Обява

Свий
Няма добавени обяви.

най после и бг кола

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • най после и бг кола

    тази вечер по новините научих че най после и ние си имаме собствена марка кола даже я тествахабраво на нас
    ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

  • #2
    Re: най после и бг кола

    Ако е това дето го правят в ТУ,незнам какво му е българското.То е на базата на Смарт Фор(4),само са го "преоблекли".
    Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

    Коментар


    • #3
      Re: най после и бг кола

      абе и така да е се е нещо всяко начало е трудно дано стане така че да почнат да го произвеждат колата даже ще я преставят автосалона в женева догодина
      ТЛК 90 120кв Дайхатсу Ф20 Няма да пия повече .....ама и по малко няма да пия...

      Коментар


      • #4
        Re: най после и бг кола

        И Dacia много приличаше на някакво Рено, а сега си го карат и изнасят в най-различни форми...

        Т.
        Good guys drive Land Rovers!

        Коментар


        • #5
          Re: най после и бг кола

          Че в България отдавна се произвеждат автомобили
          Например джипа на Йори В момента аз "произвеждам" моя))
          Няма как студентите да направят изцяло собствена разработка. Няма да им стигне бюджета на сичкото ТУ... Да разработиш и произведеш двигател например си е сериозно предизвикателство откъм средства и база. За серийно производство изобщо не става дума..
          "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

          Коментар


          • #6
            Re: най после и бг кола

            Първоначално публикуван от Turbozmej Преглед на мнение
            И Dacia много приличаше на някакво Рено, а сега си го карат и изнасят в най-различни форми...

            Т.
            Dacia е собственост на Рено, няма как да не прилича То дори на нея си пише "Powered by Renault"
            VW Touareg V10, 5000cc

            Коментар


            • #7
              Re: най после и бг кола

              А ето и новината в Dir.bg:

              Намери се първи благодетел на колата Made in BG

              АКБ Форес прояви интерес към прототипа на български автомобил "Юнивърс", съобщи БТА. Производството на елементи на автомобила може да се прави в три завода на холдинга -"Машпроект инженеринг" - Стара Загора, "Панайот Волов" - Шумен и в "Елма" - Троян.
              Ръководството на концерна ще насрочи среща с патрона на проекта "Юниверс" и кмет на Сливен Йордан Лечков и проектантите от Техническия университет. От АКБ Форес били готови да инвестират в проекта колкото е необходимо. Ако има производство, цената на българския автомобил ще бъде около 8000 евро, смята проф. Камен Веселинов – ректор на Технически университет-София. Колата ще бъде показана през месец юни на автомобилния салон в столицата. Прототипът на "Юнивърс" беше представен в неделя на летище Бършен край Сливен. Проектът е на Технически университет-София. Колата е с мощност 90 конски сили и развива до 210 километра в час. Изработването на автомобила е започнало в началото като учебен проект. Студентите са работили по проекта от скици, учейки се да разработят дизайн на лек автомобил. Постепенно проектът прераства в реално функциониращ автомобил. Двигателят е взаимстван от “Мерцедес”, а дизайнът и интериорът са изцяло дело на студентите от ТУ. За да бъде пуснат той в серийно производство обаче трябва инвеститор, който да прояви интерес към него
              Такамммм, хубаво. Евала даже.

              Че няма почти нищо българско в нея - ми няма, ама то ако можеха 10 студента и един професор без пари цяла кола да измислят ехе-хеееееее.

              Моето мнение обаче е, че трябва да погледнат малко по-различно и за да имат наистина интерес откъм инвеститори да хвърлят по едно око
              тук: http://www.teslamotors.com
              тук: http://phoenixmotorcars.com/
              тук: http://zapworld.com/
              че даже и тук: http://www.cleanova.com/public/rubri...?id=8146&hl=FR

              Т.е. да направят нещо ново и интересно (разбира се в съдружие с някой от големите в бранша).

              Иначе - успех. Ако докажат, че са направили сигурен, икономичен и евтин автомобил ще предпочета да купя него пред Dacia Logan, Chevrolett Aveo и другите с подобна цена.

              А иначе мечтата ми е да карам LandRover FreeLander (може и рееландер 2 ) конвертиран в PHEV (Plug In Hybrid Electric Vehicle) или даже в EV (Electric vehicle).

              Коментар


              • #8
                Re: най после и бг кола

                след като прочетох темата видях колата на снимка във вестника (малко късно) - както очаквах е МЕГА грозна и сбирщайн. най-малко национални чувства биха ме накарали да си похарча парите за такова нещо. мисля, че е време да се отървем от болните амбиции от миналото ДА НАПРАВИМ КОЛА! глупости...по-скоро да дадат парите в БАН и мозъците да се съсредоточат да измислят някоя нова енергийна технология от колкото да преоткриват автомобилостроенето. абсурда е пълен в нашата бедна държавица...

                видяла жабата, че подковават вола и вдигнала крак...
                "..there is no substitute for cubic inches.."

                Коментар


                • #9
                  Re: най после и бг кола

                  Първоначално публикуван от fakir Преглед на мнение
                  след като прочетох темата видях колата на снимка във вестника (малко късно) - както очаквах е МЕГА грозна и сбирщайн. най-малко национални чувства биха ме накарали да си похарча парите за такова нещо. мисля, че е време да се отървем от болните амбиции от миналото ДА НАПРАВИМ КОЛА! глупости...по-скоро да дадат парите в БАН и мозъците да се съсредоточат да измислят някоя нова енергийна технология от колкото да преоткриват автомобилостроенето. абсурда е пълен в нашата бедна държавица...

                  видяла жабата, че подковават вола и вдигнала крак...
                  Сега с тебе ще ни нарочат за песимисти ,ама аз като гледам виждам новия четириврат смарт и никаква българска кола Да не би тези да са я измислили преди смарта и онези да са им откраднали идеята или по скоро е обратно .
                  B+

                  Коментар


                  • #10
                    Re: най после и бг кола

                    Реално нищо не можем да кажем за потребителските и качества и пътното поведение, а те струват много повече от един дизайн. Лошото е че дори и най-простото - дизайна и той не блести с нищо. Редица заемки и препратки... Просто поредната модерна японо-корейска сапунерка... И докато в Япония вече се избавят от облия биодизайн, то ние сме както винаги няколко години назад...
                    Да попитам, каке съответното нещо на краш теста? Няма краш тест? Ми къде сме тръгнали тогава се питам...
                    Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                    Коментар


                    • #11
                      Re: най после и бг кола

                      Ъъъъъъъъ, Quadra а ти какъв краш тест очакваш от концепция за дизайн?

                      В смисъл, че те хората само дизайн са правили, доколкото разбирам това двигател, шаси, системи за безопасност и др. трябва да са си ги наследили от Smart-а (inherited май беше на ингилизки). А той май е тестван , тъй че не би трябвало да имат проблеми там.

                      А и от друга страна - извинявай ама от тая сапунерка какво мислиш да остане при сблъсък с 50 км/ч?

                      Шегата настрана - нека се пробват. Днес полупроводници - утре цели проводници (както беше казал бай Тошо). В случая: днес Смарт, утре Toyota, вдруги ден Land Rover, че накрая и Hammer-и ще произвеждаме. Нека само да ги електрифицират ако може, че тези ДВГ не ме кефят нещо.

                      Коментар


                      • #12
                        Re: най после и бг кола

                        Този четиривратия Смарт използва подовата платформа на новия Колт на Митсубиши, а той е една наистина рядко грозна кола. Пък и за каква българска кола говорим при положение че това е концепция за дизайн... К`во сега, Пинифарина като прави дизайна на Кадилаците да кажат че са италиански? Да бе да....
                        И като е дизайн, какво общо има ТУ? В цял свят дизайнерите ги взимат от художествените училища, а в ТУ трябва да се подготвят инженери... ама щом и карантиите не са ги измислили те се чудя къде е нашия пръст в цялата работа освен един голям кръжок по автомобилизъм... При все че трябва да имаме национално самосъзнание и уважение това за мен си е гол популизъм и голям сапунен мехур.
                        Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: най после и бг кола

                          Е, сега вече като бивш възпитаник на ТУ за мен е въпрос на чест да те осветля , че там има и специалност инженерен дизайн (или нещо подобно).

                          А освен това то убаво художнците да правят дизайна, ама кат ги знам кви картини рисуват, не ми се ходи на доктор (или май беше "кат се знам къв съм инженер, не ми се ходи на доктор"). Карай да върви.

                          А идеята ми беше за БГ колата, че в момента се подготвят няколко интересни автомобила:

                          Phoenix SUT и SUV с каросерия на SangYong Action - електромобил с батерии на Altair. Макс. скорост над 100miles/hour, максимален пробег с едно зареждане над 100 miles (до края на годината с новите батерии над 200 miles), очакван живот на батерията 20 000 презареждания/15 години.

                          Tesla Roadster - подобна чудесия, само че с батерии от лаптопи (дано не вземат от Dell ).

                          ZAP! X - каросерия на Lotus, батерии Altair, мотори UQM. Характеристики - като на Phoenix.

                          Та идеята ми е, че това е бъдещето и според мен това ни е шанса за БГ производство. Не да откриваме топлата вода, а да ползваме направеното вече - готова каросерия, готови батерии, готови електромотори, остава инженерна дейност и производство. Това последното разбира се е най-сложно.

                          Коментар


                          • #14
                            Re: най после и бг кола

                            Днес я видях на живо- това да стане кола за пазара трябва мъжагите да изедат бая още хляб-
                            На кратко- решетки от мрежа на въздушен филтър, лепени за броните с някакво лепило дето мяза на засъхнала дъвка, а на едно място му бяха ковнали ПИРОН. Относно качество на пластмасите- имат по-чуплив вид и от на МОНДЕО 1, за краштестове и шумоизолация да не говорим-няма данни.
                            И цената- за нагласен такъв автомобил, със изчистени дефекти и функциониращи уплътнения на вратите не бих дал повече от 10000 лв със всички такси и разходи.
                            http://www.agentura.ru/specnaz/gru/spezi_1.jpg
                            Lancia Kappa TDS (такъв...италиянски петак) / Land-Rover 88 Series 3 FFR, 2.25Petrol

                            Коментар


                            • #15
                              Re: най после и бг кола

                              Е това за пирона ,сериозно ли е? Тези момчетии ,да не са я сглобявали тази нощ?
                              B+

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X