Здравейте,
Вече три месеца ползвам един препарат(лепило) за камерни и безкамерни гуми. Предпазва от спукване на гума с гвоздеи, винтове болтове и всякакви пробиващи и режещи обекти с размер и диаметър до 15 мм и до 18 пробивания.
До 2000-та година е било само за военните от NATO.След 2000 -та година е разрешено за цивилна употреба. В Европа и САЩ се ползва главно от камиони,строителни машини(фадроми,багери,кранове,бетоновози),селскостопанска техника(трактори,комбайни)-общо взето там където престоите са скъпоструващи. Един работен час на една машина е стотици левове.
Гумите имат известна порьозност и с течение на времето налягането в тях намалява , но визуално това не може да се установи.Това лепило запушва порите на гумата и предотвратява това изпускане.То предотвратява и от изпускане поради дефекти в джантата.
Поради специфичните му характеристики поддържа гумите на камиона "студени" давайки допълнителен пробег с 20% и икономия на гориво 3%.
Освен това се ползва от off-road машини за пътешествия и състезания(Charity car rally - 25000 мили от Лондон до Монголия , Sahara Expedition 5500 мили от Ахминстър Великобритания до Котоноу Бенин).
Аз съм го подлагал на много изпитания на различни автомобилни гуми.
Правил съм експерименти с дрелка съм пробивал дупки с 6 мм, 7 мм и 9,5 мм във всички случаи дупката се запушвала качествено.
Искам да ви кажа, че не става въпрос за това което го продават по някои бензиностанции-флакон под налягане 250 мл.-аз съм го пробвал и мога да кажа че в много от случаите не е успявало да запуши даже и дупка на пирон 1-2 мм.Другата неприятност е че като отидеш на вулканизатор ти отказват да я залепят(вулканизират)защото тази течност засъхва моментално по вътрешността на гумата и трябва са се сваля или с разредител или с телена четка.
Този препарат за който аз ви говоря си стои течен - в неговия състав има нишки от кевлар , много финни парченца каучук , инхибитор на влага, преобразовател и ръжда и още 24 съставки на които производителя не дава химическата формула.Срок на годност 10(десет) години.
Ако се наложи по-сериозен ремонт на гумата във вулканизатор просто след демонтажа на гумата от джантата се избърсва с парцал мястото и може да се направи съответната манипулация.
От няколко седмици е инсталирано на гумите на Nissan Patrol - off-road клуб Варна.
Ако някой се интересува от това нека пише ще му пратя допълнителна информация.
Вече три месеца ползвам един препарат(лепило) за камерни и безкамерни гуми. Предпазва от спукване на гума с гвоздеи, винтове болтове и всякакви пробиващи и режещи обекти с размер и диаметър до 15 мм и до 18 пробивания.
До 2000-та година е било само за военните от NATO.След 2000 -та година е разрешено за цивилна употреба. В Европа и САЩ се ползва главно от камиони,строителни машини(фадроми,багери,кранове,бетоновози),селскостопанска техника(трактори,комбайни)-общо взето там където престоите са скъпоструващи. Един работен час на една машина е стотици левове.
Гумите имат известна порьозност и с течение на времето налягането в тях намалява , но визуално това не може да се установи.Това лепило запушва порите на гумата и предотвратява това изпускане.То предотвратява и от изпускане поради дефекти в джантата.
Поради специфичните му характеристики поддържа гумите на камиона "студени" давайки допълнителен пробег с 20% и икономия на гориво 3%.
Освен това се ползва от off-road машини за пътешествия и състезания(Charity car rally - 25000 мили от Лондон до Монголия , Sahara Expedition 5500 мили от Ахминстър Великобритания до Котоноу Бенин).
Аз съм го подлагал на много изпитания на различни автомобилни гуми.
Правил съм експерименти с дрелка съм пробивал дупки с 6 мм, 7 мм и 9,5 мм във всички случаи дупката се запушвала качествено.
Искам да ви кажа, че не става въпрос за това което го продават по някои бензиностанции-флакон под налягане 250 мл.-аз съм го пробвал и мога да кажа че в много от случаите не е успявало да запуши даже и дупка на пирон 1-2 мм.Другата неприятност е че като отидеш на вулканизатор ти отказват да я залепят(вулканизират)защото тази течност засъхва моментално по вътрешността на гумата и трябва са се сваля или с разредител или с телена четка.
Този препарат за който аз ви говоря си стои течен - в неговия състав има нишки от кевлар , много финни парченца каучук , инхибитор на влага, преобразовател и ръжда и още 24 съставки на които производителя не дава химическата формула.Срок на годност 10(десет) години.
Ако се наложи по-сериозен ремонт на гумата във вулканизатор просто след демонтажа на гумата от джантата се избърсва с парцал мястото и може да се направи съответната манипулация.
От няколко седмици е инсталирано на гумите на Nissan Patrol - off-road клуб Варна.
Ако някой се интересува от това нека пише ще му пратя допълнителна информация.
Коментар