Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Сигурност и безопасност(препарат(лепило) за камерни и безкамерни гуми)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Сигурност и безопасност(препарат(лепило) за камерни и безкамерни гуми)

    Здравейте,
    Вече три месеца ползвам един препарат(лепило) за камерни и безкамерни гуми. Предпазва от спукване на гума с гвоздеи, винтове болтове и всякакви пробиващи и режещи обекти с размер и диаметър до 15 мм и до 18 пробивания.
    До 2000-та година е било само за военните от NATO.След 2000 -та година е разрешено за цивилна употреба. В Европа и САЩ се ползва главно от камиони,строителни машини(фадроми,багери,кранове,бетоновози),селскостопанска техника(трактори,комбайни)-общо взето там където престоите са скъпоструващи. Един работен час на една машина е стотици левове.
    Гумите имат известна порьозност и с течение на времето налягането в тях намалява , но визуално това не може да се установи.Това лепило запушва порите на гумата и предотвратява това изпускане.То предотвратява и от изпускане поради дефекти в джантата.
    Поради специфичните му характеристики поддържа гумите на камиона "студени" давайки допълнителен пробег с 20% и икономия на гориво 3%.
    Освен това се ползва от off-road машини за пътешествия и състезания(Charity car rally - 25000 мили от Лондон до Монголия , Sahara Expedition 5500 мили от Ахминстър Великобритания до Котоноу Бенин).

    Аз съм го подлагал на много изпитания на различни автомобилни гуми.
    Правил съм експерименти с дрелка съм пробивал дупки с 6 мм, 7 мм и 9,5 мм във всички случаи дупката се запушвала качествено.
    Искам да ви кажа, че не става въпрос за това което го продават по някои бензиностанции-флакон под налягане 250 мл.-аз съм го пробвал и мога да кажа че в много от случаите не е успявало да запуши даже и дупка на пирон 1-2 мм.Другата неприятност е че като отидеш на вулканизатор ти отказват да я залепят(вулканизират)защото тази течност засъхва моментално по вътрешността на гумата и трябва са се сваля или с разредител или с телена четка.
    Този препарат за който аз ви говоря си стои течен - в неговия състав има нишки от кевлар , много финни парченца каучук , инхибитор на влага, преобразовател и ръжда и още 24 съставки на които производителя не дава химическата формула.Срок на годност 10(десет) години.
    Ако се наложи по-сериозен ремонт на гумата във вулканизатор просто след демонтажа на гумата от джантата се избърсва с парцал мястото и може да се направи съответната манипулация.
    От няколко седмици е инсталирано на гумите на Nissan Patrol - off-road клуб Варна.
    Ако някой се интересува от това нека пише ще му пратя допълнителна информация.

  • #2
    Re: Сигурност и безопасност

    Първоначално публикуван от evgeny Преглед на мнение
    Здравейте,
    Вече три месеца ползвам един препарат(лепило) за камерни и безкамерни гуми. Предпазва от спукване на гума с гвоздеи, винтове болтове и всякакви пробиващи и режещи обекти с размер и диаметър до 15 мм и до 18 пробивания.
    До 2000-та година е било само за военните от NATO.След 2000 -та година е разрешено за цивилна употреба. В Европа и САЩ се ползва главно от камиони,строителни машини(фадроми,багери,кранове,бетоновози),селскостопанска техника(трактори,комбайни)-общо взето там където престоите са скъпоструващи. Един работен час на една машина е стотици левове.
    Гумите имат известна порьозност и с течение на времето налягането в тях намалява , но визуално това не може да се установи.Това лепило запушва порите на гумата и предотвратява това изпускане.То предотвратява и от изпускане поради дефекти в джантата.
    Поради специфичните му характеристики поддържа гумите на камиона "студени" давайки допълнителен пробег с 20% и икономия на гориво 3%.
    Освен това се ползва от off-road машини за пътешествия и състезания(Charity car rally - 25000 мили от Лондон до Монголия , Sahara Expedition 5500 мили от Ахминстър Великобритания до Котоноу Бенин).

    Аз съм го подлагал на много изпитания на различни автомобилни гуми.
    Правил съм експерименти с дрелка съм пробивал дупки с 6 мм, 7 мм и 9,5 мм във всички случаи дупката се запушвала качествено.
    Искам да ви кажа, че не става въпрос за това което го продават по някои бензиностанции-флакон под налягане 250 мл.-аз съм го пробвал и мога да кажа че в много от случаите не е успявало да запуши даже и дупка на пирон 1-2 мм.Другата неприятност е че като отидеш на вулканизатор ти отказват да я залепят(вулканизират)защото тази течност засъхва моментално по вътрешността на гумата и трябва са се сваля или с разредител или с телена четка.
    Този препарат за който аз ви говоря си стои течен - в неговия състав има нишки от кевлар , много финни парченца каучук , инхибитор на влага, преобразовател и ръжда и още 24 съставки на които производителя не дава химическата формула.Срок на годност 10(десет) години.
    Ако се наложи по-сериозен ремонт на гумата във вулканизатор просто след демонтажа на гумата от джантата се избърсва с парцал мястото и може да се направи съответната манипулация.
    От няколко седмици е инсталирано на гумите на Nissan Patrol - off-road клуб Варна.
    Ако някой се интересува от това нека пише ще му пратя допълнителна информация.

    е колега реклама ли правиш сега ми като си почнал даваи до край ЗАИНТРИГУВА МЕ

    Коментар


    • #3
      Re: Сигурност и безопасност

      Това е реклама на продукт който наистина работи. Не като тези по телевизията VS Teleshop.Това е кратко инфо.Ако искаш мога да ти пратя още на e-mail.

      Къде да го използваме

      Тази водеща технология се използва при:
      Фирми за събиране и обработка на боклука, минната и геоложката индустрия.
      Гражданско строителство и ремонт.
      Фирми за пътно поддържане
      Местните власти (пожарна и полиция)
      Спешна и неотложна медицинска помощ
      Селскостопански фирми и фермери.
      Off-road машини


      Спестяване на пари

      Значително подобрява оперативната ефективност
      Отпада принудителният престой на машините, който е много по-скъп от ремонта на гумите.
      Увеличаването на работния живот на гумите с 20% води до намаляването на разходите.
      Намаляването на разходите на гориво са благодарение на спирането на изпускането на гумите.


      Как работи

      Когато гумата се върти, лепилото се разпределя равномерно върху вътрешната й повърхност. Веднага с появяването на дупка, налягането в гумата изтласква милиони частици от лепилото, за да запуши дупката, оформяйки тапа, която предпазва всякакви бъдещи загуби на налягане.
      Това се извършва с два до три оборота на гумата. Това става толкова бързо, че шофьорът може да не забележи какво се е случило. По-късно, когато се проверява гумата, се забелязва светлото петно на тапата, която се е оформила.


      Защо работи

      Фибрите са носещият скелет на лепилото. Колкото по-здрави са фибрите, толкова по-голяма е защитата на гумата. Здравите фибри са изкуствено създадени синтетични фибри като тези, които се използват при противокуршумните защитни жилетки. Многото видове от фибри от различни дължини и дебелини на различни марки са образуващите бързо постоянна тапа. С използването на подходящ клас, тези лепила ще посрещнат изискванията на различните по дизайнерски спецификации гуми за всички типове гуми и работни условия, при които се използват.
      Пълнителят служи за това, когато се оформи здрава тапа от фибри, завършващото затваряне да се извършва от частиците на пълнителя, в които се съдържат фибрите, за да формират ефективна здрава тапа. Използването на този неорганичен пълнител е задължително за висококачественото лепило.
      Функцията на течността в лепилната формула е да бъде среда, чрез която фибрите и пълнителят да покриват зоната на дупката в гумата. При някои други лепилни формули компонентите може да се разделят след известно време, когато гумата не се използва. Ако се забележи такова разделяне на компонентите, тази формула вече няма да изпълнява функциите по запушване на дупки.


      Air-Seal висококачественото лепило не се разделя на съставки и защитава гумата за целия период на живот на гумата.

      Коментар


      • #4
        Re: Сигурност и безопасност

        Някъква цена ?Необходимо количество за 1 гума? Може и на ЛС

        Коментар


        • #5
          Re: Сигурност и безопасност

          и аз се интересувам от този продукт дай цена и количество за гума .на кола на джип по колко ходи

          Коментар


          • #6
            Re: Сигурност и безопасност

            Препоръчваното количество необходимо за една гума размери например
            за леки автомобили 165/75R-13 или 185/65R-14 e 8 течни унции(fl.oz.)
            за 205/65-15 - 10 течни унции
            за джипове 33х12,5х15 или LT 265/75R-16 или 33.00х10,5х16,5
            е 16 течни унции(fl.oz.)
            Една течна унция е приблизително = 31 ml
            Цената на унция е 2 лв.
            За камиони и тежки машини количествата са по-големи.

            Коментар


            • #7
              Re: Сигурност и безопасност

              Първоначално публикуван от evgeny Преглед на мнение
              Препоръчваното количество необходимо за една гума размери например
              за леки автомобили 165/75R-13 или 185/65R-14 e 8 течни унции(fl.oz.)
              за 205/65-15 - 10 течни унции
              за джипове 33х12,5х15 или LT 265/75R-16 или 33.00х10,5х16,5
              е 16 течни унции(fl.oz.)
              Една течна унция е приблизително = 31 ml
              Цената на унция е 2 лв.
              За камиони и тежки машини количествата са по-големи.
              за камиони и трактори както и да е, но за леки коли с тези 8 унции (250 гр.) течност в колелото ще има Е**ТИ вибрациите при скорости над 60-70 км/ч.... кво прайм? май по-скоро това е за аварийна употреба от колкото за профилактична.
              "..there is no substitute for cubic inches.."

              Коментар


              • #8
                Re: Сигурност и безопасност

                Аз лично изпробвах дали се получава дебаланс.
                Поставих на личния си автомобил Шкода Фабия с 50% по-голямо количество от препоръчаното т.е. 12 унции.
                Отидох на магистралата и започнах плавно и бавно да ускорявам до скорост от 160 км/час не се усети никаква вибрация.По големи скорости с тази кола не смея да вдигам.
                След това отидох при приятел с работилница(вулканизатор) баланс машина сложи я на баланс машината и не се наложи балансиране.
                Демонтирахме гумата от джантата и видяхме слоя който се беше образувал отвътре.Поставял съм гумата в покой за 2-3 дни - не се получава стичане и образуване на неравномерности.
                В инфопакета на производителя пише, че поради много добрата си консистенция , от центробежните сили лепилото се разпределя съвсем равномерно по цялата вътрешна повърхност на гумата и дори ако гумата не е балансирана добре не се увеличава нейния дисбаланс. Също така там пише, че практически няма ограничение за скоростта с която ще се движи колата.Все пак и аз като вас не вярвах и затова го тествах.
                Дайте съвети за други тестове които мога да направя.

                Коментар


                • #9
                  Re: Сигурност и безопасност

                  на мен би ми бил интересен теста с преминаване по лентата с пироните дето разпъват полицаите. преди бях чул (в някакво предаване по дискавъри или експлорър) че отдавна са разработени технологии гумите да не се пукат като преминават през този вид препятствие, но не били масови точно заради това, че ще улеснят престъпниците. тоя вариант с лепилото ако издържа на такъв тест ще е мнооого интересно...
                  "..there is no substitute for cubic inches.."

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Сигурност и безопасност

                    Проба с пирони диаметър 5 мм съм правил досега многократно.На всяка от гумите на тази Шкода Фабия има поне по 8 дупки.
                    Шиповете на веригите на полицията трябва да са кухи и след преминаването върху тях трябва да остават в гумата и през кухия отвор въздуха да излиза.Така е в Европа.

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Сигурност и безопасност

                      малко офф... топик (...не оффроуд

                      Евгени, ти май си морски нали? оффроуд клуб Варна да не е с/у затвора? там гледам постоянно "барнати" джипки спират. сега даже продават едно късо паджеро 1 ...много му искат обаче.
                      "..there is no substitute for cubic inches.."

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Сигурност и безопасност

                        Има такова Pajero.Преди време исках мнения за това Pajero.
                        Собственика иска 5800 лв. По документи е 93 г. Но е модел Pajero 1 което навежда на мисълта че не е 93 г.

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Сигурност и безопасност

                          Темата за безопасността ли е безинтересна или моите коментари са скучни?

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Сигурност и безопасност

                            Първоначално публикуван от evgeny Преглед на мнение
                            Темата за безопасността ли е безинтересна или моите коментари са скучни?
                            ...не, бате. просто психологията е "око да види ръка да пипне" а и аз примерно съм пукал гума 1 път през последните 4-5 години и ми струваше 3-4 кинта да я залепят. как да дам по 20 кинта на гума за лепило и то без да е спукана?!? или пък да си купя нови гуми за 5-600лв. и да ги напълня с накво космическо лепило... все пак не сме германци, американци, японци и прочее нации които наблягат на превенцията
                            иначе химикалчето звучи много обещаващо, но трудно ще стане масово. аз да знаеш какви химикали продавам.... все чудотворни. ама клиентите ми не са българи и за това продавам...иначе щях да продавам алкохол, цигари, и кремвирши = вечния "бизнес" в Бг...
                            "..there is no substitute for cubic inches.."

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Сигурност и безопасност(препарат(лепило) за камерни и безкамерни гуми)

                              ох и аз като факир съм на това мнение.множко ми са виждат по 20 лв на гума.и кат знам че гумите издържат по една година и не ми се мисли.

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X