Обява

Свий
Няма добавени обяви.

CR или SX??

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • CR или SX??

    Кой е по-добрият избор CR или SX?(след 1998г)? Имам в предвид 125 кубиковите? Какви са плюсовете и минусите, бихте ли дали мнение ,че въобще не съм насясно с двата мотора. А Цр-а преди 98г. добър ли е????

    КАк ще се дърщът в гората, не по мотокрос пистите???
    Последно редактирано от slawunder; 20-04-07, 15:25.

  • #2
    Re: CR или SX??

    +1 SX125
    2010 CRF 250 R

    Коментар


    • #3
      Re: CR или SX??

      Защо>>?

      Какво му е на ЦР-чето?

      Коментар


      • #4
        Re: CR или SX??

        ЦР-а много по-рязък и неподходящ за гората. Ела и говори с Руменчо да ти разкаже той каква е разликата.

        +1 SX

        Коментар


        • #5
          Re: CR или SX??

          Първоначално публикуван от Димитър Преглед на мнение
          +1 SX125
          Cr-a както вече знаеш е доста нервна машинка. Вече познаваш Румбата, който смени цр-а за сх. Питай го как се чувства с новия мотор. На мен ми прави впечатление че е доста доволен Иво изказа мнопго ласкави мнения за окачването на ктм-а, обирал страхотно и малките неравности с ниска скорост, а при скок се държи по-различно. Нещо нетипично за кросово окачване, поне при по-стара година мотор. Тази неделя евентуално ако искаш ще излеземе някъде на някоя писта заедно, може по 2-ма на мотор, и ще покараш на Венци сх-а малко, за да видиш дали ще ти допадне (според мен ЩЕ)
          DCRT®

          Коментар


          • #6
            Re: CR или SX??

            а може би не е лош избор и КХ-а
            всеки казва че е най плавен и подходящ за ендуро

            Димитър може да каже повече

            все пак не е лошо мотора да е японски
            Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

            Коментар


            • #7
              Re: CR или SX??

              Първоначално публикуван от Краси Преглед на мнение
              все пак не е лошо мотора да е японски
              Защо? Доколкото знам представителството на КТМ в Пазарджик вече работи с пълна сила, имат страшно много части на склад и правят бързи поръчки. Та даже и цените им не са по-високи от японските.
              А ако говориме за японските сузукита например, да си нямаш работа с тяхното представителство
              DCRT®

              Коментар


              • #8
                Re: CR или SX??

                Първоначално публикуван от iva_kx Преглед на мнение
                ...
                А ако говориме за японските сузукита например, да си нямаш работа с тяхното представителство
                Аз пък бях доста убединелен и нямах проблеми с момчетата в Сузуки ... Димитър ми е свидетел наистина по телефона не са много отзивчиви, за мотор, който не им е в каталога... но иначе ако има отидеш на крак казват "На твоя отговорност" и изравят необходимите неща...
                Път без препятствия обикновено не води до никъде.

                Коментар


                • #9
                  Re: CR или SX??

                  Части има вече за всички машини, независимо японски или ктм. За крос мисля че хондата е по-добра, но за разходки не знам.
                  Издъних се на Тюринг теста

                  Коментар


                  • #10
                    Re: CR или SX??

                    аз съм карал цр125 крос

                    определено е труден за ендуро
                    сега ямахата ми е много по плавно теглеща, катери много по успешно наклони за които преди само съм си мечтал
                    Husqvarna WR125 94-->Honda CR125 97-->Yamaha YZ125 04-->KTM 200EXC 07-->KTM 250EXC 06-->KTM 250EXC 09

                    Коментар


                    • #11
                      Re: CR или SX??

                      +1 CR не знам вашето мнение,но лично мен ЦР-а повече ме кефи,все пак си е Хонда,друго си е японското,не че СХ е лош,но предпочитам ЦР-а,лично мнение
                      [B][URL="http://metric.rodim.ru"][IMG]http://metric.rodim.ru/a1_a1_11_12_2008_2_1a.gif[/IMG][/URL][/B]
                      [B][COLOR=Red][SIZE=4]ИСКАМ БЪЛГАРИЯ ЧИСТА![/SIZE][/COLOR][/B]
                      [IMG]http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO/Icon%202.jpg[/IMG]

                      Коментар


                      • #12
                        Re: CR или SX??

                        + за КХ ... Зеленото си е зелено , а иначе от двата предложени +1 за ЦР и +1 за СХ , зависи от състоянието им и двата са много добри мотори , не съм имал удоволствието да карам СХ , но пробвах една ЦР 125 96 год. и останах очарован ... много пъргав мотор не знам как ще е за ендуро , но за крос си е супер Аз ти предлагам да не си набелязваш даден модел и марка , а да взимаш каквото изпадне изгодно . Не друго далавери да ИМА
                        http://ftp.domainbg.com/CECO_KANGOTO...%20EGOISTE.bmp

                        Коментар


                        • #13
                          Re: CR или SX??

                          Първоначално публикуван от NiGhTy Преглед на мнение
                          +1 CR не знам вашето мнение,но лично мен ЦР-а повече ме кефи,все пак си е Хонда,друго си е японското,не че СХ е лош,но предпочитам ЦР-а,лично мнение
                          Добре, изказваш ... мнение. Ама може ли да попитам защо цр-а те "кефи" повече? Обикновенно хората изказват менние, след което обосновка. Иначе някакси се губи смисъла на казаното. И какво предимство дава на мотора това, че е японски? Между другото ... карал ли си SX? А CR?
                          DCRT®

                          Коментар


                          • #14
                            Re: CR или SX??

                            Вдигам ръка да се изкажа какво е предимството на това че е японски даден мотор. Може ли, може ли ? Нека аз ???

                            Предимството на всеки японски мотор, и на 99% от нещата правени от японец по принцип, е че представляват най-доброто съотношение цена/качество въобще. Не винаги ще са най-доброто, но ще са най-доброто за цената си.

                            Ще започна от далеко не виждам нищо особено примерно в това че от марка като Ферари, сигурна в пазарния си дял и в това, че може да продаде какъвто иска боклук на каквато иска цена, са направили хубава кола. Виждам обаче истински подвиг в това Хонда да изкара модел като NSX например, който когато излезе (1990) прескачаше фераритата и въртеше кръгчета около тях, беше десет пъти по-здрав (не беше особено трудно да се постигне) и два пъти по евтин.

                            Същото е съотношението в луксозните коли - един Lexus не може да си позволи да струва повече от 70 бона зелено в щатите (иначе няма да го купуват, зер "само" Lexus е), което не му пречи да не отстъпва на два пъти по-скъп мерцедес.

                            Но това за колите.
                            За моторите - ако вземеш пистовите, вземи който и да е инжинерен екип от която и да е от четирите японски фирми, и им кажи "господа жълти инжинери, следващата хиляда кубикова пистарка която изкарате ще има пазарна цена колкото мв агуста, гарантирам ви купувачи на по 30-40 бона, няма нужда да се вмествате вече в стандартните за пазара 12 бона и няма нижда да се съобразявате с цена" - и виж какво ще изкарат. Няма да е като прехвалената агуста дето била не знам какво си, и която няма сравнителен тест в който да не е зад останалите.

                            При кросовите мотори е същото. Отново - говоря за световния пазар, не за българския. Японските мотори в северна америка всичките са що годе на една цена. КТМ са доста по-скъпи. Един SX85 примерно струва по-скъпо от новия четиритактов CR150F, който от своя страна струва с 35-40% по-скъпо от всички останали 85ци на пазара. И какво, да сравнявам YZ85 с SX85 ли ?!? Единият е 3150$ другият е 4400$ ! Единият изкарва цял сезон с едно резервно бутало, другият не го знаеш от единия манш до другия дали ще изкара. За разликата в цената мога да му наточа двигателя или да му купя резервни части и консумативи за два сезона напред.

                            И най-вече - всички прехвалени марки които основават пазарната си политика на база презрение към японците (тук не визирам ктм, погледа ми се насочва по-скоро към италианските марки) дължат качеството си именно на японците - на простия факт че трябва да се стараят да са поне толкова качествени колкото японците ако искат да оцелеят. Радвам се че ги има, хубаво е да има разнообразие, но едно не трябва да се забравя - конкретно при мотоциклетите, и като се изключи BMW, всички останали европейски марки без изключение бяха пътници през 80те години, и бяха пътници (някои си и отидоха от този свят) именно поради надменното си отношение към същите тези японски марки които им изкопаха гробовете.
                            Всеки който оцеля в тази касапница оцеля понеже си отчете грешките, и си даде сметка че японците са еталона за качество и трябва да се мери по тях, а не обратното.

                            Не че плюя ктм, не съм им фен но не мога да не призная че в последните години проявяват много творчество, което им прави чест.
                            Харесва ми че проявяват творчество, че имат хидравлични съединители, че джантите им са ексел и прочие.

                            Но не може да се сравнява ктм с японски мотор, по простата причина че цената им (за нови мотори говоря) е различна. Пак повтарям - различна не в България, различна на световния пазар. В България не знам какви са цените.

                            А що се отнася до ктм от 98ма и Хонда от 98ма - мисля че ще се замисля около половин микросекунда преди да се спра на хондата КТМ отбелязаха големия прогрес през последните няколко години, не през 98ма.

                            Пак да повторя - говоря за марките като цяло, не за това дали точно тоя ктм е по-зле или по-добре от точно тази хонда.
                            Издъних се на Тюринг теста

                            Коментар


                            • #15
                              Re: CR или SX??

                              Оо, въобще няма да споря в случая - изключително много си прав и както винаги много обективен
                              Но в случая аз имам малко по-скромни и тесногръди виждания, които касаят по-скоро мен и такива като мен (включително този който задава въпроса в конкретната тема) - интересува ме за каква цена мога да взема употребявана машина, каква е цената на консумативите и резервните части и за колко време мога да си ги набавя. Говорех за КТМ-и около 2000 година, цените за втора ръка машини, сравнени с японските на българския пазар са сравними. Зависи и от състоянието разбира се. Уважавам КТМ, защото са единствената марка, която ПРОДЪЛЖАВА да налага 2Т при ендурата. Кросовите и ендуро модели са доста близки и след малки корекции могат да "преминават" един в друг. Много творчество проявяват, много инвестиции хвърлят именно при ендурото и неговото развитие. В повечето ендуро състезания преобладава оранжевия цвят. Няма как това да не ме накара да уважавам политиката на тази марка! Може би за това бих се съгласила (ако можех) да дам 35-40% повече за машината, понеже голяма част от тези пари ще идат именно за спонсорство на някои от най-зрелищните ендуро състезания. Та ако ще това да стане причина да ме нарекат "глупава идеалистка"
                              Последно редактирано от iva_kx; 21-04-07, 09:02.
                              DCRT®

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X