Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Смяна на двигател на G460 (дизел)

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Смяна на двигател на G460 (дизел)

    Пускам тази тема с идея тук да споделяме проблемите и решенията им при смяна на двигател. (дизелов)
    Моля нека да не пълним с постове не съдържащи конкретна информация.
    Моля модераторите, ако не е забранено, да трият всички възхищения и коментари недопринасящи по същество.
    Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
    Към модераторите-А изтрийте го сега.
    Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

  • #2
    От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

    Първия проблем при смяна на мотор са лапите. Ако имате G460-250GD или G463 G300GD е най-удобно защото ползвате всичко от стария мотор ако си купите за смяна мотор със същия блок. На 250 се слага 250турбодизел 150 коня. с леко тунинговане става 170. На 300 се слага 300турбодизел който без проблеми от 177 коня отива към 200. В този случай се сменят директно лапите и картера от единия на другия мотор и за един ден работата е готова. Изходите на охлаждащата система и радиатора съвпадат директно. Единствения сериозен механичен проблем е кулера. На 463 обикновенно има АБС и кулера трябва да отиде отпред пред радиатора. Допълнителния радиатор на маслото на 250ГД и 300гд не е необходим на мотора с турбо. Той си има охлаждане на маслото директно от водата. Там остава място за тръбите на кулера.

    Ако имате друг двигател на джипа и сте избрали един от посочените горе мотори трябва да се приготвите за следните проблеми.
    1. Направа на лапи. Не е проблем, но трябва да се запази мястото и наклона на двигателя.
    2. Осигурителния болт на левия тампон опира в картера. Налага се преработване на самия картер.
    Картерите на старите (не турбинирани мотори) са малко по-дълбоки, събират приблизително 2 литра масло повече, което е за препоръчване. Картер от лека кола не става на Гелендия. Няма го изпразването за болта.

    Това са лапи от 250 сложени на 250 турбо


    Това е проблемния болт


    Това е с картер от 250


    Поглед от долу нагоре на проблемния болт.



    За днес стига. Утре пак.
    Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
    Към модераторите-А изтрийте го сега.
    Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

    Коментар


    • #3
      От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

      При бензините ако се ползват от лека кола е препоръчително да се смени маховика, за да се ползва усиления съединител за Г. За дизел предполагам е същото.
      И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

      Коментар


      • #4
        От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

        Интересува ме двг. от 124 купе 300 бензин със ръчни скорости,на Г280 благодаря предварително за отговорите.

        Коментар


        • #5
          От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

          Е това е слагано на 460
          • 200 GE — M102E20 2.0 L I4 118 hp (87 kW), (only sold in Italy)
          • 230 G — M115 2.3 L I4, 102 hp (75 kW), 127 ft·lbf (172 N·m/3000 rpm)
          • 230 GE — M102E23 2.3 L I4, 125 hp (92 kW), 141 ft·lbf (192 N·m/4000 rpm)
          • 280 GE — M110E 2.8 L I6, 156 hp (115 kW), 166 ft·lbf (226 N·m/4250 rpm)
          • 240 GDOM616 2.4 L Diesel I4, 72 hp (53 kW), 101 ft·lbf (137 N·m/2400 rpm)
          • 250 GD — OM602 2.5 L Diesel I5, 84 hp (62 kW), 113 ft·lbf (154 N·m/2800 rpm)
          • 300 GD — OM617 3.0 L Diesel I5, 88 hp (65 kW), 126 ft·lbf (172 N·m/2400 rpm)

          На 124 купетата повечето мотори са М 104 но нещо ми се върти в главата че маи и М103 има но не съм сигурен.
          104 пише че е слаган на 463 - G 320 — M104 3.2 L I6, 217 hp (161 kW), 229 ft·lbf (310 N·m)

          Коментар


          • #6
            От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

            Извинявам се ,не поставих въпроса точно.На Г280 искам да поставя мотор от 124купе 3000бензинов с ръчни скорости 187кон. ако някой е правил тази операция ,ще съм благодарен да сподели.

            Коментар


            • #7
              От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

              Четете темите-на доста въпроси има одговори

              Коментар


              • #8
                От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

                Първоначално публикуван от miro krosa Преглед на мнение
                Извинявам се ,не поставих въпроса точно.На Г280 искам да поставя мотор от 124купе 3000бензинов с ръчни скорости 187кон. ако някой е правил тази операция ,ще съм благодарен да сподели.
                Леко ОФФ но просто предположение на база моя опит при Мерц.
                Ами смяната на М110 с М104 е безмислена и едва е правена често -верно че се добавят мако коне но това е в случаи че М104 е чисто нов,но пък поради факра че Г_то е много тежко дори и тия коне не подобряват нищо.
                От погорния пост е видно че М104 не епредвиден за Г460 съответно има загадки ,другото което е че М104 е с електроника(верно че за нея може да се каже че е правена по времната когато се правеха хубави неща при Мерц) и трябва да се мести мотора барабар с инсталацията......
                Та като се знае горе долу какъв ще е гърча и накрая що годе какво ще се получи ....

                Коментар


                • #9
                  От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

                  Благодаря за отговора. Имаше един във Русе със такъв мотор беше сложен на дълга база Г460 имаше я във мобилето.Даите предложение кои е наи добрия мотор (дизелов)които да се сложи на Г460ка къса база.Вальо да не се обиди че няма конкретни факти за момента.Мисла да патувам за Благоевград на оглед за една 460 надявам се скоро да стана собственик на такава.

                  Коментар


                  • #10
                    От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

                    Ако искате коне от М110 сменяте главата и леко се пипа инжекциона и вуаля
                    М104 няма никакви предимства пред М110 що се отнася за жип - поне според мен
                    И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

                    Коментар


                    • #11
                      От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

                      Не съм карал такова чудо незнам как върви,За

                      Коментар


                      • #12
                        От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

                        Колега- поне 5 пъти е писано и предлагано -инфо има ама не си чел.
                        Ето много накратко пак-предложение от мен.
                        М603- 6цил-113 к без турбо ,М603-но с турбо-вече е 147к слагни са на 124 и такав мотор (603) на под 300 000 е цяло съкровище щото е нов дет се вика.
                        М606 -6 цил без турбо -136 коня,М606 с турбо 177к.
                        606 без електроникии с ръчна кутия има малко слаган на 124, 606 с турбина е на 210-очиларката и там винаги е с електроники и с автоматична кутия.

                        Вальо е поставил М605 -с турбина - това е 5 цилиндъра и е по памент пак някъде 150 к.
                        Може да видиш и 2 те теми с картинки - и 605 и 606(колегата stevancochev -тои затова ти е написал по горе да четеш )

                        http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...d.php?t=109244

                        Коментар


                        • #13
                          От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

                          Първоначално публикуван от miro krosa Преглед на мнение
                          Не съм карал такова чудо незнам как върви,За
                          Първо измисли за какво ще я ползваш тая Гелендия.
                          На мойта съм сложил 150 коня и в гората съм велик защото ми се паднаха дифове 6.16. На шосето е трагедия. Ускорява се толкова бързо колкото бързо мотора вдига обороти. Не се усеща никакво натоварване НО....на 5та с 3000 оборота и 33" гуми е на 95км/ч. Сиреч - не става за шосе. Ако ще правиш шосейна бегачка, трябват бая по-бързи диференциали и по-разтегната скорастна кутия за да може да тръгва ...и евентуално бензинов мотор. Бензина понася по-високи обороти.

                          Дизелите които стават лесно са 2,5 турбо-150коня и 3.0 турбо -177коня. С леко попипване единия става към 170-180 коня, другия към 200.
                          ЦДИ-тат още не са поефтинели достатъчно за експерименти.
                          Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                          Към модераторите-А изтрийте го сега.
                          Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                          Коментар


                          • #14
                            От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

                            Благодарим горе доле ми се изяснява,излизам от мъглата със две думи. Питаш ме за какво ще я ползвам естествено за гора ,гора ,балкан.Мотора от 177кон.ми харесва много ,но ми идва малко скъпичко какво ви е мнението за 3,2 бензина от 124,със ръчни скорости.Много не съм по писането дай да се видим по нА една бира и да поговорим ако нямаш против. естествено и свободно време звънкаи престигам до всяка точка във Пловдив.0878632690

                            Коментар


                            • #15
                              От: Смяна на двигател на G460 (дизел)

                              За подобна замяна е добре да се купи цяла кола в движение, англичанка. Дизелите 250 и 300 турбо са по 3500лв. Колата се пробва, закача се на Стар диагноза за всеки случай и после почва да се твори. Като продадеш това което ти остава на колеги по цени "кой колко даде" двигаталя ти излиза 1500-2000лв. със скоростите и нужната електроника. На 3.2 бензина, само газовата ти е 500лв.
                              Бан-метод с който модераторите налагат на останалите своя начин на мислене.
                              Към модераторите-А изтрийте го сега.
                              Суратя утрепа и тоя форум. Жалко. Сбогом Приятели. Вальо. О888 557Ч7Ч

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X