Обява

Свий
Няма добавени обяви.

Моята фероза - житие и страдания.

Свий
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Изчисти всичко
нови мнения

  • #91
    До: Моята фероза - житие и страдания.

    Ванка, Ясен дали намаше предвид "пърдялника" демек гърне туй онуй

    Коментар


    • #92
      До: Моята фероза - житие и страдания.

      Първоначално публикуван от Иван Горчев Преглед на мнение
      Само на газ съм. И въздухозаборника е точно над прката. От няколко дни започнах да се замислям за вихрите. Май при повече юркане му "спирам" въздуха към мотора.
      Лекува се с филтър, като на Марианка Или пък с правилно позициониран смукател. Или с балансьор
      "Eсли говно присыпать пудрой, мы получим говно, присыпанное пудрой."

      Коментар


      • #93
        До: Моята фероза - житие и страдания.

        Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
        Лекува се с филтър, като на Марианка Или пък с правилно позициониран смукател. Или с балансьор
        Най-добре с шнорхел
        И азъ вамъ г~лю: просите и дастсѧ вамъ: ищите, и ωбрѧщете: толцыте, и ωтверзетсѧ вамъ: всѧкъ бо просѧй прiемлетъ, и ищѧй ωбретаетъ, и толкоущемоу ωтверзетсѧ

        Коментар


        • #94
          До: Моята фероза - житие и страдания.

          Първоначално публикуван от marlqnda Преглед на мнение
          Ванка, Ясен дали намаше предвид "пърдялника" демек гърне туй онуй
          От там не е със сигурност. Гърнето е кухо Още като я докараха от Италия беше взривено от детонация (яко изместена центровка). Малко ламарина и телоподаващи уж за временно решение, то си стана...


          Първоначално публикуван от Scrapheap Преглед на мнение
          Лекува се с филтър, като на Марианка Или пък с правилно позициониран смукател. Или с балансьор
          Ми аз директно за шнорхел се замислям Като ще е гарга, да е рунтава.
          Аз не вярвам в чудеса!
          Разчитам на тях!

          Коментар


          • #95
            До: Моята фероза - житие и страдания.

            Шнорхел + газ = балансиращ налягането маркуч, задължително. Тъй че хващай гаргата с гребена и...

            Коментар


            • #96
              До: Моята фероза - житие и страдания.

              Такааа, да обясня какво става с Ферозката.
              В събота Дядо Владо ми изкъпа радиаторчето и както той се изрази (типично в негов стил) "ето, бъркал съм ти във всички дупки пред свидетел". Преди това обаче измери температурата в радиатора и на самият двигател. В радиатора 81 градуса. Чудесна температурка Показанията на уреда при тази температура:



              Та явно стрелката на уреда се е изместила вдясно с течение на времето. В гората и планината и по баирите и в реката, нямах никакви проблеми със загряване.

              Извода: Както Дядо Владо каза, започнала съм да ставам "хипохондричка" и по мое мнение "ферозохондричка" - демек хлопа ми дъската, а не гърнето

              Поздрави.

              Коментар


              • #97
                До: Моята фероза - житие и страдания.

                Първоначално публикуван от marlqnda Преглед на мнение
                ...В радиатора 81 градуса...
                Датчика на таблото НЕ отчита температурата на антифриза в радиатора, а в главата. Най-вероятно стрелката ти е вярна, и ферозката си загрява повече от необходимото.
                Някъде по тефтерите трябва да има дадено съпротивлението на датчика при определена температура, по него може да се провери системата.

                Да не сте сложили някоя "зимна" гарнитура?
                Досега само веднъж съм виждал такова чудо, но ми струваше второ отваряне на двигателя и поради липса на номални гарнитури (жипката беше закъсала из чирпанските гори и нямаше богат избор на резервни части) си поиграхме с една замба и ...стана. Не го препоръчвам като начин за действие де
                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                Коментар


                • #98
                  До: Моята фероза - житие и страдания.

                  Марианка, нещо стрелката е по-вдясно, отколкото трябва да е...
                  На моята стърчеше строго вертикално.
                  Колегата е прав, с един мултицет ще се стигне до истината..

                  успех

                  Коментар


                  • #99
                    До: Моята фероза - житие и страдания.

                    Датчика е сменен. На разходката бях взел и IR термометър, да сравниме с другата фероза, но така и не остана време. Във всеки случай, от главата до горната част на радиатора разликата ще да е не повече от 2-3 градуса. Маркуча не охлажда, още повече че има и постоянен поток вътре. Едно IR термомерене на горния и долния маркуч щеше да даде достатъчно информация, още повече че имахме и друга фероза за сравнение.
                    Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                    Коментар


                    • До: Моята фероза - житие и страдания.

                      Първоначално публикуван от Veni1 Преглед на мнение
                      Марианка, нещо стрелката е по-вдясно, отколкото трябва да е...
                      На моята стърчеше строго вертикално.
                      Колегата е прав, с един мултицет ще се стигне до истината..

                      успех
                      Тя че е вдясно е ясно, нали затова се бях притеснила и смених и къпах какво ли не. Имах предвид, ЧЕ - двигателя не прегрява по отчетената температура. Стрелката ми е най малкия проблем. По добре ли е да прегрява, но да ми сочи стрелката на средата? Не нали Идеалисти недни - писах в темата за да е ясно, че двигателя си е ОК и да не се кахърите за мен.

                      П.П. Те и часовниците се чупят, но това не значи, че времето е спряло

                      Първоначално публикуван от sparkybg Преглед на мнение
                      Датчика е сменен. На разходката бях взел и IR термометър, да сравниме с другата фероза, но така и не остана време. Във всеки случай, от главата до горната част на радиатора разликата ще да е не повече от 2-3 градуса. Маркуча не охлажда, още повече че има и постоянен поток вътре. Едно IR термомерене на горния и долния маркуч щеше да даде достатъчно информация, още повече че имахме и друга фероза за сравнение.
                      Следващият път

                      Коментар


                      • До: Моята фероза - житие и страдания.

                        Интересни са 3 темератури според мен:

                        - на изхода на главата, където е датчика;
                        - на входа на радиатора;
                        - на изхода на радиатора;

                        И аз съм с постоянно зацепена перка. Поведението е същото, като при Мариана. Започвам да подозирам задръстен радиатор, въпреки всички промивки и т.н.
                        Аз не вярвам в чудеса!
                        Разчитам на тях!

                        Коментар


                        • До: Моята фероза - житие и страдания.

                          Е, да де, ама ние пак си се кахърим
                          Сериозно, обърни му внимание, меренето отнема няколко минути. На това положение на стрелката, дори и да е истинско, двигателя нама да се скапе, но "запасът" остава твърде малък и хич не е трудно да стане беля.

                          Спарки, разликата е повече от 1-2 градуса. Все пак основната идея на радиатора е да охлажда и то бързо. При затворен термостат няма постоянен поток.
                          Ако мерите с термометър, външната повърхност на двигателя е по-студена, макар и с малко (голяма температурна разлика, поне 40 градуса дори и в сегашните жеги), за сравнително мерене става, но за точен резултат... Отделно, че с тая блокирана перка става интересно
                          О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                          Коментар


                          • До: Моята фероза - житие и страдания.

                            Първоначално публикуван от tef4o Преглед на мнение
                            Спарки, разликата е повече от 1-2 градуса. Все пак основната идея на радиатора е да охлажда и то бързо. При затворен термостат няма постоянен поток.
                            Ако мерите с термометър, външната повърхност на двигателя е по-студена, макар и с малко (голяма температурна разлика, поне 40 градуса дори и в сегашните жеги), за сравнително мерене става, но за точен резултат... Отделно, че с тая блокирана перка става интересно
                            Напротив. Точно там има постоянен поток, дори и при затворен термостат. Има една малка тръбичка, през която си тече постоянно. Влиза в смукателния колектор - инжекционната система, и управлява оборотите притока на въздух за празен ход при студен двигател, освен че и грее самия колектор.

                            По датчика също не можеш да разбереш точна температура, а пак е с +/- 2-4 градуса.

                            Имах в предвид, двете ферози една до друга - едната с наклонена стралка, а другата с нормална. И двете запален. Общо 4 цънания с IR термометъра - по едно на долния и по едно на горния им маркуч. Така реално ще се види дали има разлика спрямо фероза, чиято стрелка си седи където трябва. Всякакви други измервания, или са трудни, или безсмислени.

                            Според мен е поумекнал уред. Обикновено си имат болтче за регулиране.

                            Но това със сигурност се разбере, когато на едно място се окажат 2 ферози + термометър.
                            Интернет експлорър: Безплатно предоставян от Майкрософт тул за сваляне на браузер по избор.

                            Коментар


                            • До: Моята фероза - житие и страдания.

                              Зимата се чудех дали всичко е наред по Витарата по охлаждането че все студено първите 20 мин и си направих следния експеримент :
                              Отворих сутринта при студен двигател капачката на радиатора и запалих колата , с един мултицет с термосонда мерех температурата на малкия кръг (случая на изпарителя) и водата в радиатора . Резултата при празен ход беше плавно покачване на температурата в малкия кръг, а в радиатора почти не мърдаше (все студен) , когато температурата стигна към 80 градуса термостата отвори и за 20-30 секунди температурата в радиатора и малкия кръг се изравниха това показа че термостата си работи перфектно. При около 80 градуса при мен стрелката е малко след началото , а при 90 по средата . С най прост мултицет с термосонда за 10-15 лв може да се провери кое как работи само си иска занимавка
                              0 8 9 8 4 8 1 3 3 0

                              Коментар


                              • До: Моята фероза - житие и страдания.

                                Първоначално публикуван от travelling Преглед на мнение
                                ...С най-прост мултицет с термосонда за 10-15 лв може да се провери кое как работи само си иска занимавка ...
                                Не пропускайте преди мерене да проверите дали мултицета показва вярно - термосондата под мишницата за 2 минути, резултата е известен Просто не всички мултицетчета са температурно компенсирани а и не всички термосонди са еднакви, понякога дават разлика до 15 градуса.

                                Спарки, няма да споря, че съвсем оспамих темата, но за сравнителното мерене съм съгласен.
                                О879 342 54О Не си пъхайте пръстите където ви падне, не са чак толкова много...

                                Коментар

                                Активност за темата

                                Свий

                                В момента има 1 потребители онлайн. 0 потребители и 1 гости.

                                Най-много потребители онлайн 8,787 в 16:37 на 21-06-23.

                                Зареждам...
                                X