Здравейте, карам Рено Сценик от 2 години и половина и от момента в който седнах вътре се влюбих във високите коли и повече не ми се слиза на ниско, но сега ми се иска да имам и 4х4 и малко по висок клиърънс. Мой познат си купи Киа Спортидж и... след като се повозих и направих едно кръгче още повече се влюбих в джипонките
От вашия форум съм прочел доста полезни неща и мисля, че е един от най-добрите в България, да не кажа: най-добрия!
Може ли да се намери 10 годишна бензинова джипка до 8-10 000 лева (ще слагам пак ГИ, както и на Реното).
Загледах се в Honda CR-V, но после прочетох, че двигателите на хонда били с много тънки "стебла" на клапаните и бързо прегаряли от газта, отделно, че нямала блокаж... Гледах клипчета на закъсали хонди и ... май не върши много работа това 4*4... Тойота Рав-4 е доста малка и с малък багажник, Фрий лендъра бил с проблемен 1,8 двигател и му струвал 1000 лева съединителя... Паджерото струва 12-15 к 10-годишното и 300++ лева му струвал лагер на главината, а гумите били 1200 ++ лева...
Сузуки гранд витара отзад е адски тясна и малка... багажника й и той е малък.
Опела... като чуя еко-тек и ми призлява...
Рено - Сцениците имат RX-4 модификация, но мисля повече в рено да не се качвам, освен ако не ме возят.
Хюндай Санта-фе май не е зле, но много грознеят отпред с тези странни фарове, макар че ако го хареса жената бих склонил да взема такова.
Значи основните ми критерии са: До 8 000 лв (максимум 10 к за голям камион), да е не по-стар от 10 годишен, да е бензинка, да има двойно предаване и блокаж, да е сравнително масов и не много скъп за поддръжка и да е по-надежеден от Рено 95% ще се кара по магистрали и извънградски пътища, рядко ще се ползва за градско, по планини почти не ходя.
От вашия форум съм прочел доста полезни неща и мисля, че е един от най-добрите в България, да не кажа: най-добрия!
Може ли да се намери 10 годишна бензинова джипка до 8-10 000 лева (ще слагам пак ГИ, както и на Реното).
Загледах се в Honda CR-V, но после прочетох, че двигателите на хонда били с много тънки "стебла" на клапаните и бързо прегаряли от газта, отделно, че нямала блокаж... Гледах клипчета на закъсали хонди и ... май не върши много работа това 4*4... Тойота Рав-4 е доста малка и с малък багажник, Фрий лендъра бил с проблемен 1,8 двигател и му струвал 1000 лева съединителя... Паджерото струва 12-15 к 10-годишното и 300++ лева му струвал лагер на главината, а гумите били 1200 ++ лева...
Сузуки гранд витара отзад е адски тясна и малка... багажника й и той е малък.
Опела... като чуя еко-тек и ми призлява...
Рено - Сцениците имат RX-4 модификация, но мисля повече в рено да не се качвам, освен ако не ме возят.
Хюндай Санта-фе май не е зле, но много грознеят отпред с тези странни фарове, макар че ако го хареса жената бих склонил да взема такова.
Значи основните ми критерии са: До 8 000 лв (максимум 10 к за голям камион), да е не по-стар от 10 годишен, да е бензинка, да има двойно предаване и блокаж, да е сравнително масов и не много скъп за поддръжка и да е по-надежеден от Рено 95% ще се кара по магистрали и извънградски пътища, рядко ще се ползва за градско, по планини почти не ходя.
Коментар