Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

    Тестдрайва се проведе преди 3 години по същото време, а по точно на 30 декември 2006 г, в района на Бузлуджа. Няколко години по късно през същото това място минаха и участниците в последното Габрово Трофи. Само че те го изкачваха през лятото и малко по надолу беше ужасна кал и коловози. Без лебедка го качи само един, но не съм сигурен кой беше. Май Семко беше. А един от навигаторите яде колана , също не помня кой беше - но пилота много се беше изнервил (Сайнц ряпа да яде), че секундите текат , а джипа едвам се влачи на лебедка. Голям зор беше и за машините, и за пилотите, но най вече за навигаторите. Гегата от клипа също участваше и май завърши трета .
    Гегата, тя водеше:


    ТЛК90:


    Дискавъри 3, чистак бърсак, затова и отделихме повече лента за него:


    след малко ще довърша.

  • #2
    До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.



















    Коментар


    • #3
      До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

      Собственика на Диското имаше много мерак за каране извън пътя, но нямаше опит. В началото се справяше перфектно по поляните на Бузлуджа в големия сняг със зимните гуми, докато Г-то буксуваше като лудо. Но накрая Диското остана да нощува в гората.
      Ама Г-то и то остана да му прави компания известно време, че докато се мъчеше с много гас и боксуване да се върне по нанагорното да го дръпне, нещо изщрака откъм задния диф, и го зарязахме.
      След като всички се прибрахме на два курса с Тойотата в хотела, и след въздействието на алкохола, се стигна до заключението , че не е възможно да се е счупил дифа - това все пак е Мерцедес, пък и Г. И с едно Тико с трезвен шофьор обратно в гората посред ноща. Аз не можах да ида, но Гегата се върна на собствен ход.
      На другия ден 31.12. организирахме спасителна акция , но лошото беше, че нямаше как да се помогне с друго МПС, и трябваше да се оправяме с един крик, една лопата, и няколко въжета. Добре че има в района един пич, Доката му викат . Горе долу сам се справи. За съжаление не мога да намеря снимките, щеше да е интересно да се види, как с един Джек ползван като лебедка, измъкнахме Диското за два часа.

      Чудех се къде да пусна темата, дали в Разходки нямаше да е по добре, затова ако модераторите преценят могат да я преместят.

      Коментар


      • #4
        До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

        Аз като неексперт да попитам, Диското няма ли Hill Descent Control ?
        И не си ли върши работата, защото от клиповете останах с впечатление, че всичко е в ръцете/уменията на шофера?
        Per aspera ad astra.

        Коментар


        • #5
          До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

          Добре де, една първа бавна, и спускане на празен ход, нямаше ли да свърши по-добра работа? И на тойотата, и на диското.

          (това, ако имат първа бавна де) За тойотата, ако е ръчка, знам че има, ама диското ми е тъмна индия.

          Поне за мен беше ясно видимо че основен проблем е хлъзгането, а то главно при натискане на спирачка.
          Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

          Коментар


          • #6
            До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

            От всичко това което видях беше излишна спирачката.И никой няма да има проблем

            Коментар


            • #7
              До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

              На видео, наклоните винаги изглеждат малки.

              Коментар


              • #8
                До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

                На такъв терен съм се пързалял и на 1ва бавна. Не може да се победи физиката.
                "...колко ли скучен ми би бил живота без мотоциклета и без прекрасното, истинско усещане за Пътя..." - Бат Димо - R.I.P.

                Коментар


                • #9
                  До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

                  Първоначално публикуван от Мариян Маринов Преглед на мнение
                  От всичко това което видях беше излишна спирачката.И никой няма да има проблем
                  Ако е с подходящи гуми ...
                  Ние не сме неутрални!

                  Коментар


                  • #10
                    До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

                    Една лебедка монтирана отзад, ще направи при такива условия спускането много спокойно.
                    Ама няма да има адреналин.

                    Коментар


                    • #11
                      До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

                      Тези системи май повече пречеха, отколкото помагаха, специално АБС-а не можахме да го изключим. За другите незнам, иначе по азвалта нагоре към Бузлуджа намаше грешка. Пътя беше с лед и сняг, Диското хвърчеше на горе и няма поднасяне.
                      Мерцедеса се спусна по бързичко даже с малко газ вместо спирачка на места, но той шофьора по го бива. Ама без грам спирачка мисля , че не можеше. А и килограмите са му много на това Диско. Даже трасето беше обявено за магистрала първоначално, но щом стигнахме до спускането Диското реши да се връща, но докато обръщаше се оказа , че назад неможе, само напред, и така.
                      Всичките джипки се спускаха на първа бавна, но наклона наистина беше голям и джипките се засилваха, а знаете какво е на неопитен шофор да му се засили колата по нанадолнището. А колкото до гумите, Г-то беше с Кобри, а Тойотата и Диското с нови зимни. Даже мисля . че зимните се справиха по добре , като цяло за деня.

                      Коментар


                      • #12
                        До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

                        Първоначално публикуван от Цанко Преглед на мнение
                        ... А колкото до гумите, Г-то беше с Кобри, а Тойотата и Диското с нови зимни. Даже мисля . че зимните се справиха по добре , като цяло за деня.
                        Значи, просто работата е опирала най-вече до задкормилното ...
                        Ние не сме неутрални!

                        Коментар


                        • #13
                          До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

                          Ами май да, аз се возих в Диското , но гледах много много да не давам акъл, да не стана после аз виновен. А и не съм фен коли за толкова пари да се вкарват в гората. Не им е там мястото. Водачите са за бой . Добре , че каското пое щетите - драскотини, криви кюнци, и някакви други работи отдолу.
                          По надолу след , като опря на корем и преспа в гората, на другия ден оттам го свали един дългокос блондин навигатор , че отдясно имаше голямо дере с виетнамка в него, а спускането беше дълго.

                          Коментар


                          • #14
                            До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

                            Така като си седим пред компютьра е лесно ,някои пьт като трьгне по нанадолнището става страшно ,особено с нов джип.

                            Коментар


                            • #15
                              До: Тестдрайв на Диско 3, ТЛК90 и Гега.

                              не видях да има остри завои... според мен щеше да стане без спирачка или с минимум такава... особено ако В. Вушев беше зад волана
                              Тия клипчета плачат за изпращане в ценралата на ЛР
                              помогнете да открием откраднатите двигатели http://forum.offroad-bulgaria.com/sh...ad.php?t=59117

                              Коментар

                              Активност за темата

                              Свий

                              В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                              Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                              Зареждам...
                              X