Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тунинг на Лендровер-Дифендър.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тунинг на Лендровер-Дифендър.

    Тунинга на този етап се състои от амортисъори, пружини и демфер.
    Окачването е на фирмата Trail Master.
    Следващата стъпка е заден блокаж, предна броня, странична защита и заден блокаж.
    До сега има още и чип-тунинг на двигателя.
    Закупени са и нови гуми с джанти.
    Колата постепенно ще добива страховит вид, дори и сега може да се каже, че е в челото на всички наши Хард-разходки.

    Викторе, радвам се, че си толкова запален почитател на офрода и благодаря за правото да ти честита първи новите придобивки.
    LZ1VMH

  • #2
    Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.















    LZ1VMH

    Коментар


    • #3
      Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

      Супер сте го започали Това е първата такава тема за такова возило Как се справи на рампата? Догони ли паркетния Уаз?
      Вместо два задно блокажа (Голди случва се) защо не сложите един шнорхел? Все пак газенето на Дефендера е само 500мм, а една обиковенна Нива - 800мм Блокажа предполагам 100% ARB?
      Да си го караш със здраве Честито!!!
      о 88 з 417 оо 4 - Стоян

      Коментар


      • #4
        Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.




        Рано му е да догони Уазика.
        LZ1VMH

        Коментар


        • #5
          Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

          някъде мисля пишеш за окачването 2,5 инча
          в пружините се вижда разлика
          но амортесьорите не виждам
          LR RR Classic VM2.5

          Коментар


          • #6
            Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

            Първоначално публикуван от hf hpe Преглед на мнение
            някъде мисля пишеш за окачването 2,5 инча
            в пружините се вижда разлика
            но амортесьорите не виждам

            имам чувстовото че оригиналните са леко разгънати, затова така изглежда.
            LZ1PER

            Коментар


            • #7
              Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

              Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
              ...Вместо два задно блокажа (Голди случва се) защо не сложите един шнорхел? Все пак газенето на Дефендера е само 500мм, а една обиковенна Нива - 800мм ...
              Не се заяждам, ама искам да я видя Нивката в 80см. вода как ги гази, щатно от завода...

              Коментар


              • #8
                Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                Браво!

                Бих изкарал малко джантите навън и едни тръби, вместо ламарините под вратите, стойка за резервната гума, стълба и стойка за хай-джека (отвън)..

                По-нататък е добре да се помисли и за рол-кейдж, панелите на Дифендъра са меки..

                Успех Викторе! и ще черпиш едно кръгче за стари ЛР фенове

                Коментар


                • #9
                  Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                  браво добре изглежда той дефендера си е в момента тук поне това пишат че е с най големи серйни ходове на окачвамнето а като се сложи кит се подобрява още.......
                  няма ли да слгате ексцентрици от пред траил мастер произвежда вече но не знам за дефендера дали има?
                  поздрави

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                    Това за дължината на амортисьорите е интересен въпрос?
                    LZ1VMH

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                      Дължината на пружините не отразява възможния лифт на новото окачване както и промяната на равновесната му точка. По същата причина дължината на амортисьорите не кореспондира с промяната на дължината в пружините...

                      Тунинга и промяната на параметрите на окачването само на пръв поглед са проста работа...
                      VPetrov.photography

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                        Да бе, колко инча са амортисорите
                        Емил-00356 99872043-Малта
                        Defender-90

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                          Първоначално публикуван от stojan_defender-a Преглед на мнение
                          Супер сте го започали Това е първата такава тема за такова возило Как се справи на рампата? Догони ли паркетния Уаз?
                          Вместо два задно блокажа (Голди случва се) защо не сложите един шнорхел? Все пак газенето на Дефендера е само 500мм, а една обиковенна Нива - 800мм Блокажа предполагам 100% ARB?
                          Да си го караш със здраве Честито!!!

                          Не знам от къде си взел тази информация, но в документацията за Лада Нива пише, че преодолява водни препятствия до 50см.
                          Only after the last tree has been cut down,
                          Only after the last river has been poisoned,
                          Only after the last fish has been caught,
                          Only then will you find that money cannot be eaten.

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                            моя е май честта да издам една много дълбоко пазена тайна на тунинга

                            значи като вдигаш шасито нагоре с него си отива и двигателя и скоростите и раздатката, а мостовете си стават все там. така карданите започват да работят под друг ъгъл, това предполагам е известно на всички. късия дифендър има сериозен проблем с тунинга, поради огромната раздатка задния му кардан е много къс и от повдигането му се завива свят и пада затова колкото и да ви се иска да вдигнете дифендъра, това неможе да стане с повече от 3 - 4 см. новите пружини са по - дълги защото са по - меки, така човек като си ги сложи и возията на колата се променя към добро и той умира от кеф с новото си окачване. амортисьорите са къси зада ограничат хода до максимално допустимия за кардана .... за толкова пари толкос. ако искате по - сериозни лифтове и резултати се слага и нов кардан, който струва х000 паунда или се изхрърляш гигантската раздатка и насаждаш там атлас 2, който струва х000$
                            drive alive

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Тунинг на Лендровер-Дифендър.

                              Това е болежката на късите джипки, Дефендър, Вранглер - все тая...Карданчето като е две педи нищо не можеш да направиш със законите на физиката...
                              Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X