994г, и тогава 200Tdi, се заменя с 300Tdi, барабар с ново табло, скоростна кутия и маска с фарове и мигачи.

                          Вкарай Паджеро 2, от 1991 до към 2000г. В последните години има някакви междинки, които са нещо като фейслифт и са по-скъпи. Дизелите са два 2,5(4D56)–99к.с, с ремъци и балансиращи валове(има тема и защо бил калпав, а всъщност дори не е). Другия е 2,8(4M40- 125к.с.), и за него е написано по-горе, а има и теми.Като цяло и двата не са лоши и като плюс, газ се дава с жило, не с жица и при двата.
                          По същата логика вкарай и Галопера на Хюндай, който е пък предишния модел на Паджеро(демек 1), и е с копие на 2,5 дизела.Лошото е, че няма раздатка супер селект, която е добра екстра за зимата(имаш всякакви възможности, че и с междинен диф. абе като 242 на бензиново чероки).Последните модели има и с ГНП с ел. управление и няколко коня отгоре(май).
                          Ясен: "Правилата просто не могат да обхванат живота, затова компромиси има навсякъде. Само различно дълбоки. И според местните и личните разбирания кое е по-важно."

                          Коментар


                          • #58
                            От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                            Търси читаво и добре поддържано Диско, няма да сбъркаш. Проверката в добър специализиран сервиз е задължителна. Огледай рамата и пода за ръжда. Някои части на купето също не са от алуминий.
                            пп. И колкото по-ново, толкова по-ново...
                            ЪХ: "Парите си похарчих за пури, пиене и жени, а останалите ги профуках"

                            Коментар


                            • #59
                              От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                              Първоначално публикуван от trapper Преглед на мнение
                              Търси читаво и добре поддържано Диско, няма да сбъркаш. Проверката в добър специализиран сервиз е задължителна. Огледай рамата и пода за ръжда. Някои части на купето също не са от алуминий.
                              пп. И колкото по-ново, толкова по-ново...
                              Ремьк,но пьк фулл тайм четворка и не ги мислиш зимата.Задните му седалки много спартански,но пьк няма пьлен кеф.



                              За добьр сервиз направо тема ще си пусна макар,че знам кого да тьрся.И двете се намират за около 5500 като гледам,ще има за пьрвоначален шут.
                              TOYOTA SEQUOIA ‘11
                              W140 S420 '99

                              Коментар


                              • #60
                                От: Дьлго евтино и здраво дизелче

                                Първоначално публикуван от BENZBOSS Преглед на мнение
                                Зедалки ще му намеря допьлнително ако трябва,това не е голям проблем.
                                Ако не е регистрирано 6+1 си е проблем. Технотест и т.н. Гледай в талона какво пише, а дали ги има или няма самите седалки вече не е проблем.
                                Седя и си мисля... по едно време усещам, че само седя...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X