Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Да сменя ли карбуратора?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Да сменя ли карбуратора?

    а аз на моя КМХ мога ли да сложа карборатор от кавазаки КХ125 дали може да работи с този карборатор
    KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

  • #2
    Re: Кит полини.

    Първоначално публикуван от rambo Преглед на мнение
    а аз на моя КМХ мога ли да сложа карборатор от кавазаки КХ125 дали може да работи с този карборатор
    Може, но няма много смисъл.
    Конструктивно двигателите на КМХ и КХ са доста различни и смяната на карбуратора само ще влоши работата на двигателя.
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #3
      Re: Кит полини.

      няма ли да вдигне коне с този карборатор
      или просто самия двигател не е направен за повече коне сигурно
      KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

      Коментар


      • #4
        Re: Кит полини.

        Няма да вдигне конете
        Дупката (дифузьора) на карбуратора на КХ е доста по-голяма от тази на КМХ, но на КМХ-а другите дупки (каналите и отворите) на цилиндъра са малки и файда от такава смяна няма да има.
        Може би само във високите обороти ще върви малко повече а в ниските по-малко, но това са само преположения Пичовете инженери от KEIHIN и MIKUNI може да кажат по-добре
        2010 CRF 250 R

        Коментар


        • #5
          Re: Кит полини.

          Много вярно е че само със смяната на карбуратора нищо няма да постигнеш - даже може да се влоши (понеже в широкия дифузор скороста на въздуха ща падне и ще увлича по-малко бнзин ... обедняване на сместа ... )

          Ако се прави такава подмяна трябва да се променя и портинга (отворите през които влиза и излиза горивната смес и изгорелите газове... ) и запалването и други работи (геометрията на резонатора)...

          Това с подмяната на карбуратора става примерно при моторите, които конструктивно са с някаква мощност и за определен пазар или категория се родават във варианти с намалена мощност. (Дори тогава често карбураторите са същите а ограничението е с някакъв вид допълнителен дросел)
          Път без препятствия обикновено не води до никъде.

          Коментар


          • #6
            Re: Да сменя ли карбуратора?

            Вместо смяна на карбуратора, за подобряване работата на двигателя, може да се сменят жигльорите (единия или двата) които регулират количеството на бензина в сместа. За много модели съм чел с какви трябва да се сменят фабричните за да стават за състезания. Това разбира се е малко индивидуално като настройка, защото в щатите мотокрос се кара по един начин, в БГ по друг, а за моите възможности пък ми трябват съвсем различни характеристики
            Все пак ако искаш КМХ да върви като КХ изхода е един. Смяна на мотора
            2010 CRF 250 R

            Коментар


            • #7
              Re: Да сменя ли карбуратора?

              Ами аз бях чул нещо , че на кросовите мотори карбораторите са с ускорителни помпи и възнамерявах да си взема един такъв с ускорителна помпа от КХ , но като гледам няма да е много сполучлив вариянт . А дали има ускорителни помпи за КМХ , тук на един ДР има ускорителна помпа и колко повече дърпа от този без ускорителната не е истина
              http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

              Коментар


              • #8
                Re: Да сменя ли карбуратора?

                значи няма смисал да бараме карбораторите а и по добре
                ще сабираме за нов мотор и тва е
                KTM EXC 250 2т.1999г/BETA Tehno 250 Trial/KTM EXC 300 2006.

                Коментар

                Активност за темата

                Свий

                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                Зареждам...
                X