Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Ресор+пружина?

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Ресор+пружина?

    Попаднах случайно на този "майстор" - http://gearinstalls.com/dc.htm в нета и бих искал да чуя мнения за "продукцията" му. Предварително правя уговорката че съм наясно за преимуществата на тунинговото окачване, но дали това не би могло да бъде вариант за нискобюджетно решение за не-състезателни джипки? Аз лично опитах с подлагане и шпренгване и се убедих че това са хвърлени труд и пари на вятъра.

  • #2
    Re: Ресор+пружина?

    Всичко ново става
    http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=11220
    ВѢРНОСТЬ И ПОСТОЯНСТВО

    Коментар


    • #3
      Re: Ресор+пружина?

      Първоначално публикуван от D-MAX Преглед на мнение
      Днес прочетох мнинието ти, колега, и мисля че за всички би било интересно да споделиш какво имаш предвид под въздушно окачване за 350 лв? А иначе варианта който е в линка който съм посочил би струвал и по-малко дори, въпроса е дали някой в България го е правил и с какъв резултат?

      Коментар


      • #4
        Re: Ресор+пружина?

        Здравей, аз също имах доста перипетии с окачването на моето Роки.
        Като го купих ресорите отзад бяха доста уморени, задницата провиснала. Подмених листите в една фирма в Шумен. Повече има в тази тема http://forum.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=9191

        Колата се вдигна осезаемо (около 6-7 см), но новите листи бяха по-дебели от оригиналните и возията стана ужасно твърда. След няколко разходки така - реших да махам листи, защото не се понасяше. По черни пътища не можех да карам с повече от 15-20 км/ч. Колата подскачаше на най-малките неравности - кошмар. Махах, докато отзад не останаха два, возията се пооправи, като преди смяната на ресорите, но двата листа не издържаха тежеста на колата и задницата провисна пак . Виждайки се в чудо вече, по съвет на моите майстори реших да сложа и пружини. Е, само след два дни работа - вече положението е несравнимо с преди. С по два листа на ресорите и пружини от лека кола, задницата се вдигна отново на желаното ниво и возията се подобри многократно. Пружините работят на слабите и средни удари по окачването, а ресорите се включват при по-големите натоварвания. Засега съм доста доволен. Горещо препоръчвам на всички такова решение. Ако се направи от кадърен майстор, не виждам рискове, даже напротив - получаваш подсигуряване на окачването: ако счупиш ресор - ти остава пружина и обратно Ето две снимки на "хибрида".
        Прикачени файлове

        Коментар


        • #5
          Re: Ресор+пружина?

          Благодаря ти за отговора! А само отзад ли сложи пружини или и на предния мост? Аз се бях навил да правя ресорите на джипката в Мадара, но след като поръчах от тях ресори за Спринтер не ми хареса изпълнението им. Ресорите им са твърди, но нееластични и возията става ужасна. Опита си от шпренговането вече го споделих. Знам че джипката никога няма да вози както би било с тунингово окачване но и не е нормално след прехода в Ст. мин. бани където карахме с Патрулите на Янко и Петьо приятелката ми да има рана от предпазния колан.

          Коментар


          • #6
            Re: Ресор+пружина?

            Засега само отзад. Отпред махнах допълнителния лист под оригиналните два- като изрязах подложки с дебелината на един лист, за да не се смъкне предницата след махането на листа. Предните ми ресори са общо взето ок и засега ще тествам така. Отпред няма много място и ако ще правя нещо, ще е с някакви по-малки в диаметър пружини. Ресорите на Мадара наистина се оказаха по подходящи за камион отколкото за малка джипка, но човек се учи от грешките си . В Стара Загора бях все още със старите си ресори, но да видиш след "освежаването"
            какво чудо беше .... Никой не искаше да се вози при мен. Но вече всичко е история. Поздрави!

            Коментар


            • #7
              Re: Ресор+пружина?

              Здравейте, днес и аз ядох дървото при тия некадърници в Шумен, по-точно в ресьорния цех на гара Хитрино. Има там някакъв инжинер Цветанов, Два пъти му звънях от Варна и го питам-Има ли 5 или 6мм. листи? Няма проблеми, всичко правим. Само ела. Е днеска отидох. Показвам му ресьорите, той гледа като натровен. Ама ква кола е това? Остави , му викам ква кола е, дай да вършим работа. Оказа се, че от 10г. не са виждали 6мм. листи, а 5мм. въобще не са имали никога. Искаше да ми слага 7мм. Пък аз му казах, че ако ми се кара каруца,ще отида на село. Става въпрос за LR-3та серия. Сега ще закърпя някак положението колкото да изкарам лятото, пък после ще слагам пружини и отпред и отзад. Майната им на производителите, нищо не разбират
              За заеми и кредити поискани от лица с които нямам кръвна връзка не отговарям.

              Работя бързо, евтино и качествено. Можеш да избереш две от трите опции.

              Коментар


              • #8
                Re: Ресор+пружина?

                Ето още един случай на използване на пружина и ресор заедно.Тука са прибегнали до това решение поради повишената маса на Джипа(инкасово Чероки).Незнам каква е файдата.
                Прикачени файлове
                Онзи,който не слуша съвети е обречен да слуша упреци.

                Коментар


                • #9
                  Re: Ресор+пружина?

                  Файдата е че приличат на драгстери - муцуната долу ниско по тампони, а гъзът нагоре... супер интересно.
                  Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                  Коментар


                  • #10
                    Re: Ресор+пружина?

                    Не ми се искаше темата да се превръща в антиреклама на "Мадара-ресори", но след няколкото ми контакта с инж. Цветанов и "майсторите" му в Хитрино те оставиха в мен недобро впечатление. От друга страна доста мои приятели които се занимават с тежкотоварни камиони са доволни от работата на "Мадара-ресори", така че ако ви се наложи да имате работа с тях, колеги, просто внимавайте! Иначе въпроса за пружините продължава да ме интерсува, но си мисля че в моя случай /твърде уморени ресори - вече изправени само 4 месеца след шпренгване и подлагане на доп. лист/ подмяната на ресорите е най-належаща, чак след това бих опитал експеримент с пружини/ако има нужда, разбира се/ И стигаме до въпроса - от къде мога да си купя нови ресори за Роки/ с лифт ако може/? Рових доста в нета и нищо не намирам, а тези проби с изработка по поръчка от разни местни фирми крият голяма доза риск, така че, помагайте, колеги!

                    Коментар


                    • #11
                      Re: Ресор+пружина?

                      Обърни се към братя Петрови, като гледам цените на тунинг комплектите и на нови но обикновенни от магазина са близки, поне ще убиеш с един куршум два заека.
                      Веднъж влюбен в американски автомобил след време с ужас установяваш че всичко най-прекрасно на този свят е или неикономично, или неекологично, или не се побира в гаража.

                      Коментар


                      • #12
                        Re: Ресор+пружина?

                        Първоначално публикуван от IvanZ Преглед на мнение
                        И стигаме до въпроса - от къде мога да си купя нови ресори за Роки/ с лифт ако може/?
                        Аз също преди време се рових из мрежата по тоя въпрос. Намерих едни холандци, които правят лифтово ресорно окачване за роки. Това е сайта им: http://www.parabolicsuspension.com/d...u/daihatsu.htm

                        Свързах се с тях за цена и някои въпроси. Цената на този кит е, цитирам: "The kit for the Daihatsu Rocky is Eur 1.151,92 incl VAT (19%) excluding transport." Доставката нямам идея колко би била.

                        За тази фирма четох в английския форум на Дайхатсу и не видях лоши отзиви. Сега като смятам колко пари прахосах по опити с моето окачване, почвам да съжелявам, че не избрах холандското окачване. Цифрата скоро ще се доближи до тази на кита .

                        Коментар


                        • #13
                          Re: Ресор+пружина?

                          Аз съм на мнение че е добре да се слагат и купуват нови и оригинални ресьори а не да се шпренгват или правят в разни заводи и цехове Аз си купих за УАЗика нови ресьори и според мен си е добре с тях само дето ми се струва пак нисък и ще слагам подложки под ресьорите по натам

                          Коментар


                          • #14
                            Re: Ресор+пружина?

                            Първоначално публикуван от quadra Преглед на мнение
                            Обърни се към братя Петрови, като гледам цените на тунинг комплектите и на нови но обикновенни от магазина са близки, поне ще убиеш с един куршум два заека.
                            Разгледах продуктовите каталози на Trailmaster и TJM, но и двете фирми не прадлагат ресори за Роки. А офертата от линка който Ribaro посочи изглежда добра - 2300лв. с ДДС за к-т ресори, амове, скоби и втулки и то с лифт не е много. Плюс това имам човек който пътува често до холандия и би могъл да ги донесе на символична цена. Притеснява ме само двата листа в задния ресорен пакет - дали не са малко, все пак това е окачване с лифт което предполага по тежка експлоатация?

                            Коментар


                            • #15
                              Re: Ресор+пружина?

                              Разгледай сайта им. Има схеми на ресорите. Те са малко по-различен тип от стандартните, листите се допират само в двата края и центъра. Те така и са се кръстили - параболик съспеншън. Мисля, че е ок с два листа, при положение, че няма да го ползваш за товарен кон. Оставам с впечатлението, че е по-траял тип - меко. Мен лично ми допада такова окачване. А и някъде споменават, че не е проблем да се добавят листи за увеличаване на товароносимоста , но зависи за какво ще го ползваш .

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X