Обява

Свий
Няма добавени обяви.

НОВАТА BETA 2010

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • НОВАТА BETA 2010



    вече с нов двигател







    ..като знаем колко са популярни бетите у нас..мисля че си е новина
    ..за сега обаче реални снимки нямало


  • #2
    До: НОВАТА BETA 2010

    Този двигател на Бета ли си е, че не ми прилича на КТМ-ски.
    Гледам е и с разделено мазане на скоростите и двигателя.
    KAWASAKI Let the good times roll

    Коментар


    • #3
      До: НОВАТА BETA 2010

      Според мен, някакво междинно производство. Някой детайли са от КТМ-ския но повечето са от този на Бета
      OffRoad-a - за някои е страст, за други хоби, за трети професия, а за мен - начин на живот !!!

      Коментар


      • #4
        До: НОВАТА BETA 2010

        прилича на 90% КТМ двигател от ЕХС серията с модифицирана глава-защо не от някой YZ??...плюс, каквото там е останало по складовете на другите марки
        A stupid man's report of what a clever man says is never accurate because he unconsciously translates what he hears into something he can understand

        Коментар


        • #5
          До: НОВАТА BETA 2010

          От 2010та стария КТМ-ски RFS се подменя с новия EXCR. Предполагасе че са му излекувани бебешките колики.

          Двигателя вътрешно е идентичен с този на КТМите с изключение на филтърната кутия заради различната рама
          и по леките капаци на глава и съединител.

          Бета са по Trail Bike профилирани от съответните чисто Enduro КТМ-и, за това и "картата" на електрониката ще е по питомна.

          Също доста слухове има за подмяна на досегашното PDS на КТМ-ите с PRO-LINK някъде пред 2010-11 за по големите ендуро кубатури.

          Коментар


          • #6
            До: НОВАТА BETA 2010

            Дочух слухове, че Бета гепили пича дето правел двигателите на КТМ.

            И новият двигател е много по мощен от старите версии. Все едно е за крос.
            За сега няма Фактори.
            До седмица ще пристигнат първите бройки и ще тестваме.

            Коментар


            • #7
              До: НОВАТА BETA 2010

              И така,
              новата Бета пристигна изненадващо без никой да знае. Защото дядо Коледа я докара
              Тук е още голичка

              Виждате двигателя, в крак с новите тенденции - двойно мазане, по малък ход на буталото и повече сила. И нали е разработен от бивш служител на КТМ приликите са много

              Рамката е нова, ъгъла на степенките е променен,задния шарнир е нов и по масивен

              Задния калник е цял,има копче за седалката и две оригинални дръжки за вдигане на задницата, доста хитро измислени.

              Предната маска е по голяма, има и оцветяване като на старото фактори, но предницата си е стандартната ф45

              Пак си има кора от долу





              и дойде време за тестдрайв


              Балто бе първият пилот. Слави, и Жорката който прояви доста интерес, май ще мине и той в мото групата

              Ангел Карайотов остана много впечатлен от силата на двигателя и спирачките.
              Още със затапен ауспух видно има много повече сила от старата 450.
              Двигателя е много по спокоен няма вибрации.
              Мотора е някакси по компактен и по стегнат
              Всички които го караха казаха че хем е по равномерен и мазен хем е и агресивен.
              На мен ми хареса и съединителя доста е мек




              ВСЕКИ КОЙТО ИСКА ДА ПРОБВА ДА ЗАПОВЯДА В МАГАЗИНА НА ОКОЛОВРЪСТЕН ПЪТ 68 , Бетата е заредена с гориво до горе и чака да я пробва всеки желаещ и естествено да си каже мнението

              Коментар


              • #8
                До: НОВАТА BETA 2010

                Първоначално публикуван от Краси Грудев Преглед на мнение
                И така,
                новата Бета пристигна изненадващо без никой да знае. Защото дядо
                ...............
                ВСЕКИ КОЙТО ИСКА ДА ПРОБВА ДА ЗАПОВЯДА В МАГАЗИНА НА ОКОЛОВРЪСТЕН ПЪТ 68 , Бетата е заредена с гориво до горе и чака да я пробва всеки желаещ и естествено да си каже мнението
                1. Проблем ли е да я сложите на един кантар(по каталог е 114 кг, т.е. с 3 по-малко от старата) и да споделите...? Че Ади се замисли...ама е с херния от тазгодишния РЕШ.

                2. И радиаторите дано да са от старата Бета, а не от КТМ. Това може ли да го проверите(на новата по мануал е 1,3 л, което е окуражително, съпоставяйки почти същия двигател на КТМ с под 1 литър ). Имам предвид, че Бетата(2008-09) по-рядко кипи заради по-големите такива.

                3. 8 литра гориво - не съществен, но някой път - недостатък, особено при липсата на бензиджийници в района между Искърското дефиле и пътя за Витиня.

                4. Оправили са смяната на въздушния филтър - като на КТМ, бързо и чисто.

                5. Повече масло в двигателя(800 мл, за разлика от същия КТМ), което е постигнато май за сметка на промяна на капака(по-издут настрани, за по-голям обем, но пък по-уязвим на удари острани) . Това обаче би следвало да води и до по-добро охлаждане(заради повечето масло), което също е похвално.

                6. Картера, погледнат отдолу няма нищо общо с този на КТМ( абе те ясно са написали хората, че двигатеря е 100% на Бета).
                Последно редактирано от miki64; 29-12-09, 11:21.
                Mitsubishi L200 DobbleCab

                KTM XC 450 RW 2009
                KTM 350 SX 2011

                Коментар


                • #9
                  До: НОВАТА BETA 2010

                  Първоначално публикуван от miki64 Преглед на мнение
                  1. Проблем ли е да я сложите на един кантар(по каталог е 114 кг, т.е. с 3 по-малко от старата) и да споделите...? Че Ади се замисли...ама е с херния от тазгодишния РЕШ.

                  2. И радиаторите дано да са от старата Бета, а не от КТМ. Това може ли да го проверите(на новата по мануал е 1,3 л, което е окуражително, съпоставяйки почти същия двигател на КТМ с под 1 литър ). Имам предвид, че Бетата(2008-09) по-рядко кипи заради по-големите такива.

                  3. 8 литра гориво - не съществен, но някой път - недостатък, особено при липсата на бензиджийници в района между Искърското дефиле и пътя за Витиня.

                  4. Оправили са смяната на въздушния филтър - като на КТМ, бързо и чисто.

                  5. Повече масло в двигателя(800 мл, за разлика от същия КТМ), което е постигнато май за сметка на промяна на капака(по-издут настрани, за по-голям обем, но пък по-уязвим на удари острани) . Това обаче би следвало да води и до по-добро охлаждане(заради повечето масло), което също е похвално.

                  6. Картера, погледнат отдолу няма нищо общо с този на КТМ( абе те ясно са написали хората, че двигатеря е 100% на Бета).
                  Радиатора си е като на старата Бета. Ще се опитам да уредя нещо с кантара.

                  А цената - трябва да звъннете или да минете през магазина.

                  Коментар


                  • #10
                    До: НОВАТА BETA 2010

                    Първоначално публикуван от Ади
                    Най-готиния мотор... Бая пипнат и ...Абе няма думи за него Много се кара и на задна ....
                    Ади беше мноооого възхитен от баланса на мотора и усещането за лекота върху него. Както и мощния и същевременно "мазен" двигател. Или както каза - "една мечта".... А ако той не е наясно с Бета...





                    Mitsubishi L200 DobbleCab

                    KTM XC 450 RW 2009
                    KTM 350 SX 2011

                    Коментар


                    • #11
                      До: НОВАТА BETA 2010

                      вече има и инфо и в дирт райдър списанието за сега кратко но със видео ав следващият брой щяло да има пълен тест

                      ето вижте
                      цък : http://www.dirtrider.com/reviews/dir...iew/index.html

                      Коментар


                      • #12
                        До: НОВАТА BETA 2010

                        Така е по-лесно



                        Mitsubishi L200 DobbleCab

                        KTM XC 450 RW 2009
                        KTM 350 SX 2011

                        Коментар


                        • #13
                          До: НОВАТА BETA 2010

                          Определено изглежда много по-добре на живо новия дизайн от колкото на предварителните снимки.

                          На пръв поглед без да съм го тествал /а ми се иска само да нямаше толкова сняг навън/ мога да кажа накратко:

                          Плюсове в новия модел:
                          1. Захватите на задната седалка /ще ни спестят слагането на колани/
                          2. Лесното изваждане на седалката за бърз достъп до филтъра!
                          3. Новият дизайн наистина подхожда на родината му

                          Плюсове в модел 2009 с който разполагам:
                          1. Лек за управление и повратлив мотоциклет.
                          2. Изключително равномерна сила от средата на оборотите.
                          3. Получаваш заводски много добри джанти, спирачки, кормило, тава, които при други марки са допълнителен разход.
                          4. Дилър и сервиз в България

                          Минуси на новия модел:
                          1. Не съм го пробвал още! Това е голям минус

                          Минуси на модел 2009:
                          1. Колкото и да се опитвам да му измисля такива се сещам само за липсата на тяга при ниски обороти, но с малко заигравка с пиньоните проблема се решава.
                          Милен Манолов
                          СНЦ"НЕСЕБЪРМОТО"
                          Beta 525RR 2009

                          Коментар

                          Активност за темата

                          Свий

                          В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                          Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                          Зареждам...
                          X