И така,
новата Бета пристигна изненадващо без никой да знае. Защото дядо Коледа я докара
Тук е още голичка
Виждате двигателя, в крак с новите тенденции - двойно мазане, по малък ход на буталото и повече сила. И нали е разработен от бивш служител на КТМ приликите са много
Рамката е нова, ъгъла на степенките е променен,задния шарнир е нов и по масивен
Задния калник е цял,има копче за седалката и две оригинални дръжки за вдигане на задницата, доста хитро измислени.
Предната маска е по голяма, има и оцветяване като на старото фактори, но предницата си е стандартната ф45
Пак си има кора от долу
и дойде време за тестдрайв
Балто бе първият пилот. Слави, и Жорката който прояви доста интерес, май ще мине и той в мото групата
Ангел Карайотов остана много впечатлен от силата на двигателя и спирачките.
Още със затапен ауспух видно има много повече сила от старата 450.
Двигателя е много по спокоен няма вибрации.
Мотора е някакси по компактен и по стегнат
Всички които го караха казаха че хем е по равномерен и мазен хем е и агресивен.
На мен ми хареса и съединителя доста е мек
ВСЕКИ КОЙТО ИСКА ДА ПРОБВА ДА ЗАПОВЯДА В МАГАЗИНА НА ОКОЛОВРЪСТЕН ПЪТ 68 , Бетата е заредена с гориво до горе и чака да я пробва всеки желаещ и естествено да си каже мнението
И така,
новата Бета пристигна изненадващо без никой да знае. Защото дядо
...............
ВСЕКИ КОЙТО ИСКА ДА ПРОБВА ДА ЗАПОВЯДА В МАГАЗИНА НА ОКОЛОВРЪСТЕН ПЪТ 68 , Бетата е заредена с гориво до горе и чака да я пробва всеки желаещ и естествено да си каже мнението
1. Проблем ли е да я сложите на един кантар(по каталог е 114 кг, т.е. с 3 по-малко от старата) и да споделите...? Че Ади се замисли...ама е с херния от тазгодишния РЕШ.
2. И радиаторите дано да са от старата Бета, а не от КТМ. Това може ли да го проверите(на новата по мануал е 1,3 л, което е окуражително, съпоставяйки почти същия двигател на КТМ с под 1 литър ). Имам предвид, че Бетата(2008-09) по-рядко кипи заради по-големите такива.
3. 8 литра гориво - не съществен, но някой път - недостатък, особено при липсата на бензиджийници в района между Искърското дефиле и пътя за Витиня.
4. Оправили са смяната на въздушния филтър - като на КТМ, бързо и чисто.
5. Повече масло в двигателя(800 мл, за разлика от същия КТМ), което е постигнато май за сметка на промяна на капака(по-издут настрани, за по-голям обем, но пък по-уязвим на удари острани) . Това обаче би следвало да води и до по-добро охлаждане(заради повечето масло), което също е похвално.
6. Картера, погледнат отдолу няма нищо общо с този на КТМ( абе те ясно са написали хората, че двигатеря е 100% на Бета).
1. Проблем ли е да я сложите на един кантар(по каталог е 114 кг, т.е. с 3 по-малко от старата) и да споделите...? Че Ади се замисли...ама е с херния от тазгодишния РЕШ.
2. И радиаторите дано да са от старата Бета, а не от КТМ. Това може ли да го проверите(на новата по мануал е 1,3 л, което е окуражително, съпоставяйки почти същия двигател на КТМ с под 1 литър ). Имам предвид, че Бетата(2008-09) по-рядко кипи заради по-големите такива.
3. 8 литра гориво - не съществен, но някой път - недостатък, особено при липсата на бензиджийници в района между Искърското дефиле и пътя за Витиня.
4. Оправили са смяната на въздушния филтър - като на КТМ, бързо и чисто.
5. Повече масло в двигателя(800 мл, за разлика от същия КТМ), което е постигнато май за сметка на промяна на капака(по-издут настрани, за по-голям обем, но пък по-уязвим на удари острани) . Това обаче би следвало да води и до по-добро охлаждане(заради повечето масло), което също е похвално.
6. Картера, погледнат отдолу няма нищо общо с този на КТМ( абе те ясно са написали хората, че двигатеря е 100% на Бета).
Радиатора си е като на старата Бета. Ще се опитам да уредя нещо с кантара.
А цената - трябва да звъннете или да минете през магазина.
Най-готиния мотор... Бая пипнат и ...Абе няма думи за него Много се кара и на задна ....
Ади беше мноооого възхитен от баланса на мотора и усещането за лекота върху него. Както и мощния и същевременно "мазен" двигател. Или както каза - "една мечта".... А ако той не е наясно с Бета...
Определено изглежда много по-добре на живо новия дизайн от колкото на предварителните снимки.
На пръв поглед без да съм го тествал /а ми се иска само да нямаше толкова сняг навън/ мога да кажа накратко:
Плюсове в новия модел:
1. Захватите на задната седалка /ще ни спестят слагането на колани/
2. Лесното изваждане на седалката за бърз достъп до филтъра!
3. Новият дизайн наистина подхожда на родината му
Плюсове в модел 2009 с който разполагам:
1. Лек за управление и повратлив мотоциклет.
2. Изключително равномерна сила от средата на оборотите.
3. Получаваш заводски много добри джанти, спирачки, кормило, тава, които при други марки са допълнителен разход.
4. Дилър и сервиз в България
Минуси на новия модел:
1. Не съм го пробвал още! Това е голям минус
Минуси на модел 2009:
1. Колкото и да се опитвам да му измисля такива се сещам само за липсата на тяга при ниски обороти, но с малко заигравка с пиньоните проблема се решава.
Коментар